Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:17 |
[MK3] Edis |
Autor |
Wiadomość |
pawloplus

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 40 Dołączył: 24 Kwi 2006 Posty: 297 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10 Cze 2006, 20:25 [MK3] Edis
|
|
|
Mam takie pytanie... Czy komputer na gaźniku jest taki sam jak na wtrsyku?? Mam silnik 1.1. Chodzi oto czy mono wtrysk ma komputerek EDIS a gaźnik ma jeszcze stary DIS? Czy cewka jest taka sama i działa tak samo??? |
_________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
THE END |
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 23 Gru 2010, 10:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 10 Cze 2006, 23:58
|
|
|
Modele z gaźnikiem kompa nie maja! A sama cewka działa tak samo - właśnie przez DIS. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Cze 2006, 01:38
|
|
|
edis jest poprostu rozbudowany o czujnik położenia przepustnicy wtrysk , pompe , sonde lamba , czujnik temperatury i mapsensor . Samo sterowanie zapłonem jest identyczne . |
|
|
|
 |
pawloplus

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 40 Dołączył: 24 Kwi 2006 Posty: 297 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11 Cze 2006, 22:49
|
|
|
chodzi mi głównie o sygnał na obrotomierz czy jest taki sam na gaźniku jak i na mono |
_________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
THE END |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 11 Cze 2006, 23:39
|
|
|
pawloplus napisał/a: | chodzi mi głównie o sygnał na obrotomierz czy jest taki sam na gaźniku jak i na mono | teoretycznie tak! |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
pawloplus

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 40 Dołączył: 24 Kwi 2006 Posty: 297 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 12 Cze 2006, 21:08
|
|
|
ma ktosa może schemat EDISa od Gaźnika który pin do czego jest podłączony????
[ Dodano: Pon Cze 12, 2006 20:08 ]
tzn rozpiske poszczególnych pinów |
_________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
THE END |
|
|
|
 |
Michael
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 42 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 54
|
Wysłany: 12 Cze 2006, 21:53
|
|
|
jackrzec, pewnie dysponuje - daj mu chwile |
_________________
 |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 00:20
|
|
|
A no cos tam mam


Celowo pokazałem z gaźnikie i z monowtryskiem, żebyś mógł porównać |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Michael
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 42 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 54
|
Wysłany: 13 Cze 2006, 17:36
|
|
|
hehe a nie mowilem !! ;-) |
_________________
 |
|
|
|
 |
romsped
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Roman
Wiek: 42 Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 23 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 3 Wrz 2009, 21:21
|
|
|
ok panowie mam mk3 1.3 monowtrysk 60 km jakie oznaczenie licznika bedzie ok do mojego auta proszę o pomoc |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Wrz 2009, 07:53
|
|
|
@UP Kolego nawet nie zajrzales w podwieszone dzialy wiec o czym my tu mowimy, wszystko jest na forum |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Wrz 2009, 09:36
|
|
|
luk-90 napisał/a: | @UP Kolego nawet nie zajrzales w podwieszone dzialy wiec o czym my tu mowimy, wszystko jest na forum |
No i młody szybko się uczysz- więcej takich co chcą a nie czekają na gotowe |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
2fastfiesta
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 42 Skąd: Kraków/WRCe
|
Wysłany: 22 Gru 2010, 13:59
|
|
|
ja tez mam pewien problem mam obrotek z przełaczeniem na 4-6-8 cylkow ale jak podłaczam pod impuls z cewki to mi nie pokazuje pelnych obrotow tylko tak jak by to powiedziec polowe ich jak zrobic zeby pokazywalo normalnie obroty mam silnik 1.1 monowtrysk. a z tych schematow to nie moge za bardzo rozszyfrowac bo nie znam sie zbytnio na elektryce. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 22 Gru 2010, 14:06
|
|
|
No właśnie, jak pisałem,,, jak chce się do fiesty podłączyć obrotek pod cewkę to musi być skonfigurowany jak na dwu cylindrowy silnik czterosuwowy,,, bo skonfigurowany na 4 będzie pokazywał połowę, bo dostaje tylko polowe impulsów,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
2fastfiesta
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 42 Skąd: Kraków/WRCe
|
Wysłany: 22 Gru 2010, 14:10
|
|
|
jakos musi sie to dac zrobic bo podlaczaja napewno obrotki do tego typu silnikow tak jak na drugim schemacie pisze Q- czujnik polozenia i predkosci obrotowej walu korbowego. to pod to mozna by bylo podpiac tylko jaki kabel od tego idzie? |
|
|
|
 |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 22 Gru 2010, 14:12
|
|
|
Skoro masz EDISa to nie lepiej się pod niego wpiąć niż pod cewkę? Jak dla mnie mniej kombinowania |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 22 Gru 2010, 14:13
|
|
|
2fastfiesta napisał/a: | to pod to mozna by bylo podpiac | O ile silnik będzie chciał zapalić jak obrotek będzie mieszał w układzie, a po drugie tam jest ze 30 impulsów na obrót wału, jak nie więcej a w dodatku są 2 rodzaje bodajże,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
2fastfiesta
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 42 Skąd: Kraków/WRCe
|
Wysłany: 22 Gru 2010, 14:26
|
|
|
Pietrekk to powiedz jak to zrobic skoro mowisz ze mniej kombinowania. |
|
|
|
 |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 22 Gru 2010, 14:37
|
|
|
W moim przypadku było tak ze bodajże drugie gniazdo od lewej było całkiem puste, zaślepione, tam wpiąłem sygnał od obrotka, w niektórych jest tam kabel, z tego co dobrze wiem to zielony, jeśli jest to pod niego poporstu się podpinasz. Sygnał do niego wziąłem z zegarka, bo po przekręceniu stacyjki jako tako on dostaje sygnał i się podświetla. Wszystko grało jak ta lala, obroty pokazywało dobrze. |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
 |
2fastfiesta
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 42 Skąd: Kraków/WRCe
|
Wysłany: 22 Gru 2010, 14:39
|
|
|
to lece do garage i sprawdzam.
i dalej to samo nic to nie dalo. ale patrzylem to jest tam 11 kabli wchodzących a gniazd jest dwanascie i z tego co mowisz to drugie gniazdo jest puste tam i zaslepione calkowice tak ze trzeba bylo by wiercic i to tak trzeba zrobic? |
|
|
|
 |
|