Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: bezpieczniki, dmuchawa, mk3, nawiew, wentylacja

[MK3] problem z bezpiecznikiem od nawiewu
Autor Wiadomość
kooter 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojciech
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 20
Skąd: Leszno
Wysłany: 24 Lut 2011, 22:54   [MK3] problem z bezpiecznikiem od nawiewu

witam !

2 dni temu zepsul mi sie bezpiecznik od nawiewu, wsadzilem nowy, bylo ok do dzisiaj znow sie popsul,. wsadzilem nową 20tke i bum, poszla, wsadzilem 25, i poszlo.
przez te 2 dni bylo ok, mroz na dworze okolo -15, auto stoi caly czas na dworze. jaka moze byc przyczyna tego ze ten bezpiecznik nie daje sobie rady ??
Ostatnio zmieniony przez bidżej 25 Lut 2011, 09:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Lut 2011, 22:58   

Może jakieś zwarcie ;/ Może dmuchawa stanęła ;/
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
kooter 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojciech
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 20
Skąd: Leszno
Wysłany: 24 Lut 2011, 23:00   

przeczyszczenie styków od nawiewu w skrzynce wd -40 da cos? czy gdzie indziej szukac przyczyny ? nie moge jezdzic bez nawiewu w ten mroz :/ co ciekawe dwa razy mi padl bezpiecznik w taki straszny mroz, gdy bylo max -10 to nic sie nie dzialo....
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 24 Lut 2011, 23:01   

Od razu sie spala czy nawiew wcześniej pracuje?
 
 
 
kooter 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojciech
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 20
Skąd: Leszno
Wysłany: 24 Lut 2011, 23:04   

no wiec tak. na wylaczonej stacyjce wyjalem bezpiecznik 20 A, wsadzilem drugi
przekrecilem stacyjke i iskierka sie pojawila na bezpieczniku i kaput :P

[ Dodano: Czw Lut 24, 2011 23:20 ]
nawet dałem 25A i tez iskra i bum

[ Dodano: Sob Lut 26, 2011 10:27 ]
odswiezam
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 26 Lut 2011, 10:51   

Dmuchawę podłącz na krótko z aku, na kabelku od plusa daj bezpiecznik te 20A i zobacz jak wywali to dmuchawa kaput, jesli bedzie działać bez problemu to znaczy ze elektryka siadła i będzie większy problem.
Ale najpierw sprawdz tak jak mówiłem a potem w razie "W" będziemy wróżyć.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
kooter 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojciech
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 20
Skąd: Leszno
Wysłany: 26 Lut 2011, 11:04   

slyszalem ze przyczyną moze być tez to ze wiatraczek sie zabrudzil, i oczyszczenie załatwia problem.... poprostu sie nie kreci i mzoe dlatego strzelaja bezpieczniki
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 26 Lut 2011, 11:09   

kooter napisał/a:
i oczyszczenie załatwia problem.... poprostu sie nie kreci i mzoe dlatego strzelaja bezpieczniki

Jesli ma być tak jak mówisz to stawiałby opór i napięcie by rosło.
Ale bezpiecznik wywaliło by po min 1-2 sekundach(to o dziwo duzo czasu) A nie odrazu w tej samej sekundzie co przekręcenie zapłonu bądź właczeniu dmuchawy.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Lut 2011, 11:11   

Cytat:
wsadzilem nową 20tke i bum, poszla, wsadzilem 25, i poszlo.
Wsadź trzydziestkę, może wytrzyma i zapali Ci się auto,,, lokalnie pogrzejesz atmosferę przynajmniej,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Lut 2011, 11:23   

Ja bym wsadził gwoździa, zacznie się palić prawdopodobnie tam gdzie jest zwarcie, wtedy wszystko będzie jasne :hahaha:
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
kooter 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojciech
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 20
Skąd: Leszno
Wysłany: 26 Lut 2011, 11:23   

jak ja uwielbiam idiotyczne wypowiedzi na tym forum ;)
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 26 Lut 2011, 11:25   

kooter napisał/a:
jak ja uwielbiam idiotyczne wypowiedzi na tym forum ;)

to idz sprawdz moją propozycję podłączenia na krótko ;> zamiast to czytać :P

wiem ze jest -5. Lepsze to niz dac elektrykowi 300zl za wymianę dmuchawy..

[ Dodano: Sob Lut 26, 2011 11:28 ]
Pewnie jest to zorganizowane w ten sposób ze plus jest podłączony jeden na stałe, a 3stopnie prędkości przełącza się masą. Niech mnie ktoś poprze lub poprawi :)
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
kooter 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojciech
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 20
Skąd: Leszno
Wysłany: 26 Lut 2011, 12:14   

juz znalazlem przyczyne !!
okazalo sie ze zwarcie robila prowizoryczna instalacja zapalniczki, ktora zalozyl mi znajomy mechanik, po wypieciu bezpiecznika od tej felernej zapalniczki, wszystko smiga az milo ;)
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 26 Lut 2011, 12:18   

kooter napisał/a:
okazalo sie ze zwarcie robila prowizoryczna instalacja zapalniczki, ktora zalozyl mi znajomy mechanik, po wypieciu bezpiecznika od tej felernej zapalniczki, wszystko smiga az milo ;)

jesli prowizorki nie robisz samemu osobiście nie powinieneś wsiąść do auta :D
Ponieważ trzeba wiezieć w razie czego gdzie kopnąć zeby przestało iskrzyć ;>
Nie no zart, a serio to słaby elektryk z tego mechanika :>
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
kooter 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojciech
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 20
Skąd: Leszno
Wysłany: 26 Lut 2011, 12:28   

zdecydowanie lepiej idą mu czynnosci techniczne niz elektryczne :P
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Lut 2011, 15:17   

kooter napisał/a:
ak ja uwielbiam idiotyczne wypowiedzi na tym forum ;)
A jak ja uwielbiam 1) lenistwo forumowiczów z problemem 2) idiotyzm typu: 20 się spaliła to wsadzę 25,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kooter 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojciech
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 20
Skąd: Leszno
Wysłany: 26 Lut 2011, 22:28   

szukalem odp na forum , nie znalazlem ;]
jestem nowym kierowca i nie znam sie na samochodach, to pytam ;)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Lut 2011, 22:42   

To teraz już wiesz że jak ma być bezpiecznik 10 to się nie zakłada większego (np. 15) bo przy odrobinie pecha auto w pochodnie Ci się zamieni,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kooter 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojciech
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 20
Skąd: Leszno
Wysłany: 26 Lut 2011, 23:52   

no juz wiem, dzieki. temat mozna zamknąć
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.