Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: centralny zamek, mk3

[MK3] centralny zamek carprotect
Autor Wiadomość
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15 Wrz 2010, 11:35   [MK3] centralny zamek carprotect

Witam.
kupilem sobie central carprotect
poczatkowo wzialem kpl na otwieranie z kluczyka ale po 2 dniach wpadlo mi troche lewej kasy i postanowilem kupic sterownik z pilotami
tak tez zrobilem i jestem posiadaczem takiego zestawu

http://allegro.pl/central...1213837768.html
+
http://allegro.pl/sterown...1213837778.html

zamontowalem silowniki z przodu (do linek) a ze skrzynki z bezpiecznikami pociagnalem sobie prad ale schodki zaczely sie przy podlaczaniu kabelkow do nowej centralki.

o ile na schemacie do tego kpl bez pilotow bylo wszystko bardzo czytelne (kabelki z silownikow podlaczalo sie pod okablowanie do centralki o takim samym kolorze) dla takiego laika jak ja to teraz juz tak kolorowo nie jest (kabelki kolorami sie nie pokrywaja mimo ze to wszystki jest jednej firmy:/ sic!)

1. i tu zwracam sie z pierwsza prosba:D czy ktos moglby mi napisac jak tepemu oslowi jaki
kabelek z silownika - do kabelka od nowej centralki
podlaczyc

schemat nowej centralki
http://www.gdynia.mm.pl/~tdt/BX60.pdf
schemat podlaczenia do starej centralki
http://img827.imageshack....5/dsc00865o.jpg

2. jak wprowadzic kable do tylnych drzwi??
3. chcialbym podlaczyc sobie otwieranie bagaznika z pilota
silownik jak nic nie robi jest na max wyciagniety i zeby otworzyc kufer to sie 'chowa' i teraz pytanie gdzie podlaczyc ten kabelek z centralki?? przy silowniku czy przy przycisku (nie mam przekaznika) i pod ktory kabelek:D?

z gory dzieki:)
Ostatnio zmieniony przez bidżej 19 Wrz 2010, 23:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 15 Wrz 2010, 12:34   

Wychodzi na to, że kabel pomarańczowy łączysz z brązowym, a biały z białym.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Wrz 2010, 12:50   

Freeman napisał/a:
kabel pomarańczowy
W PDFie jest rozpiska sterowania minusem i akurat pomarańczowy nie jest podłączony,,,

portier, zakładasz centralny jak trzeba, podłączasz centralkę,,, powinno dziąłać z kluczyka,,, z centralki są 2 przewody do sterowania, jak dotkniesz jednym z nich do masy to się powinno odtworzyć, a drugim zamknąć,,, - jak to działa to znaczy ze central masz założony jak trzeba, jak nie to coś jest nie tak,,, często efektem ubocznym jest przełączenie się zamka w stan przeciwny jak przewody sterujące dotkniesz razem na chwilę, czyli zamknięty się otwiera, a otwarty zamyka - jak to działa u ciebie to warto sobie zrobić na konsoli przycisk LOCK/UNLOCK - fajny bajer i nieraz się przydaje.

I teraz podłączasz sterowanie pilotem,,, zgodnie z FIG3 czyli żółty i żółto-czarny łączysz razem i do masy, a sterowanie masz na białym i biało-czarnym - łączysz je z centralką alarmu (białym i brązowym) tak by się otwierało jak naciskasz otwieranie na pilocie...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15 Wrz 2010, 13:51   

kuuuufa myslalem ze moge od razu do tego sterownika bx60 podlaczyc silowniki.... ok juz rozumiem..
serio elektryk ze mnie z dupy...

a jakie pomysly na przeciagniecie kabelkow w tylne drzwi? moze taka harmonijke jak w przednich drzwiach tylko wezsza. gdzie takie cuda mozna kupic??

edit//
jeszcze jedno.. w skrzynce bezpiecznikow mam 3 bezpiecznik wsadzony 20A.. ze schematu wyczytalem, ze jest pod niego fabrycznie podlaczony centralny.
czy w przypadku gdy nie ma fabrycznego centralnego ten bezpiecznik wystepuje? nie wiem czy poprzedni wlasciciel sobie nie wymyslil podlaczyc cos w tamto miejsce, ale z drugiej strony nie mam zadnych udziwnien w aucie..
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Wrz 2010, 14:38   

portier napisał/a:
kuuuufa myslalem ze moge od razu do tego sterownika bx60 podlaczyc silowniki....
Możesz pominąć centralkę od zamka, ale wtedy zamki nie będą działały na kluczyk,,, i generalnie sporo w okablowaniu do przerobienia jest,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15 Wrz 2010, 14:54   

ok jeszcze jedno, przy bezpiecznikach mam klka brazowych kabli idacych glownie do przekaznikow.. czy to sa kable masowe i moge ich spokojnie uzyc?
e// zalatwie sobie miernik i poszukam:)
Ostatnio zmieniony przez portier 15 Wrz 2010, 16:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 15 Wrz 2010, 14:57   

portier, masz oryginalny centralny zamek czy dokładany
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Wrz 2010, 15:07   

luki86, :boshe: napisał przecie że kupił sobie central carprotect
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15 Wrz 2010, 16:47   

JoeMix, dzieki za pomoc juz wszystko wiem:)!
 
