Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:17
[MK3] Edis
Autor Wiadomość
pawloplus 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 297
Skąd: Lublin
Wysłany: 10 Cze 2006, 19:25   [MK3] Edis

Mam takie pytanie... Czy komputer na gaźniku jest taki sam jak na wtrsyku?? Mam silnik 1.1. Chodzi oto czy mono wtrysk ma komputerek EDIS a gaźnik ma jeszcze stary DIS? Czy cewka jest taka sama i działa tak samo???
_________________
Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....

THE END
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 23 Gru 2010, 10:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 10 Cze 2006, 22:58   

Modele z gaźnikiem kompa nie maja! A sama cewka działa tak samo - właśnie przez DIS.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Cze 2006, 00:38   

edis jest poprostu rozbudowany o czujnik położenia przepustnicy wtrysk , pompe , sonde lamba , czujnik temperatury i mapsensor . Samo sterowanie zapłonem jest identyczne .
 
 
 
pawloplus 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 297
Skąd: Lublin
Wysłany: 11 Cze 2006, 21:49   

chodzi mi głównie o sygnał na obrotomierz czy jest taki sam na gaźniku jak i na mono
_________________
Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....

THE END
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 11 Cze 2006, 22:39   

pawloplus napisał/a:
chodzi mi głównie o sygnał na obrotomierz czy jest taki sam na gaźniku jak i na mono
teoretycznie tak!
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
pawloplus 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 297
Skąd: Lublin
Wysłany: 12 Cze 2006, 20:08   

ma ktosa może schemat EDISa od Gaźnika który pin do czego jest podłączony????

[ Dodano: Pon Cze 12, 2006 20:08 ]
tzn rozpiske poszczególnych pinów
_________________
Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....

THE END
 
 
 
Michael 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 41
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 54
Wysłany: 12 Cze 2006, 20:53   

jackrzec, pewnie dysponuje - daj mu chwile
_________________


 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 12 Cze 2006, 23:20   

A no cos tam mam :)




Celowo pokazałem z gaźnikie i z monowtryskiem, żebyś mógł porównać
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Michael 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 41
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 54
Wysłany: 13 Cze 2006, 16:36   

hehe a nie mowilem !! ;-)
_________________


 
 
 
romsped 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Roman
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 23
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 3 Wrz 2009, 20:21   

ok panowie mam mk3 1.3 monowtrysk 60 km jakie oznaczenie licznika bedzie ok do mojego auta proszę o pomoc
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Wrz 2009, 06:53   

@UP Kolego nawet nie zajrzales w podwieszone dzialy wiec o czym my tu mowimy, wszystko jest na forum
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Wrz 2009, 08:36   

luk-90 napisał/a:
@UP Kolego nawet nie zajrzales w podwieszone dzialy wiec o czym my tu mowimy, wszystko jest na forum

No i młody szybko się uczysz- więcej takich co chcą a nie czekają na gotowe :ok:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
2fastfiesta 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 42
Skąd: Kraków/WRCe
Wysłany: 22 Gru 2010, 13:59   

ja tez mam pewien problem mam obrotek z przełaczeniem na 4-6-8 cylkow ale jak podłaczam pod impuls z cewki to mi nie pokazuje pelnych obrotow tylko tak jak by to powiedziec polowe ich jak zrobic zeby pokazywalo normalnie obroty mam silnik 1.1 monowtrysk. a z tych schematow to nie moge za bardzo rozszyfrowac bo nie znam sie zbytnio na elektryce.
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Gru 2010, 14:06   

No właśnie, jak pisałem,,, jak chce się do fiesty podłączyć obrotek pod cewkę to musi być skonfigurowany jak na dwu cylindrowy silnik czterosuwowy,,, bo skonfigurowany na 4 będzie pokazywał połowę, bo dostaje tylko polowe impulsów,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
2fastfiesta 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 42
Skąd: Kraków/WRCe
Wysłany: 22 Gru 2010, 14:10   

jakos musi sie to dac zrobic bo podlaczaja napewno obrotki do tego typu silnikow tak jak na drugim schemacie pisze Q- czujnik polozenia i predkosci obrotowej walu korbowego. to pod to mozna by bylo podpiac tylko jaki kabel od tego idzie?
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 22 Gru 2010, 14:12   

Skoro masz EDISa to nie lepiej się pod niego wpiąć niż pod cewkę? Jak dla mnie mniej kombinowania
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Gru 2010, 14:13   

2fastfiesta napisał/a:
to pod to mozna by bylo podpiac
O ile silnik będzie chciał zapalić jak obrotek będzie mieszał w układzie, a po drugie tam jest ze 30 impulsów na obrót wału, jak nie więcej a w dodatku są 2 rodzaje bodajże,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
2fastfiesta 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 42
Skąd: Kraków/WRCe
Wysłany: 22 Gru 2010, 14:26   

Pietrekk to powiedz jak to zrobic skoro mowisz ze mniej kombinowania.
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 22 Gru 2010, 14:37   

W moim przypadku było tak ze bodajże drugie gniazdo od lewej było całkiem puste, zaślepione, tam wpiąłem sygnał od obrotka, w niektórych jest tam kabel, z tego co dobrze wiem to zielony, jeśli jest to pod niego poporstu się podpinasz. Sygnał do niego wziąłem z zegarka, bo po przekręceniu stacyjki jako tako on dostaje sygnał i się podświetla. Wszystko grało jak ta lala, obroty pokazywało dobrze.
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
2fastfiesta 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 42
Skąd: Kraków/WRCe
Wysłany: 22 Gru 2010, 14:39   

to lece do garage i sprawdzam.

i dalej to samo nic to nie dalo. ale patrzylem to jest tam 11 kabli wchodzących a gniazd jest dwanascie i z tego co mowisz to drugie gniazdo jest puste tam i zaslepione calkowice tak ze trzeba bylo by wiercic i to tak trzeba zrobic?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.