
|
[MK3] Gaśnie po odpaleniu silnika |
Autor |
Wiadomość |
XxBrabuSxX
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mariusz
Wiek: 33 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 17 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18 Lis 2010, 09:51 [MK3] Gaśnie po odpaleniu silnika
|
|
|
Witam ,
Mam pewien problem z moja FoFi otoz jak jechalem do pracy braklo mi paliwa, na szczescie mialem 2L w kanistrze. Dolalem do baku po czym odpalilem silnik. Za pierwszym razem odpalil ale po chwili zgasl myslalem ze pompa nie zassala jeszcze paliwa. Odpalilem kolejny raz i ten sam problem- odpalal za 2-3 sek i samoczynnie gasł. Po kilku probowach juz nie odpalal tylko krecil silnik a zaplonu brak. Przeczyscilem swiece i nadal nic...
Jaki moze byc powod usterki?
Moze pompa zassala troche syfu z baku do przewodu paliwowego i po prostu sie zapchal?
Dodam ze na paragonie sprawdzilem czy nalalem do kanistra Pb95 (Shell) |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 22 Lis 2010, 08:52, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18 Lis 2010, 10:36
|
|
|
Po włączeniu zapłonu słychać króciutkie buczenie pompy?
XxBrabuSxX napisał/a: | Moze pompa zassala troche syfu z baku do przewodu paliwowego i po prostu sie zapchal? |
Pompa zawsze pobiera paliwo z dna baku, więc ten 'syf' jeżeli zasysa to na bieżąco. |
|
|
|
 |
XxBrabuSxX
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mariusz
Wiek: 33 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 17 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18 Lis 2010, 10:56
|
|
|
tak bylo slychac lekkie buczenie.
Dodam ze raz juz mialem podobnie ze buczala mi pompa i nie moglem odpalic. Wtedy mechanik na parkingu kombinowal mi cos pod patelnia- bodajze dmuchal wtedy do przewodu paliwowego |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Lis 2010, 10:59
|
|
|
XxBrabuSxX napisał/a: | braklo mi paliwa, na szczescie mialem 2L w kanistrze | To kicnij z tym kanistrem na stacje tak z 10 razy przynajmniej,,, i wtedy będziemy gadać, co to jest 2 litry na dnie, jak pompa powietrze złapała,,, to teraz się musi zanurzyć przynajmniej w połowie,,, XxBrabuSxX napisał/a: | Moze pompa zassala troche syfu z baku do przewodu paliwowego i po prostu sie zapchal? | Mity i legendy kolejny raz,,, to co powiedział rwiezel to jedno, a drugie to auto zazwyczaj jest w ruchu - nie ma szans na syf na dnie bo paliwo się regularnie chlupa w zbiorniku,,,, taki syf to tylko po latach postoju się potrafi zebrać,,,
Więc po raz kolejny jeszcze: Elektryczna pompa paliwa chłodzi się paliwem w którym jest zanurzona i które tłoczy - dlatego jazda na rezerwie to powolne dobijanie pompy,,, jedna wytrzyma na sucho rok czasu inna się sfajczy po 10 minutach,,, zalej wachy bo by się zamoczyła a potem kombinuj czy jeszcze buczy czy już nie, bo jak bez paliwa będziesz sprawdzał czy działa czy nie i kombinował, to jeśli jeszcze działa to jest szansa ze ją dobijesz do końca. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
XxBrabuSxX
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mariusz
Wiek: 33 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 17 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 22 Lis 2010, 08:16
|
|
|
Problem rozwiazany... wystarczylo zalac do baku 10L paliwa i FoFi nadal smiga :\ |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 22 Lis 2010, 08:51
|
|
|
wniosek: weźcie się ludzie w końcu nauczcie, że 4x40 albo 16x10 to dokładnie to samo co 1x160, a przy okazji oszczędzacie pompę paliwa i możecie sobie mierzyć spalanie. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|