[MK4] Centralny na pilota |
Autor |
Wiadomość |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Sty 2011, 10:13 [MK4] Centralny na pilota
|
|
|
Tym razem ja prosze o pomoc . Jak sie podpiąć tym alarmem pod istniejaca fabryczny centralny. Trzeba to przez jakis przekaznik zrobic ?
 |
_________________ RS TURBO |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 6 Sty 2011, 12:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 6 Sty 2011, 10:37
|
|
|
A jak jest ori centralny w mk4, tak jak w mk3? na 2 przewody całość, w najprostszej wersji olać ori instalacje i wykorzystać tylko silniczki siłowników w/g schematu z siłownikiem narysowanym. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 6 Sty 2011, 11:20
|
|
|
Patryk, fabryczny centralny masz sterowany z kluczyka na podczerwień czy tylko z drzwi? Masz ryglowanie, czyli tak jakby podwójne zamknięcie?
Gdy jest tylko z kluczyka w drzwiach to są same siłowniki połączone w pająka, a jak jest sterowanie IR i ryglowanie to jest dodatkowa centralka, której schematu nie znalazłem w swoich zasobach.
 |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Qnik

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 33 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 103 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 6 Sty 2011, 13:49
|
|
|
A miałem właśnie podobny temat zakładać
Czyli w Fieście bez centrala z pilota siłowniki są do siebie po prostu podłączone? Jeśli tak to fajnie, mniej bawienia się ze sterownikami itp. |
_________________ Moja mk5 |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 6 Sty 2011, 14:21
|
|
|
w mk5 jest jeszcze takie coś jak moduł komfortu, który m.in. zajmuje się centralnym i chyba nie ma już bezpośredniego połączenia pomiędzy siłownikami jak w mk4. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Sty 2011, 16:39
|
|
|
Zazwyczaj się da tylko trzeba zrobić dzielniki rezystorowe i powpinać pod radio alarmu (trzeba zerwać plomby i pomierzyć oscyloskopem stany przełączania procesora). |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Sty 2011, 17:12
|
|
|
Marcin napisał/a: | Patryk, fabryczny centralny masz sterowany z kluczyka na podczerwień czy tylko z drzwi? Masz ryglowanie, czyli tak jakby podwójne zamknięcie?
Gdy jest tylko z kluczyka w drzwiach to są same siłowniki połączone w pająka, a jak jest sterowanie IR i ryglowanie to jest dodatkowa centralka, której schematu nie znalazłem w swoich zasobach.
[url=http://img69.imagesh....th.png]Obrazek[/URL] |
fabryczny alarm sterowny jest tylko i wylacznie kluczykiem ( wkladka ) zadna podczerwienia ( dlatego kupilem alarm z pilotem by miec otwieranie wlasnie z niego) Instalacja ja oko jest taka sama jak w mk3 i nie zamierzam rezygnowac z orginalnych silownikow Joe . Intruder kiedys sie wpiał pod to za pomoca przekaznika |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 6 Sty 2011, 18:06
|
|
|
Dogrzeb się do kabli od siłowników i podłączaj tak jak na schemacie z centralki alarmowej, tylko przestaw konfiguracje na dłuższy impuls. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Rudi

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 47 Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 59 Skąd: B-rd
|
Wysłany: 6 Sty 2011, 19:33
|
|
|
Uff człowiek coraz starszy myślenie już tak nie idzie ale analizując schemat podłączenie powinno wyglądać tak:
Różnica między Mk3 a Mk4 polega na tym, że w 3 jest sterowanie - a w 4 +. Jeżeli po podłączeniu zamiast otwierać będzie zamykać trza zamienić kabelki miejscami. Nic nie tniemy zostawiamy jak jest aby central działał też z kluczyka. Oczywiście mogę się mylić i wszelkie modyfikacje wykonujesz na własne ryzyko . Zrzekam się wszelkich praw autorskich do schematu, powielanie i drukowanie (w razie działania) wielce wskazane niech pozostanie dla potomności.
Ps. Teoretycznie nie powinieneś nic popsuć jeżeli coś źle podłączysz . |
_________________ FurkaFuturka... była ale się upłynniła :-/ |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Sty 2011, 19:52
|
|
|
Rudi dobrze narysował schemat . Tak podłącz . Myślałem że chcesz zostawić oryginalnego pilota od centralnego i dopiąć w to alarm . |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Sty 2011, 22:07
|
|
|
Rudi napisał/a: | Uff człowiek coraz starszy myślenie już tak nie idzie ale analizując schemat podłączenie powinno wyglądać tak:
[url=http://img510.images....th.jpg]Obrazek[/URL]
Różnica między Mk3 a Mk4 polega na tym, że w 3 jest sterowanie - a w 4 +. Jeżeli po podłączeniu zamiast otwierać będzie zamykać trza zamienić kabelki miejscami. Nic nie tniemy zostawiamy jak jest aby central działał też z kluczyka. Oczywiście mogę się mylić i wszelkie modyfikacje wykonujesz na własne ryzyko . Zrzekam się wszelkich praw autorskich do schematu, powielanie i drukowanie (w razie działania) wielce wskazane niech pozostanie dla potomności.
Ps. Teoretycznie nie powinieneś nic popsuć jeżeli coś źle podłączysz . |
dzieki Rudi |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
maro103 [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Sty 2011, 22:42
|
|
|
koledzy co może być że nie działa mi pilot a myga czyżby bateria zasłabła |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13 Sty 2011, 00:18
|
|
|
maro103 napisał/a: | co może być że nie działa mi pilot a myga |
A ta działająca "myga" to co za ustrojstwo? |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
|