Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] 1.8D alternator wyjście W na obrotomierz.
Autor Wiadomość
CzaRmaX 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 52
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 194
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Lis 2010, 03:19   [MK3] 1.8D alternator wyjście W na obrotomierz.

Mam oddzielny obrotościomierz i potrzebuję wiedzieć, które to jest wyjście W w altku 1.8D aby go podłączyć. Mam trzy wyjścia i jedno jest wolne, więc pewnie to jest W ale wolę się upewnić. Mam prośbę abyście wkleili jakieś fotki od alternatora 1.8D i zaznaczyli, które to jest to W. No chyba, że było kilka wersji altków to też poproszę fotki z zaznaczeniem, który nadaje się do obrotka i które to jest to wyjście W. Jeszcze jedna opcja którą dopuszczam a znajdzie się taki uczynny to opis jak to zmierzyć/pomierzyć czy to jest akurat to wyjście :)
Będę bardzo wdzięczny i dźwięczny :)

P.S.
Tylko nie gadajcie mi o funkcji SZUKAJ bo wyskakują w większości nasze auta i projekty a nie chce mi się tego wszystkiego czytać z racji lenistwa i mnogości tematów do przelecenia :P
_________________
Każdy powinien mieć taki dupowóz z załącznikami. Życzę Wam tego pod choinką ja wraz z moją Fieściną :D
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 14 Lis 2010, 09:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 14 Lis 2010, 09:23   

http://www.fiestaklubpols...tomierz++dieslu
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Lis 2010, 09:31   

CzaRmaX napisał/a:
więc pewnie to jest W ale wolę się upewnić
Jest podpisane jako "W" albo "~"

Jeśli masz jakiś obrotomierz elektroniczny czy inny od silnika z zapłonem iskrowym to może nie działać bo sygnał z układu zapłonowego to impulsy prostokątne w ilości np. połowę mniejszej niż obroty silnika, a na wyjściu "W" masz sinusoidę o częstotliwości wyższej niż obroty silnika,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
CzaRmaX 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 52
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 194
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Lis 2010, 20:36   

Dobra w poniedziałek będę sprawdzał co tam jest namazane na altku :)
A obrotek kupiłem sobie do diesla tylko producent pisze, że przed podłączeniem do niego instalacji należy odłączyć klemę z minusem i dla tego chce się upewnić gdzie go podłączyć pod altek aby szlak go nie trafił i w razie czego nie stracić gwarancji.

Dzieki za podpowiedzi :)
_________________
Każdy powinien mieć taki dupowóz z załącznikami. Życzę Wam tego pod choinką ja wraz z moją Fieściną :D
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Lis 2010, 20:47   

CzaRmaX napisał/a:
tylko producent pisze, że przed podłączeniem do niego instalacji należy odłączyć klemę z minusem
w każdej książce napraw 98% tekstów zaczyna się zdaniem "Odłączyć ujemna klemę akumulatora" - to dlatego, bo cy sobie zwarcie przy montażu nie zrobić, wszak alternator jest stale pod napięciem.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
CzaRmaX 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 52
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 194
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Lis 2010, 21:25   

JoeMix napisał/a:
CzaRmaX napisał/a:
tylko producent pisze, że przed podłączeniem do niego instalacji należy odłączyć klemę z minusem
w każdej książce napraw 98% tekstów zaczyna się zdaniem "Odłączyć ujemna klemę akumulatora" - to dlatego, bo cy sobie zwarcie przy montażu nie zrobić, wszak alternator jest stale pod napięciem.


Ja w tym wszystkim jestem zielony i na dorobku ale już jestem o jedną odpowiedź mądrzejszy :)

[ Dodano: Pon Lis 15, 2010 17:32 ]
Cholera podłączyłem ten obrotek i wyskalowałem wszystkimi możliwymi pokrętłami na minimum a i tak pokazuje mi między 1400 a 1600. Na wolnych obrotach wskazówka lekko skacze. Czy obrotek jest i lubię chleb ze smalcem czy to altek coś odwala albo jedno nie pasuje do drugiego? POMOCY :)

EDIT :)
Wstawiłem diodę na kabel idący do altka i obroty spadły do 1100/1200 obrotów i wskazówka przestała się trząść jak osika. Fakt, że chyba mam troszkę większe obroty niż norma ale pewnie skończy się tym, że rozbiorę obrotek i sam wyskaluję wskazówkę :)
_________________
Każdy powinien mieć taki dupowóz z załącznikami. Życzę Wam tego pod choinką ja wraz z moją Fieściną :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.