[Inny] Wymiana silnika problem z LPG |
Autor |
Wiadomość |
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 21:31 [Inny] Wymiana silnika problem z LPG
|
|
|
Wymieniłem silnik w escorcie na 1.3 z fiesty i dzisiaj odpaliłem i nie mogę przełączyć na gaz,
jak ustawie przełącznik na gaz to dalej świeci sie czerwona dioda znaczy ze benzyna.
Czy przy wymianie silnika trzeba to jakoś programować? |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
matrix-1990
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 10:24
|
|
|
a silnik z jakiego na 1.3 zmieniłeś? |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 10:41
|
|
|
matrix-1990 napisał/a: | a silnik z jakiego na 1.3 zmieniłeś? |
rowniez z 1.3i
ten sam typ silnika.
[ Dodano: Sob Wrz 18, 2010 12:07 ]
zauwazylem ze oderwal sie jakis kabel od sterownika ale za ch**a nie wiem gdzie go podlaczyć
[ Dodano: Sob Wrz 18, 2010 12:26 ]
juz wiem to musi byc kabel ktory idzie do czujnika obrotów!
Tylko gdzie jest taki czujnik? |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 14:23
|
|
|
drzeniow napisał/a: | juz wiem to musi byc kabel ktory idzie do czujnika obrotów!
Tylko gdzie jest taki czujnik? | Weź kawałek przewodu w izolacji i owniń wkoło jednego z przewodów WN tak z 10 razy i zaizoluj by się nie rozwinęło,,, i podłącz pod ten kabelek,,, albo daj fotkę kabelka i okolic,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 14:44
|
|
|
sygnał o obrotach bierzesz z żółto-zielonego kabla który idzie do cewki, do niego podepnij kabel ze sterownika LPG |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
matrix-1990
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 16:06
|
|
|
to ja się przy okazji zapytam, w gaźniku jak mamy DIS to kabel ma ten sam kolor od obrotów? |
_________________
|
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 16:15
|
|
|
luki86 napisał/a: | sygnał o obrotach bierzesz z żółto-zielonego kabla który idzie do cewki, do niego podepnij kabel ze sterownika LPG |
tak wlasnie dokladnie
gazik juz dziala |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 16:17
|
|
|
jeżeli masz cewkę to dokładnie tak jest, do cewki dochodzą 3 kable (zielono-czerwony, zielono-żółty i czarny) i podpinasz sie do zielono-żółtego. |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 16:21
|
|
|
dokladnie nie wiem do ktorego jestem podpiety ale znalazlem ze wlasnie z tego kabla sie oderwał moj kabelek ;]
A do czego jest ten kabelek ktory idzie do silnika od tylu?
in idzie tą calą wiązką. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 16:23
|
|
|
3 na cewke a ten ostatni pojedynczy na czujnik ciśnienia oleju |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
matrix-1990
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 16:26
|
|
|
dzięki |
_________________
|
|
|
|
|
|