Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: szynszyl
29 Sty 2011, 09:21
[MK3] Urwane kable
Autor Wiadomość
QsiNH 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Jarek
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Sty 2011, 11:10   [MK3] Urwane kable

Witam!
Ostatnio zauwazylem Trzy urwane kable.
Jeden Grubszy czerwony wychodzi z czegos przy silniku pod wiatrakiem i jest urwany
A dwa pozostałę Czarny i brazowy od alternatora lub rozrusznika.
one byly do tej pory spiete wszystkie razem i lekko zailozowane ale po lekkim dotknieciu sie rozlecialy teraz chcial bym sie dowiedziec ktory jest do czego i jak je polaczyc.
Wczesniej tez zawieszał sie rozrusznik a po rozpieciu tych kabli pali od kopa.
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Sty 2011, 11:26   

A to nie przejmuj się, zwarcie na grubym czerwonym kablu grozi pożarem auta, w ekstremalnej sytuacji wybuchem akumulatora,,, w aucie jest dużo czarnych i brązowych przewodów które wychodzą z czegoś i dokądś idą,,,

Poważniej, odłącz akumulator (zdejmij ujemną klemę) zrób zdjęcia kabli, ale nie samych końcówek tylko tak by trochę było widać, skąd dokąd idą, bo nie chce mi się iść do auta i analizować skąd odpiął się gruby czerwony przewód i w ząwiazku z tym czy jest na nim napięcie czy go nie ma i czy pożar jest autentycznym zagrożeniem czy tez nie, szukać brązowego i czarnego kabla przy silniku tez mi się nie chce - słowem fotki to podstawa i jak pisałem nie chcesz ryzykować, odłącz akumulator.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
QsiNH 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Jarek
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Sty 2011, 22:54   [MK3]

Prosze Foty
http://img16.imageshack.u...27012011358.jpg http://img21.imageshack.u...27012011357.jpg http://img706.imageshack....27012011359.jpg http://img153.imageshack....27012011360.jpg http://img214.imageshack....27012011361.jpg
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Sty 2011, 23:43   

QsiNH, A ładowania to pewnie 0 i w dodatku nic Ci to nie mówi :rotfl:
Z tego co zaznaczyłeś strzałką nie może taki przewód wychodzić :bezradny:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
Ostatnio zmieniony przez drjanusz 27 Sty 2011, 23:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Sty 2011, 23:46   

majdanos, Ten czerwony uje***y to jest do altka po mojemu :fox:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Sty 2011, 00:05   

QsiNH napisał/a:
zaraz zaraz moj blad :P myslalem ze ta strzalka pokazuje te 2 srube na bendix-ie
no strzalka tak pokazuje ale tam może być podpięty tylko pr ;-( zewód na uzwojenia rozrusznika :-P
majdanos napisał/a:
wiec pewnie zostal stary zastapiony nowym co nie zmienia faktu ze trzeba go zaizolowac przynajmniej ten co idzie od rozrusznika

No to ładna oferma to robiła,choć po mojemu ro jest przewód prądowy od alternatora :fox:
Za pare dni napisze że AKU wysiadł :pop:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
majdanos 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wiktor
Wiek: 32
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 28 Sty 2011, 00:17   

bylem z ciekawosci sprawdzic i rzeczywiscie jeden idzie do akumulatora a 2 do alternatora wiec moje opinie byly bledne lepiej usune wczesniejsze posty nim sie ktos spali zywcem :twisted:
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Sty 2011, 00:27   

majdanos, Dobrze że się uczysz i przyznajesz do błędów a nie idziesz w zaparte :piwkowanie: :piwkowanie:
Jak głupio poznaczył to nie dziwota :głowąwmur:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
QsiNH 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Jarek
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 28 Sty 2011, 09:00   

OK dobrze moze zle zaznaczylem ale teraz co z tym mam zrobic jak je podpiac
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 28 Sty 2011, 09:21   

daj 20 zł elektrykowi. trzeba kable zaizolować, porobić końcówki, poskręcać. tylko powiedz ciulowi od razu że chcesz rachunek, powiedz że tata ma firme i trzeba mu koszty. niech weźmie za to odpowiedzialność.
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 28 Sty 2011, 09:27   

