Zamknięty przez: szynszyl 22 Sty 2011, 12:30 |
[MK3] XR2i Pompa paliwa |
Autor |
Wiadomość |
kolegikolega
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 34 Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 25 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21 Sty 2011, 23:22 [MK3] XR2i Pompa paliwa
|
|
|
Witam. Podjechałem do kauflanda w Oławie po zakupy. Po zapakowaniu się z torbami do auta strasznie się wkurzyłem (hehe lekko powiedziane) nie mogłem odpalić fiesty. Po 2 próbach kręcenia rozrusznikiem (do tej pory paliła od strzała) zajarzyłem że nie chodzi pompa paliwa...
Na szczęście bardzo blisko był mechanik.. Sprawdził to i owo i faktycznie pompa. I teraz pytanie do was... Jakie sprężanie miała pompa paliwa od xr2i 105KM ? Koleś powiedział ze moja jest mocniejsza (4 Bary) i koszt nowe około 180zł Przystępna cena? Robocizna 70zł Ale zaniepokoiło mnie jedno...powiedział ze będzie musiał wyciąć i podwinąć trochę blachy pod tylnimi siedzeniami aby wyjąć pompę... Co o tym sądzicie?
PS. Wrażenia z jazdy z Oławy do Wrocka PKSem bezcenne... |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 21 Sty 2011, 23:25
|
|
|
kolegikolega napisał/a: | Koleś powiedział ze moja jest mocniejsza (4 Bary) i koszt nowe około 180zł Przystępna cena? Robocizna 70zł Ale zaniepokoiło mnie jedno...powiedział ze będzie musiał wyciąć i podwinąć trochę blachy pod tylnimi siedzeniami aby wyjąć pompę... Co o tym sądzicie? |
debil i tyle, idź do innego
zwykła pompa efi to 3,5 bara... cena to już różnie
a co do wycinania blach... to sie mu nie chce i tyle bo trzeba zbiornik wyjmować |
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 22 Sty 2011, 09:35
|
|
|
Bez zdejmowania robi sie tak:
a potem po złożeniu zagina te blaszki do środka podładuje, zaciąga gumą uszczelniającą i tak tego nie widać pod fotelem
[ Dodano: Sob Sty 22, 2011 10:31 ]
przecież poodginana jest blacha podłogi tzn powiększony otwór tam by wyjąc cały pływak z pompką i to moje zdjęcie i ja tak pompkę zmieniałem |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
Smok
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Jacek
Wiek: 44 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 38 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 22 Sty 2011, 11:27
|
|
|
Ciekawe słoneczko luki86 Warto to dobrze potem zabezpieczyć bo "korniki rdzawe" uwielbiają niezabezpieczone miejsca.
A co do wymiany pompy kolegikolega - jest to na tyle prosta operacja, że możesz zaoszczędzić te 70 zł skoro już jest zdiagnozowane co Twojej Fiescie dolega. |
_________________ ... Smocze serce |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.