Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] Petrol Blue by Rebel
Autor Wiadomość
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 27 Lut 2011, 13:03   [MK3] Petrol Blue by Rebel

1. NICK: Rebel
2. IMIĘ: Rafał
3. MODEL: Ford Fiesta Mk3.5
4. WERSJA: CLX
5. ROCZNIK: 24.01.1995 (rej 18.11.1996)
6. SILNIK: HCS CFI 1.3
7. OPIS AUTA: Auto kupione 25.05.10 w moim mieście od starszego mężczyzny, który nie za dużo jeździł i tyle samo o te auto dbał. Fiesta w jego posiadaniu była niecałe 3 lata. Przez ten czas oprócz wymiany filtrów, olejów właściciel wymienił jedynie czujnik temperatury na deskę. O poprzednich właścicielach nic nie wiadomo. Nie wykluczone, że auto stało kiedyś na jakiejś wsi. Przy wymianie linki ręcznego okazało się, że dawno temu za aluminiową osłoną myszy uplotły sobie gniazdo z suchej trawy. Auto z polskiego salonu. Data pierwszej rejestracji to 18.11.1996. Aktualnie Fiesta spala jakieś 8l benzyny w mieście (lato) i pobiera ok 0,4l oleju na 1000km. Z extra wyposażenia posiada elektryczne przednie szyby, wspomaganie kierownicy i elektrycznie otwierany bagażnik. Kolor nadwozia PETROL BLUE MICA. Przebieg 170 000km

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: Przyciemnienie folią tylnych kierunków, montaż 'trzeciego stopu', podświetlenie zegarów niebieskimi diodami LED, montaż gumowej lotki na klapę
b. mechaniczne: Wymiana płynów, olejów, filtrów, świec i przewodów zapłonowych (NGK), bębnów, łożysk, szczęk i linki ręcznego. Wymiana sondy lambdy, termostatu, czujnika temperatury zasysanego powietrza. Wymiana skrzyni biegów ponieważ stara kupę lat temu pękła na dole nad płozą na łączeniu. Było to czymś zaklejone / uszczelnione. Jak Fiesta zaczęła intensywniej jeździć to zaczął uciekać olej ze skrzyni. Wymiana sworzni wahaczy, prawej piasty i prawego łożyska. Regulacja zaworów i wymiana uszczelki pod pokrywą, wymiana wentylatora dmuchawy. Naprawa alternatora (wymiana łożysk i mostka prostowniczego). Pasek klinowy i wieloklinowy. Wymiana przed zimą akumulatora na Centra Plus 44Ah 420A.
c. audio: Ogarnięcie przewodów i wsadzenie jakiegoś Sharka za 99zł. Ważne że ma mp3 z USB.
d. inne: Naprawa wyżartego ubytku w pasie tylnym, usunięcie początków korozji z nadkoli tylnych. Oczyszczenie oryginalnych stalówek i pomalowanie ich na czarny mat, wymiana anteny radia, utworzenie zaprawek z klaru w dwóch miejscach na masce, gdzie oryginalny zaczął się złuszczać.

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: Gdy tylko nadejdzie wiosna: alufelgi 13" 6J INTRA Made in W. Germany prawdopodobnie z końca 90roku(jeżeli dobrze odczytuję wybite 90 a w koło 10 z 12 kropeczek. Alusy są obecnie w fazie renowacji czyli usuwaniu złuszczonego lakieru, parchów z aluminium, polerka na mokro i pokrycie kilkoma warstwami bezbarwnego lakieru.
b. mechaniczne: Prawy przedni przegub zewnętrzny, końcówki drążka, zbieżność.
c. audio: Nie planuję
d. inne Naprawa progów oraz podłogi przy łączeniu z progami. Poprawienie amatorskiej roboty na rantach nadkoli :hihihi:

10. FOTKI AUTA



Wkrótce więcej aktualnych fotek.
Ostatnio zmieniony przez Rebel 5 Mar 2011, 16:16, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
KOVAL2089 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 35
Skąd: Kielce
Wysłany: 27 Lut 2011, 13:33   

Bardzo ładna i dobrze zadbana Fiestka :) Nawet trochę podobna do mojej bo również 5-drzwiowa :hihihi: Oby służyła jak najdłużej :ok:
_________________
Ford Fiesta MK3 1.3i C 95r. "Włoska Piękność"
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 27 Lut 2011, 15:39   

Ooo! Kolejny człowiek z CK :jupi: Mam nadzieje, że twoja aktywność na forum i nie tylko będzie większa od reszty... co widać na przykładzie tego tematu http://www.fiestaklubpols...p=557517#557517
Pewnie warto by zrobić jakiś mały spot ale na razie nie było z kim :fox:
 
 
 
KOVAL2089 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 35
Skąd: Kielce
Wysłany: 27 Lut 2011, 16:00   

Rebel napisał/a:
Mam nadzieje, że twoja aktywność na forum i nie tylko będzie większa od reszty...

