Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Centralny na pilota
Autor Wiadomość
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2813
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Sty 2011, 10:13   [MK4] Centralny na pilota

Tym razem ja prosze o pomoc . Jak sie podpiąć tym alarmem pod istniejaca fabryczny centralny. Trzeba to przez jakis przekaznik zrobic ?
_________________
RS TURBO
Ostatnio zmieniony przez trzeci 6 Sty 2011, 12:32, w całości zmieniany 1 raz  
Profil Facebook
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Sty 2011, 10:37   

A jak jest ori centralny w mk4, tak jak w mk3? na 2 przewody całość, w najprostszej wersji olać ori instalacje i wykorzystać tylko silniczki siłowników w/g schematu z siłownikiem narysowanym.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 6 Sty 2011, 11:20   

Patryk, fabryczny centralny masz sterowany z kluczyka na podczerwień czy tylko z drzwi? Masz ryglowanie, czyli tak jakby podwójne zamknięcie?
Gdy jest tylko z kluczyka w drzwiach to są same siłowniki połączone w pająka, a jak jest sterowanie IR i ryglowanie to jest dodatkowa centralka, której schematu nie znalazłem w swoich zasobach.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Qnik 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 33
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 103
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 6 Sty 2011, 13:49   

A miałem właśnie podobny temat zakładać :)

Czyli w Fieście bez centrala z pilota siłowniki są do siebie po prostu podłączone? Jeśli tak to fajnie, mniej bawienia się ze sterownikami itp. :devil:
_________________
Moja mk5
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 6 Sty 2011, 14:21   

w mk5 jest jeszcze takie coś jak moduł komfortu, który m.in. zajmuje się centralnym i chyba nie ma już bezpośredniego połączenia pomiędzy siłownikami jak w mk4.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Sty 2011, 16:39   

Zazwyczaj się da tylko trzeba zrobić dzielniki rezystorowe i powpinać pod radio alarmu (trzeba zerwać plomby i pomierzyć oscyloskopem stany przełączania procesora).
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2813
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Sty 2011, 17:12   

Marcin napisał/a:
Patryk, fabryczny centralny masz sterowany z kluczyka na podczerwień czy tylko z drzwi? Masz ryglowanie, czyli tak jakby podwójne zamknięcie?
Gdy jest tylko z kluczyka w drzwiach to są same siłowniki połączone w pająka, a jak jest sterowanie IR i ryglowanie to jest dodatkowa centralka, której schematu nie znalazłem w swoich zasobach.
[url=http://img69.imagesh....th.png]Obrazek[/URL]


fabryczny alarm sterowny jest tylko i wylacznie kluczykiem ( wkladka ) zadna podczerwienia ( dlatego kupilem alarm z pilotem by miec otwieranie wlasnie z niego) Instalacja ja oko jest taka sama jak w mk3 i nie zamierzam rezygnowac z orginalnych silownikow Joe . Intruder kiedys sie wpiał pod to za pomoca przekaznika
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 6 Sty 2011, 18:06   

Dogrzeb się do kabli od siłowników i podłączaj tak jak na schemacie z centralki alarmowej, tylko przestaw konfiguracje na dłuższy impuls.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Rudi 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 47
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 59
Skąd: B-rd
Wysłany: 6 Sty 2011, 19:33   

Uff człowiek coraz starszy myślenie już tak nie idzie ale analizując schemat podłączenie powinno wyglądać tak:




Różnica między Mk3 a Mk4 polega na tym, że w 3 jest sterowanie - a w 4 +. Jeżeli po podłączeniu zamiast otwierać będzie zamykać trza zamienić kabelki miejscami. Nic nie tniemy zostawiamy jak jest aby central działał też z kluczyka. Oczywiście mogę się mylić i wszelkie modyfikacje wykonujesz na własne ryzyko :nawalony: . Zrzekam się wszelkich praw autorskich do schematu, powielanie i drukowanie (w razie działania) wielce wskazane niech pozostanie dla potomności.

Ps. Teoretycznie nie powinieneś nic popsuć jeżeli coś źle podłączysz :-) .
_________________
FurkaFuturka... była ale się upłynniła :-/
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Sty 2011, 19:52   

Rudi dobrze narysował schemat . Tak podłącz . Myślałem że chcesz zostawić oryginalnego pilota od centralnego i dopiąć w to alarm .
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2813
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Sty 2011, 22:07   

Rudi napisał/a:
Uff człowiek coraz starszy myślenie już tak nie idzie ale analizując schemat podłączenie powinno wyglądać tak:


[url=http://img510.images....th.jpg]Obrazek[/URL]

Różnica między Mk3 a Mk4 polega na tym, że w 3 jest sterowanie - a w 4 +. Jeżeli po podłączeniu zamiast otwierać będzie zamykać trza zamienić kabelki miejscami. Nic nie tniemy zostawiamy jak jest aby central działał też z kluczyka. Oczywiście mogę się mylić i wszelkie modyfikacje wykonujesz na własne ryzyko :nawalony: . Zrzekam się wszelkich praw autorskich do schematu, powielanie i drukowanie (w razie działania) wielce wskazane niech pozostanie dla potomności.

Ps. Teoretycznie nie powinieneś nic popsuć jeżeli coś źle podłączysz :-) .


dzieki Rudi :piwkowanie:
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
maro103
[Usunięty]

Wysłany: 12 Sty 2011, 22:42   

koledzy co może być że nie działa mi pilot a myga czyżby bateria zasłabła :|
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 13 Sty 2011, 00:18   

maro103 napisał/a:
co może być że nie działa mi pilot a myga

A ta działająca "myga" to co za ustrojstwo? :fox:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] zamek centralny nie działa z pilota
husk76 Elektryka 8 30 Maj 2011, 19:11
baca21
Brak nowych postów [MK4] centralny zamek czy jest na pilota czy nie?
Gość Elektryka 20 23 Sie 2010, 17:11
husk76


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.