
|
[MK5] Zegary i kontrolki - problem |
Autor |
Wiadomość |
Ruzzy
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 4 Skąd: Aleksandrow
|
Wysłany: 13 Sty 2011, 23:36 [MK5] Zegary i kontrolki - problem
|
|
|
Niedawno kupiłem fiestę mk5 i jest jedna rzecz która nie daje mi spać. Kontrolka abs-u i wspomagania kierownicy zapala sie co jakiś czas (np raz na3 kilometry i gaśnie po 5-10 sekundach). Wraz z wyżej wymienionym świeceniem się kontrolek zerują sie także liczniki, które spadają do zera, potem dochodzą do maksa (niczym w sportowych wozach typu Porsche, Ferrari przy odpalaniu) po czym wracają na pierwotne położenie. Wygląda to jak jakieś zwarcie gdyż w momencie błędu na 1-2 sekundę zapalają mi sie także długie. Tematu podobnego szukałem, nie znalazłem więc piszę, pomocy! |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 15 Sty 2011, 11:45, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 14 Sty 2011, 07:38
|
|
|
Ruzzy napisał/a: | Wygląda to jak jakieś zwarcie | I jak przez forum ma Ci ktoś pomóc? Miernik w dłoń i do auta,,, u mnie zegary i światła wariują od uwalonego zespolonego,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 14 Sty 2011, 08:10
|
|
|
sprawdź podłączenie złącza w liczniku, prawdopodobnie ucieka zasilanie lub masa licznika |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 Sty 2011, 10:27
|
|
|
Ruzzy napisał/a: | Kontrolka abs-u i wspomagania kierownicy |
Kontrolka wspomagania kierownicy :yyy: Pewnie masz na myśli kontrolkę poślizgu TCS |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
Ziomek

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 67 Skąd: okolice Mielca
|
Wysłany: 14 Sty 2011, 11:59
|
|
|
Jak chce się podglądnąć kody błędów to tak najpierw komp sprawdza wskaźniki- zamykając je (i obrotomierz i prędkościomierz). Może z kompem są jakieś problemy, ale to chyba auto by zgasło w takim momencie. |
_________________ Był 126p,
CC,
Fiesta,
Mondeo,
jest CCCO 80 w klekocie i A6 z BiT i LPG |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 14 Sty 2011, 14:04
|
|
|
Ziomek napisał/a: | Jak chce się podglądnąć kody błędów to tak najpierw komp sprawdza wskaźniki |
to jest self-test wskaźników, komp nie ma tu nic do tego. Dla mnie jest to chwilowy brak zasilania zegarów, kwestia tylko przyczyny. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 14 Sty 2011, 22:51
|
|
|
Marcin - takie cuda też się dzieją jak jest zbyt niskie napięcie w instalacji ogólnie - co poniekąd potwierdzałoby, ze jest "dupiate" zasilanie albo masa. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 15 Sty 2011, 09:32
|
|
|
Dawid, ale jak jemu to się dzieje podczas jazdy kiedy występuje ładowanie (o ile jest prawidłowe) to takie cyrki nie powinny się dziać.
U mnie za to czasami zdarzy się, że mignie wyświetlacz albo jego podświetlenie, już nie pamiętam dokładnie i w sumie nie wiem czemu tak się dzieję, bo połączenie licznik - instalacja mam w porządku, przerabiałem je jakiś czas temu na porządne złącze zamiast pierwszej kombinacji z przejściówkami do mk4. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 15 Sty 2011, 12:37
|
|
|
Marcin napisał/a: | Dawid, ale jak jemu to się dzieje podczas jazdy kiedy występuje ładowanie (o ile jest prawidłowe) to takie cyrki nie powinny się dziać. |
A to dlaczego? Przecież budzik jest zasilany jak każda inna część w aucie - nie ma jakichś przywilejów. Jeśli gdzieś wiązka jest uszkodzona i np. zetknie coś do masy czy masa do jakiegoś zasilania, to elektronika głupieje |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 15 Sty 2011, 16:53
|
|
|
Chodziło tylko o za niskie napięcie, a nie o jego chwilowych brakach, bo tu masz jak najbardziej racje. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Ruzzy
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 4 Skąd: Aleksandrow
|
Wysłany: 5 Lut 2011, 00:04
|
|
|
Sorry za odnawianie starego tematu, ale może komuś się przyda na przyszłość, gdyby wystąpił ten sam problem. Więc okazało się, że padł regulator w alternatorze. 17V napięcie, więc cud, że wszystkie żarówki nie poszły ;P. Naprawa 250 zł. Masy zostały sprawdzone...wszystko i było ok... pozdrawiam, Ruzzy. |
|
|
|
 |
|
Podobne Tematy |
Temat |
Autor |
Forum |
Odpowiedzi |
Ostatni post |
 |
Przyklejony: [MK5] Fiesta MK5
Fordy Fiesta V generacji (1999-2002)
|
Freeman |
Nasze auta |
0 |
12 Lip 2011, 16:32  Freeman |
 |
Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
|
Raffaello |
Elektryka silnika |
5 |
19 Wrz 2016, 21:17  Mizer 59 |
 |
Zegary , kontrolki
opis, schemat, jak wyrzeżbić ?
|
thomasg |
Elektryka |
30 |
13 Sty 2010, 10:02  Bit1 |
 |
[MK5] kontrolki
|
pietja |
Elektryka |
5 |
23 Wrz 2009, 06:39  lesiokro |
 |
Zegary mk5 do mk3 ??
|
Parch |
Elektryka |
8 |
27 Gru 2006, 17:16  Parch |
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|