[MK3] Brak iskry po swapie na 1.6 16V |
Autor |
Wiadomość |
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 22 Wrz 2010, 22:19
|
|
|
kiedyś jak pytałeś o piny to wrzuciłem schemat takowego komputera, sprawdź czy wsio z opisem gra |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
Dragon21
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 226 Skąd: NIbylandia
|
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 22 Wrz 2010, 22:27
|
|
|
miedzy wazkami auta a silnika
Jeżeli tak to obrotek i temp na desce |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
Dragon21
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 226 Skąd: NIbylandia
|
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
|
|
|
|
Dragon21
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 226 Skąd: NIbylandia
|
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 22 Wrz 2010, 23:33
|
|
|
Zdjęcie które wrzuciłeś to czujnik położenia wałka rozrządu, a czujnik położenia wału jest nad rozrusznikiem. Więc sprawdź czy podpiąłeś bo jak podstawowe rzeczy mylisz to ja współczuje temu autu. |
_________________
|
|
|
|
|
Dragon21
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 226 Skąd: NIbylandia
|
Wysłany: 23 Wrz 2010, 09:26
|
|
|
zdjęcie jest przykładowe żeby pokazać jak mam puknięty czujnik
[ Dodano: Czw Wrz 23, 2010 13:32 ]
czujnik zmieniony jest i nadal nic a może być to ze imo zaskoczyło w kompie ? |
_________________ SWAP 1.1 -> 1.6 16V
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43255 |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 23 Wrz 2010, 14:15
|
|
|
ale fiesty mk3,5 nie maja immo w kompie.... ile razy mozna mowic |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Dragon21
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 226 Skąd: NIbylandia
|
Wysłany: 23 Wrz 2010, 17:26
|
|
|
bylem u elektryka i jeżeli nie ma iskry na kablach to jest blokada przez imo nie mam pojęcia sprawdziłem kable wymieniłem czujnik położenia walu miałem 5 kompów juz od escorta mondeo i nic normalnie ręce opadają |
_________________ SWAP 1.1 -> 1.6 16V
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43255 |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 23 Wrz 2010, 17:52
|
|
|
a sprawdzałeś co sie dzieje w kostce od cewki podczas kręcenia silnikem, bo sa 3 kable czarny masa, zielono czerwony napięcie i zielono zółty sterujący, podepnij kontrolkę do zielono żółtego i obserwuj czy mruga |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
Dragon21
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 226 Skąd: NIbylandia
|
Wysłany: 23 Wrz 2010, 18:02
|
|
|
ok a jak nie bedzie mrugac ?? a powiedz mi to wszystko jest na jednym kablu od cisnienia oleju i kontrolka mi sie nie pali to moze byc cos z masa ????
[ Dodano: Czw Wrz 23, 2010 18:04 ]
Daras84, w kompie nie miały ale elektryk mi mówił ze do odblokowania zapłonu mogą potrzebować zewnętrznego sterownika z imo tak mi tłumaczył |
_________________ SWAP 1.1 -> 1.6 16V
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43255 |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 23 Wrz 2010, 18:11
|
|
|
znaczy jak na jednym przewodzie?? do cewki idą 3 przewody a osobno do kontrolki cisnienia oleju mogą isć co najwyżej w jednej wiązce, chociaż nie powinny bo przecie czujnik ciśnienia jest pod kolektorem a cewka z boku silnika.
Do czujnika ciśnienia idzie zielono brązowy a dalej do kompa leci.
Jak go zmasujesz powinna kontrolka świecić |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
Ostatnio zmieniony przez luki 23 Wrz 2010, 18:17, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 23 Wrz 2010, 18:12
|
|
|
Dragon21 napisał/a: | dostałem wiązkę i kompa bez imo bo jak by było to pompa paliwa by nie podawała paliwa | A co ma immo do pompy paliwa? Immo we fieście odcina zapłon a nie pompę... Rozrusznik kręći, paliwo się leje a nie odpalisz ni ch..ja! |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
Dragon21
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 226 Skąd: NIbylandia
|
Wysłany: 23 Wrz 2010, 18:15
|
|
|
luki86, o to mi chodzi jak opisałeś
jackrzec, no tak paliwo podaje rozrusznik kreci ale nie ma iskry na kablach a mam kompa bez imo i wiązka tez bo wszystko mam od darasa |
_________________ SWAP 1.1 -> 1.6 16V
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43255 |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 23 Wrz 2010, 18:16
|
|
|
jackrzec, ale teraz iskry nie ma, reszta niby jest |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
Dragon21
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 226 Skąd: NIbylandia
|
Wysłany: 23 Wrz 2010, 20:40
|
|
|
reszta od poczatku byla a iskry jak nie bylo tak nie ma i mi widzi sie na imo ale wiazka i komp bez imo jest no chyba ze jeszcze jakies czujniki przekazniki maja byc ktorych nie mam |
_________________ SWAP 1.1 -> 1.6 16V
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43255 |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 23 Wrz 2010, 21:56
|
|
|
Nie ma takiego czegoś jak zablokowany przez immo, nie we fieście mk3.5 |
_________________
|
|
|
|
|
Dragon21
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 226 Skąd: NIbylandia
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 23 Wrz 2010, 22:39
|
|
|
luki86 napisał/a: | bo sa 3 kable czarny masa, zielono czerwony napięcie i zielono zółty sterujący, podepnij kontrolkę do zielono żółtego i obserwuj czy mruga | Jeśli tam jest DIS to na środkowym jest stale +12V a na zewnętrznych jest masa, raz na jednym raz na drugim, i w chwili kiedy masa znika jest przeskok iskry na 2 przewodach WN (świecach) w tym czasie powinna być masa na drugim przewodzie i drugie pół cewki powinno się "ładować",,, Jakie stałe zasilanie cewki, jake sterowanie? Dragon21 napisał/a: | powiedz mi to wszystko jest na jednym kablu od cisnienia oleju i kontrolka mi sie nie pali to moze byc cos z masa | Już pisałem ze śmierdzi mi kontrolka oleju na jednym kablu od cewki,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
|