Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Silnik 1.0 - filtr paliwa
Autor Wiadomość
znajomy19 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: z daleka
Wysłany: 22 Sie 2008, 12:12   [MK3] Silnik 1.0 - filtr paliwa

Mam takie pytanie mam forda fieste rocznik 1991 silnik 1.0 szukam filtra paliwa. Szukałem na forum ale nie znalażłem wiec pisze proszę o pomoc
Jeszce jeden problem ciężko mi odpala fiesta jak by paliwo nie dochodziło jak wcisne gaz na rozgrzanym silniku to dusi sie i gaśnie co to może być??
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Lis 2010, 10:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
TrAcer90 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Calypso
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Adrian
Wiek: 33
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 6
Skąd: Katowice
Wysłany: 22 Sie 2008, 12:30   

to dobrze szukaj! http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=25373 lub dla uproszczenia! http://www.piciu.republik...iltr_paliwa.htm !!
_________________
Ford Fiesta -> Fiat Siena -> Fiat Punto HGT <3
 
 
 
znajomy19 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: z daleka
Wysłany: 22 Sie 2008, 12:45   

dobrze szukałem tam jest silnik 1.1 a ja mam 1.0 i nie ma w tym miejscu filtra
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 22 Sie 2008, 12:47   

znajomy19, to jest na gaźniku czy wtrysku?
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
TrAcer90 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Calypso
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Adrian
Wiek: 33
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 6
Skąd: Katowice
Wysłany: 22 Sie 2008, 12:56   

znajomy19, okej sory mój błąd
_________________
Ford Fiesta -> Fiat Siena -> Fiat Punto HGT <3
 
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Sie 2008, 13:40   

1.o byly tylko na gazniku... A filtr paliwa, musi gdzies byc w komorze... Szukaj, a znajdziesz.
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 22 Sie 2008, 16:02   

wg. mnie wszystkie mk3 mają w tym samym rejonie filtr paliwa to jest na prawym kielichu jak patrzysz na komore. albo jest podczepiony do samego kielicha albo do grodzi czolowej kabiny. jak nie mozesz znalezc to znajdz przewod paliwa z kolektora i dojdz wzdluz niego.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
znajomy19 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: z daleka
Wysłany: 22 Sie 2008, 16:30   

wszystkie mk3 mają w tym samym rejonie filtr paliwa to jest na prawym kielichu jak patrzysz na komore. albo jest podczepiony do samego kielicha albo do grodzi czolowej kabiny.
można jaśniej??

szukałem wzdłóż przewodu no i nie ma przewód idzie prosto do pompki nie wiem wkońcu jak to jest
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Sie 2008, 19:50   

Jak masz 1,0 na gaźniku to zapewne filtra nie masz jedynie siatkę na pompce (w pompce) paliwa.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
znajomy19 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: z daleka
Wysłany: 23 Sie 2008, 11:43   

czyli on jest w pompce a nie ma oddziewlnego gdzieś bo coś mi nie pasuje żeby filtra takiego nie było
jeszcze jedna sparawa co może być nie tak jeśli dodaje gazu na rozgrzanym silniku i mi sie dusie czasem nawet gaśnie?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Sie 2008, 19:28   

Tak, w pompce jest taka siateczka tylko,,, filtr dobrym pomysłem jest dołożyć z malucha lub poloneza - przed pompką, sa potrzebne 2 cybanty i dosłownie 10cm przewodu paliwowego i 3 minuty czasu, zdejmujesz przewód z pompki, wpinasz w filtr, z filtra zapinasz do pompki.

Co go gaźnika i gaśnięciu, zdejmij puszkę filtra, zapal silnik i zerknij do gaźnika... i dodaj gazu... powiedz co widziałeś.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
znajomy19 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: z daleka
Wysłany: 24 Sie 2008, 16:22   

hmm a co powinienem widzieć, gaźnik jak gaźnik dodaje gazu to sie dusie nie strzela nic tam może jakieś macie propozycje co jest nie tak

pozatym czytałem historię modelu na stronie głównej MK3 no i nie moge tam wypatrzyć silnika 1.0 a może macie jakieś poradniki do fiesty??
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Sie 2008, 17:26   

zobacz czy działa elektrozaworek w gaźniku . On może dawać takie objawy . Ewnetualnie zapchana dysza wysokich obrotów w gaźniku . najlepiej jest zdjąć górna część gaźnika i zobaczyć czy nie ma brudów w komorze pływakowej , bo to zazwyczaj tam zbierają sie brudy które tworzą tzw "Duchy"
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Sie 2008, 17:32   

Jak patrzysz w gaźnik i dodajesz gazu to powinieneś widzieć jak dosłownie tryska ciurkiem paliwo,,, a jak powoli dodajesz gazu to też? czy jak tylko gwałtownie?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
znajomy19 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: z daleka
Wysłany: 24 Sie 2008, 19:14   

a ten elektrozaworek to gdzie jest i jak go sprawdzić?? a gaśnie mi tylko jak daje szybko gazu
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Sie 2008, 19:24   

Na gaźnik dochodzi tylko jeden przewód (pojedyńczy), włacz zapłon i zdejmij z niego wtyczkę (powinno cyknąc) załuż ponownie (cyknie) odpal silnik i na pracującym na wolnych silniku zdejmij znowu - powinno zacząć trzęść silnikiem i może zgasnąc,,, podepnij ponownie i już bedzie OK. Tyle o zaworku.

A jak Ci się dławi jak szybko dodajesz gazu to zapewne nie działa pompka przyśpieszacza, przypatrz się dokładnie czy jak wciskasz gwałtownie gaz (niekoniecznie silnik musi pracować, ale na stojącym silniku poda 2-3 razy tylko i można zalać silnik, będzie ciężko zapalić, więc lepiej na pracującym) czy tryska w gaźnik paliwem.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
znajomy19 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: z daleka
Wysłany: 24 Sie 2008, 21:21   

i jeszcze żeby odpalic musze kilka razy nacisnąc gaz bo inaczej nie moge odpalic jak by paliwa nie miał jak nacine tak z 5-6 razy to odpala odrazu a inaczej cięzka sparawa go odpalic na zimnym silniku więcej objawów wiecej nie ma
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Sie 2008, 21:25   

Ale nadal nie podałeś czy tryska paliwem do gaźnika czy nie,,, :|
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
znajomy19 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: z daleka
Wysłany: 24 Sie 2008, 21:36   

no ja jeżdzi to musi tryskać jutro zobacze wszystko czy tryska ale powiedzcie mi z tym odpalaniem
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Sie 2008, 23:44   

sprawdź zaworek czy działa a zaczniemy gadać dalej . mowimy ci co masz sprawdzić a ty pytasz się o coś innego . bez sensu . ten elektrozaworek jest do gaszenia silnika właśnie i jak przestaje działać robi się muł i nie można go odpalić bez ssania .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 14:05
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.