Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: mk3, swap, zaplon, zetec

[MK3] Brak iskry po swapie na 1.6 16V
Autor Wiadomość
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 22 Wrz 2010, 22:19   

kiedyś jak pytałeś o piny to wrzuciłem schemat takowego komputera, sprawdź czy wsio z opisem gra
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Dragon21 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 226
Skąd: NIbylandia
Wysłany: 22 Wrz 2010, 22:24   

połoczone zostalo kolorami wszystko i zostal mi zielony i brazowo bialy
_________________
SWAP 1.1 -> 1.6 16V

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43255
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 22 Wrz 2010, 22:27   

miedzy wazkami auta a silnika :fox:
Jeżeli tak to obrotek i temp na desce
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Dragon21 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 226
Skąd: NIbylandia
Wysłany: 22 Wrz 2010, 22:30   

tak dokladnie tak jak mowisz
_________________
SWAP 1.1 -> 1.6 16V

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43255
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 22 Wrz 2010, 22:43   

ale oblookaj coś takiego http://fiestaguides.co.uk...conversion.html w 3/4 strony sa opisane różnice między wiązkami 8 i 12 pinowymi,
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Dragon21 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 226
Skąd: NIbylandia
Wysłany: 22 Wrz 2010, 22:50   

o ta strona sie przyda mi
_________________
SWAP 1.1 -> 1.6 16V

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43255
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22 Wrz 2010, 23:33   

Zdjęcie które wrzuciłeś to czujnik położenia wałka rozrządu, a czujnik położenia wału jest nad rozrusznikiem. Więc sprawdź czy podpiąłeś bo jak podstawowe rzeczy mylisz to ja współczuje temu autu.
_________________
 
 
 
Dragon21 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 226
Skąd: NIbylandia
Wysłany: 23 Wrz 2010, 09:26   

zdjęcie jest przykładowe żeby pokazać jak mam puknięty czujnik

[ Dodano: Czw Wrz 23, 2010 13:32 ]
czujnik zmieniony jest i nadal nic a może być to ze imo zaskoczyło w kompie ?
_________________
SWAP 1.1 -> 1.6 16V

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43255
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 23 Wrz 2010, 14:15   

ale fiesty mk3,5 nie maja immo w kompie.... ile razy mozna mowic
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Dragon21 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 226
Skąd: NIbylandia
Wysłany: 23 Wrz 2010, 17:26   

bylem u elektryka i jeżeli nie ma iskry na kablach to jest blokada przez imo nie mam pojęcia sprawdziłem kable wymieniłem czujnik położenia walu miałem 5 kompów juz od escorta mondeo i nic normalnie ręce opadają
_________________
SWAP 1.1 -> 1.6 16V

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43255
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 23 Wrz 2010, 17:52   

a sprawdzałeś co sie dzieje w kostce od cewki podczas kręcenia silnikem, bo sa 3 kable czarny masa, zielono czerwony napięcie i zielono zółty sterujący, podepnij kontrolkę do zielono żółtego i obserwuj czy mruga
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Dragon21 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 226
Skąd: NIbylandia
Wysłany: 23 Wrz 2010, 18:02   

ok a jak nie bedzie mrugac ?? a powiedz mi to wszystko jest na jednym kablu od cisnienia oleju i kontrolka mi sie nie pali to moze byc cos z masa ????

[ Dodano: Czw Wrz 23, 2010 18:04 ]
Daras84, w kompie nie miały ale elektryk mi mówił ze do odblokowania zapłonu mogą potrzebować zewnętrznego sterownika z imo tak mi tłumaczył
_________________
SWAP 1.1 -> 1.6 16V

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43255
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 23 Wrz 2010, 18:11   

znaczy jak na jednym przewodzie?? do cewki idą 3 przewody a osobno do kontrolki cisnienia oleju :fox: mogą isć co najwyżej w jednej wiązce, chociaż nie powinny bo przecie czujnik ciśnienia jest pod kolektorem a cewka z boku silnika.
Do czujnika ciśnienia idzie zielono brązowy a dalej do kompa leci.
Jak go zmasujesz powinna kontrolka świecić
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
Ostatnio zmieniony przez luki 23 Wrz 2010, 18:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 23 Wrz 2010, 18:12   

Dragon21 napisał/a:
dostałem wiązkę i kompa bez imo bo jak by było to pompa paliwa by nie podawała paliwa
A co ma immo do pompy paliwa? Immo we fieście odcina zapłon a nie pompę... Rozrusznik kręći, paliwo się leje a nie odpalisz ni ch..ja!
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Dragon21 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 226
Skąd: NIbylandia
Wysłany: 23 Wrz 2010, 18:15   

luki86, o to mi chodzi jak opisałeś

jackrzec, no tak paliwo podaje rozrusznik kreci ale nie ma iskry na kablach a mam kompa bez imo i wiązka tez bo wszystko mam od darasa
_________________
SWAP 1.1 -> 1.6 16V

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43255
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 23 Wrz 2010, 18:16   

jackrzec, ale teraz iskry nie ma, reszta niby jest
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Dragon21 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 226
Skąd: NIbylandia
Wysłany: 23 Wrz 2010, 20:40   

reszta od poczatku byla a iskry jak nie bylo tak nie ma i mi widzi sie na imo ale wiazka i komp bez imo jest no chyba ze jeszcze jakies czujniki przekazniki maja byc ktorych nie mam
_________________
SWAP 1.1 -> 1.6 16V

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43255
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 23 Wrz 2010, 21:56   

Nie ma takiego czegoś jak zablokowany przez immo, nie we fieście mk3.5 :)
_________________
 
 
 
Dragon21 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 226
Skąd: NIbylandia
Wysłany: 23 Wrz 2010, 22:11   

ja mam mk3 to jest 90r a reszta silnik wizaka jest z 94r
_________________
SWAP 1.1 -> 1.6 16V

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43255
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Wrz 2010, 22:39   

luki86 napisał/a:
bo sa 3 kable czarny masa, zielono czerwony napięcie i zielono zółty sterujący, podepnij kontrolkę do zielono żółtego i obserwuj czy mruga
:9: Jeśli tam jest DIS to na środkowym jest stale +12V a na zewnętrznych jest masa, raz na jednym raz na drugim, i w chwili kiedy masa znika jest przeskok iskry na 2 przewodach WN (świecach) w tym czasie powinna być masa na drugim przewodzie i drugie pół cewki powinno się "ładować",,, Jakie stałe zasilanie cewki, jake sterowanie?
Dragon21 napisał/a:
powiedz mi to wszystko jest na jednym kablu od cisnienia oleju i kontrolka mi sie nie pali to moze byc cos z masa
Już pisałem ze śmierdzi mi kontrolka oleju na jednym kablu od cewki,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.