[MK3] 1.8D alternator wyjście W na obrotomierz. |
Autor |
Wiadomość |
CzaRmaX

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 52 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 194 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Lis 2010, 03:19 [MK3] 1.8D alternator wyjście W na obrotomierz.
|
|
|
Mam oddzielny obrotościomierz i potrzebuję wiedzieć, które to jest wyjście W w altku 1.8D aby go podłączyć. Mam trzy wyjścia i jedno jest wolne, więc pewnie to jest W ale wolę się upewnić. Mam prośbę abyście wkleili jakieś fotki od alternatora 1.8D i zaznaczyli, które to jest to W. No chyba, że było kilka wersji altków to też poproszę fotki z zaznaczeniem, który nadaje się do obrotka i które to jest to wyjście W. Jeszcze jedna opcja którą dopuszczam a znajdzie się taki uczynny to opis jak to zmierzyć/pomierzyć czy to jest akurat to wyjście
Będę bardzo wdzięczny i dźwięczny
P.S.
Tylko nie gadajcie mi o funkcji SZUKAJ bo wyskakują w większości nasze auta i projekty a nie chce mi się tego wszystkiego czytać z racji lenistwa i mnogości tematów do przelecenia |
_________________ Każdy powinien mieć taki dupowóz z załącznikami. Życzę Wam tego pod choinką ja wraz z moją Fieściną
 |
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 14 Lis 2010, 09:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 14 Lis 2010, 09:31
|
|
|
CzaRmaX napisał/a: | więc pewnie to jest W ale wolę się upewnić | Jest podpisane jako "W" albo "~"
Jeśli masz jakiś obrotomierz elektroniczny czy inny od silnika z zapłonem iskrowym to może nie działać bo sygnał z układu zapłonowego to impulsy prostokątne w ilości np. połowę mniejszej niż obroty silnika, a na wyjściu "W" masz sinusoidę o częstotliwości wyższej niż obroty silnika,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
CzaRmaX

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 52 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 194 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Lis 2010, 20:36
|
|
|
Dobra w poniedziałek będę sprawdzał co tam jest namazane na altku
A obrotek kupiłem sobie do diesla tylko producent pisze, że przed podłączeniem do niego instalacji należy odłączyć klemę z minusem i dla tego chce się upewnić gdzie go podłączyć pod altek aby szlak go nie trafił i w razie czego nie stracić gwarancji.
Dzieki za podpowiedzi |
_________________ Każdy powinien mieć taki dupowóz z załącznikami. Życzę Wam tego pod choinką ja wraz z moją Fieściną
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 14 Lis 2010, 20:47
|
|
|
CzaRmaX napisał/a: | tylko producent pisze, że przed podłączeniem do niego instalacji należy odłączyć klemę z minusem | w każdej książce napraw 98% tekstów zaczyna się zdaniem "Odłączyć ujemna klemę akumulatora" - to dlatego, bo cy sobie zwarcie przy montażu nie zrobić, wszak alternator jest stale pod napięciem. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
CzaRmaX

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 52 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 194 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Lis 2010, 21:25
|
|
|
JoeMix napisał/a: | CzaRmaX napisał/a: | tylko producent pisze, że przed podłączeniem do niego instalacji należy odłączyć klemę z minusem | w każdej książce napraw 98% tekstów zaczyna się zdaniem "Odłączyć ujemna klemę akumulatora" - to dlatego, bo cy sobie zwarcie przy montażu nie zrobić, wszak alternator jest stale pod napięciem. |
Ja w tym wszystkim jestem zielony i na dorobku ale już jestem o jedną odpowiedź mądrzejszy
[ Dodano: Pon Lis 15, 2010 17:32 ]
Cholera podłączyłem ten obrotek i wyskalowałem wszystkimi możliwymi pokrętłami na minimum a i tak pokazuje mi między 1400 a 1600. Na wolnych obrotach wskazówka lekko skacze. Czy obrotek jest i lubię chleb ze smalcem czy to altek coś odwala albo jedno nie pasuje do drugiego? POMOCY
EDIT
Wstawiłem diodę na kabel idący do altka i obroty spadły do 1100/1200 obrotów i wskazówka przestała się trząść jak osika. Fakt, że chyba mam troszkę większe obroty niż norma ale pewnie skończy się tym, że rozbiorę obrotek i sam wyskaluję wskazówkę |
_________________ Każdy powinien mieć taki dupowóz z załącznikami. Życzę Wam tego pod choinką ja wraz z moją Fieściną
 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.