 
 
Blackknight88 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 263
Skąd: Kielce
Wysłany: 15 Wrz 2010, 23:31   

A mógłbyś pokazać w jaki sposób zamontowałeś te siłowniki pod zamki ? :) Kilka zdjęć poglądowych i krótki opis by się bardzo przydał :)
_________________
.:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:.
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15 Wrz 2010, 23:51   

wiesz co:) zrobilem mala fuszerke i zamontowalem pod linki od klamek...
fotki zrobie ale najwczesniej w sobote/nd chyba ze jutro/pt nie bedzie padac to znajde chwile by dokonczyc montaz.
silowniki sprawdzalem podlaczajac pod prostownik gdy byly zamontowane i zamykaja/otwieraja elegancko:)
klamki troche ciezej sie poruszaja ale nie jakos tragicznie.
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 16 Wrz 2010, 19:44   

portier napisał/a:
zrobilem mala fuszerke i zamontowalem pod linki od klamek...
Czyli popsułeś linki! Sorry że tak "brutalnie", ale ja w swojej 1,1 właśnie tak spier..lem. Musiałem kupować limkę i przerobiłem wszystko tak jak jest w oryginale.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Wrz 2010, 00:07   

Cytat:
wiesz co:) zrobilem mala fuszerke i zamontowalem pod linki od klamek...

Dość oględnie określiłeś "mała fuszerka"-FUSZERA ;-( ,poszedłeś na skróty i spi.........ś sprawe :twisted:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17 Wrz 2010, 00:53   

nie popsulem linki, obcialem pancerz ale ladnie zablokowalem jego druga czesc i wszystko wyregulowalem. zobacze jak bedzie sie to sprawdzac w praktyce, dzis zamontuje cala reszte.
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Wrz 2010, 08:03   

drjanusz napisał/a:
Dość oględnie określiłeś "mała fuszerka"-FUSZERA ;-( ,poszedłeś na skróty i spi.........ś sprawe :twisted:
E tam, zanim tu na forum ktoś rozpracował montaż uniwersalnych siłowników na zamki to się w dziesiątkach aut zakładało na linki,,, i czasem się tak nadal zakłada - jak się to zrobi dobrze to działa jak trzeba,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Wrz 2010, 09:54   

JoeMix, Ale po to jest forum-i porady żeby uczyć się na cudzych błędach :-P Ja niestety nieraz poprawiałem po sobie innych i krew mnie zalewała na wręcz "Genialne pomysły" :twisted:
Wiem z własnego doświadczenia że poprzeczkę trzeba zawiesić w miare wysoko ,a nie jechać po bandzie.To prędzej czy później się mści-i to w naj mniej odpowiednim momencie ;-(
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Wrz 2010, 10:11   

Jeśli z linki wytniesz pancerz, a jego końca dobrze umocujesz do drzwi, np. specjalnymi uchwytami to na odcinku kilku cm masz gołą linkę (jak w rowerze), kolejny odpowiedni uchwyt i wszystko chodzi jak trzeba :) bo tu na forum mamy rozpracowanego forda i to nie całego,,, a linki występują w wielu autach, więc sposób na linkę jest jak to się mówi bardziej uniwersalny,,, zresztą, jak zrobił dobrze będzie mu chodzić, jak odwalił fuszerę to mu się rozpadnie i będzie zakładał nowa linkę i przerabiał,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 17 Wrz 2010, 20:43   

JoeMix napisał/a:
kolejny odpowiedni uchwyt i wszystko chodzi jak trzeba
Weź pod uwagę że ten pancerz osłania linkę również przed syfem. Jesli ma to działać latami, to po co ryzykować? (zakładam, że się fiesty nie pozbędzie). Jednak Ford oryginalnie wymyślił lepszy sposób i do tego sprawdzony, to po co kombinować jak koń z pustym wozem pod górę?
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Wrz 2010, 20:49   

jackrzec napisał/a:
JoeMix napisał/a:
kolejny odpowiedni uchwyt i wszystko chodzi jak trzeba
Weź pod uwagę że ten pancerz osłania linkę również przed syfem. Jesli ma to działać latami, to po co ryzykować? (zakładam, że się fiesty nie pozbędzie). Jednak Ford oryginalnie wymyślił lepszy sposób i do tego sprawdzony, to po co kombinować jak koń z pustym wozem pod górę?

No i o tym tysz myślałem old
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Wrz 2010, 08:27   

Zrobił jak zrobił,,, ja robiąc teraz też pod zamki we fieście się podpinam, ale jak pisałem nie tylko fiesta ma linki i w niektórych autach inaczej się nie da (nie umiem) najstarszy central który tak na linki założyłem ma teraz jakieś 12-13 lat i dobrze działa,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.