QsiNH, napisz PW do bidzeja podjedzie i obada co jest co
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Sty 2011, 09:30   

QsiNH, na początek jeszcze kurs wklejania fotek: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=13174

Kable nie wyglądają dobrze,,, jak jeździsz tak jak jest na foto to naprawdę się ciesz że auto Ci z dymem nie poszło,,,

1. Odłącz minusową klemę z akumulatora.
2. http://img214.imageshack....27012011361.jpg Zdejmij czerwony kapturek, odkręć śrubę - będą 2 grube kable, jeden ten urwany, drugi co widać wchodzi w tą czarną rurkę (peszel) i zapewne idzie do dodatniej klemy akumulatora.
3. Odkręć 2-gą śrubę co widać na zdjęciu (taka sama jak ta co pod kapturkiem była) będzie na niej oczko z krótkim przewodem wchodzącym w ten gruby walec.
4. Na małym walcu co odkręciłeś 2 śruby powinien być jeszcze 3-ci zacisk z cienkim przewodem, na śrubkę lub na wsuwkę - odepnij
5. Szczotką drucianą wyczyść śruby na cienkim walcu (elektromagnes, automat), oraz oczko które wychodzi z grubego walca (rozrusznik).
6. Na kołek od śruby na której nie było kapturka, zakładasz podkładkę, potem oczko z przewodem, drugą podkładkę i nakrętkę - najlepiej nowe (jak będziesz zakładał stare to też najpierw polerka szczotką drucianą), podkładki nie mogą być zbyt szerokie by nie wystawały mocno za obrys oczka i nie dotykały do niczego z boku
7. Nie skręca się tego mocno, z wyczuciem do oporu, potem całość lekko pokrywa wazeliną techniczną, co by nie korodowało i nie utleniało się
8. Cienki przewodzik, jak masz na wsuwkę to czyścisz blaszkę, wsuwasz wsuwkę (powinna wejść ciasno i dobrze się trzymać, jak jest rozlazła to trzeba założyć nową) i konserwujesz, jak masz oczko to postępujesz tak samo jak z grubą śrubą.

9. http://img153.imageshack....27012011360.jpg musisz zdjąć ten metalowy dekiel, bo nie wiadomo co pod nim jest,,,
10. Będzie albo wielozłącze (wtyczka) albo śruby z oczkami - zrobisz zdjęcie będzie wiadomo, tak czy siak przewody będzie trzeba odłączyć i wyplątać z wiązki te urwane - też zrób foto,,,

Teoretycznie w pracy dziś jestem na miejscy przy komputerze, więc jak się sprawnie obrobisz i dasz fotki, to chwile potem będziesz miał dalsze instrukcje, i przy odrobinie zapału wieczorem sprawne auto,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Sty 2011, 13:01   

QsiNH, Przede wszystkim jak coś robisz to nie na odp****al tylko dokładnie bo potem pretensje TYLKO DO SIEBIE :twisted:
Zrób DOKŁADNIE tak jak radzi JoeMix, i będzie super (jak na Twoją wiedze i możliwości :-P
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
QsiNH 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Jarek
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 28 Sty 2011, 21:04   

Dzieki za pomoc :) jutro po pracy sie za to zabiore :) Nie martwcie sie auto jak narazie stoi w garazu :)

[ Dodano: Pią Sty 28, 2011 21:07 ]
Moze orientuje sie ktos z was w jakiej cenie sa jakiejs lepszej firmy:
4 smierbloki i 2 sworznie dolne do Fiesty 95r silnik 1.1??
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 29 Sty 2011, 09:21   

QsiNH napisał/a:
oze orientuje sie ktos z was w jakiej cenie sa jakiejs lepszej firmy:
4 smierbloki i 2 sworznie dolne do Fiesty 95r silnik 1.1??
popytaj w hyde parku

skoro temat załatwiony....
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.