Ja również mam taką nadzieję , lecz moja wiedza dotycząca wszelkich napraw czy też tuningu jest raczej zerowa ponieważ auto posiadam od niedawna i dopiero poznaję wszystko od podstaw co i jak ;-| lecz nie mniej jednak na spocie jeśli taki tu w Kielcach zostanie zorganizowany oczywiście się zjawię swoją "Włoską Pięknością" :-P
_________________
Ford Fiesta MK3 1.3i C 95r. "Włoska Piękność"
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 27 Lut 2011, 16:07   

Hehe a myślisz, że jak ja kupiłem auto przed tamtymi wakacjami to się coś znałem? Jakbym się znał to pewnie bym jej nie kupił :hahaha: IMO najlepszym nauczycielem oprócz ofc forum FKP jest brak pieniędzy na mechanika, wtedy zaczyna się naprawiać i kombinować na własną rękę tym samym ucząc się :-)
 
 
 
KOVAL2089 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 35
Skąd: Kielce
Wysłany: 27 Lut 2011, 16:16   

Rebel napisał/a:
zaczyna się naprawiać i kombinować na własną rękę


Tak owszem jeśli tylko ma się garaż :ok: ja niestety parkuję przed blokiem i na samodzielne kombinowanie raczej sobie nie mogę pozwolić ;-|
_________________
Ford Fiesta MK3 1.3i C 95r. "Włoska Piękność"
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 27 Lut 2011, 16:48   

KOVAL2089 napisał/a:

Tak owszem jeśli tylko ma się garaż :ok: ja niestety parkuję przed blokiem i na samodzielne kombinowanie raczej sobie nie mogę pozwolić ;-|


Nie prawda... ja taką samą sytuację jak ty, a mimo tego wiele rzeczy można zrobić 'pod blokiem' Nie mówię tutaj o wyciąganiu skrzyni biegów itp, ale zdecydowaną większość napraw można zrobić na parkingu. Co prawda temperatura nie zachęca do takich prac, ale jak było trzeba to i przy -10 wyciągałem a potem montowałem z powrotem alternator - co w aucie ze wspomą nie jest takie proste.
 
 
 
KOVAL2089 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 35
Skąd: Kielce
Wysłany: 27 Lut 2011, 18:29   

Rebel napisał/a:
wyciągałem a potem montowałem z powrotem alternator - co w aucie ze wspomą nie jest takie proste.

Ja co prawda wspomagania nie mam ;-| ale za to w moim aucie jest klima i tez jest trudny dostęp do alternatora ;-(
_________________
Ford Fiesta MK3 1.3i C 95r. "Włoska Piękność"
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 27 Lut 2011, 19:47   

bardzo dobra fela :-)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
tajmus 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 621
Skąd: KGR
Wysłany: 27 Lut 2011, 19:55   

dawaj foty czarnych matowych stalowek :D chce to wiedziec :jupi: ...ale czyste :ok:
_________________
Ballada

and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności>
 
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 27 Lut 2011, 20:56   

Ty czegoś Ci brakuje w feldze :P
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 27 Lut 2011, 22:33   

tajmus napisał/a:
dawaj foty czarnych matowych stalowek :D chce to wiedziec :jupi: ...ale czyste :ok:

Matowe i czarne to one były ale zaraz po pomalowaniu :hihihi: Teraz są schowane pod kołpakami i już od dłuższego czasu nie przyglądałem się nim. Mam nadzieje, że sól jeszcze nie zmieniła ich koloru bo czyszczenie jakie przeszły raczej bym piaskowaniem nie nazwał. :hihihi:

Cytat:
Ty czegoś Ci brakuje w feldze :P

Mówisz o plastikowych śrubeczkach? Powykręcałem je na czas prac. ...ale jak tak dłużej przyglądam się feldze 'z' i 'bez' to IMO bardziej atrakcyjnie wygląda 'bez'. Felga bez nich jest optycznie większa. Decyzje czy będzie ze śrubkami czy bez i tak samo z dekielkami podejmę jak założę koła.

[ Dodano: Sob Mar 05, 2011 16:20 ]
Korzystając ze sprzyjającej pogody zamontowałem dzisiaj gumową lotkę na tylną klapę.



'Podreperowana' felga może nie wygląda olśniewająco ponieważ łatwo można dostrzec miejsca gdzie ori lakier został zdarty, ale mnie pasuje.

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.