Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 27 Maj 2006, 20:19 |
XR2 1.6 , Swap , Przekładka |
Autor |
Wiadomość |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 11 Mar 2005, 08:24 XR2 1.6 , Swap , Przekładka
|
|
|
Czesc. Kurde wlasnie koncze podlaczac silnik w XR2i mk III po jego wyjeciu - wlasciwie po calkowitym rozebraniu autka. Niestety do komory trafil silniczek z innego auta wiec pojawily sie malutkie problemy. Czesc rzeczy mi sie pokrywala a tez nie wiem czy czegos gdzies nie posialem. Otoz brakuje mi nastepujacych rzeczy. Dzieki bogu tylko kilku bo jak sie okazalo wtyczki fordowskie sa raczej idiotoodporne (czyt. w wiekszosci rozne) no i przewody pozostaly powyginane tak jak wczesniej wiec latwo sie je lokalizowalo. Stajemy przed silnikiem (sorki nie mialem mozliwosci zrobienia fotki) czyli lewa bedzie dla nas strona pasazera a prawa kierowcy. No to z prawej strony takie typowe wtyczki to sa 2 do elementow ukladu zaplonowego (2 czarne kostki przykrecone do scianki grodziowej) i jedna taka owalna z 8 bolcami idzie do listwy wtryskowej. W samej listwie tez chyba wszystko mam podlaczone, czujnik plynu itd tez mam. Zostala mi natomiast w tamtej okolicy jedna plaska, szeroka wtyczka i za cholere nie wiem gdzie szukac czegos do jeje wpiecia. W miare sugestii bede odpowiadal czy to moze byc to czy nie hehe.
A druga rzecz to lewa strona i 2 braki. Pokrywa zaworow i wychodzi jej odpowietrzenie (z prawej strony juz podlaczylem wezyk) natomiast nie wiem gdzie ma isc waz wlasnie z tamtad. No i niedaleko tego krucca jest gwintowane wyjscie z listwy wtryskowej. co tam mam cholera wkrecic i gdzie to ma potem isc?? Bo nie umiem nic w piwnicy znalezc co by tam uprzednio moglo byc hehehehehe. Ten gwint wychodzi tak skosem do gory i do przodu auta. Wielkie dzieki za wszelaka pomoc, no i jak w przypadku ladnych dziewczyn - fotki mile widziane
Moze ktos ma jakies dobre zdjecia tamtych okolic, to by duzo pomoglo. Ksiazka naprawcza zdjec prawie nie ma :(
Oki ale sie rozpisalem, juz koncze
Pozdrawiam |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 14 Cze 2006, 23:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
KUI3A

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 42 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 11 Mar 2005, 09:40
|
|
|
rurka spod pokrywy zaworów musi być podłączona do takiej puszki palstkowej, która jest jeszcze podłączona do dwóch innych rurek i na tym się trzyma, ta rurka co do z pokrywy wychodzi powinna być bardzo krótka i zaraz łączyć się z w/w pusszką, pozostałe dwa wyjścia z tej puszki to jedna rurka grubsza, druga cieńsza. Grubsza idzie do puszki filtra powietrza, a cieńsza idzie w stronę listwy wtryskowej i tam się znowu na dwa rozdziela i jak dobrze pamiętam każde z rozgałęzień wcodzi właśnie na takie króćce w listwie wtryskowej. To o czym napisałem to nie jestem tego na 100% pewein, bo z głowy piszę ale chyba tak u mnie to wygląda.
odnośnie szerokiej wtyczki to nie wiem czy aby nie jest to wtyczka, którą należy podpiąć do modułu zapłonowego (który powinien być na ściance tej co jakby oddziela kabinę od silnika ) , bo w tamtych okolicach to jest jednyna szeroka wtyczka jaką kojarzę, co prawda moja ma chya 11 bolców, ale ja mam 90 rocznik, a potem weszły na ściankę dwa jakieś moduły, do których przypinało się dwie różne wtyczki.
to tyle z moich wiadomości
mam nadzieję, że się przyda |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 11 Mar 2005, 09:45
|
|
|
Hehe wielkie dzieki. W takim razie popierdzielilem polaczenia. Moja glupota. Polaczylem ta plastikowa gruszke chyba kroccem w kolektorze. W takim razie gdzie podlaczyc krociec kolektora z tamtej strony ktory jest niedaleko tego wyjscia?
Acha no i sluchaj odnosnie modulu. Ja tez mam 90 rok. I mam cholera na sciance te 2 czesci i do kazdej wchodzi po jednej wtyczce a dodatkowo do tego mniejzego wchodzi jeszcze podcisnienie. No i zostala wlasnie taka wtyczka jaka ty opisales - chyba z 11 bolcow w rzedzie. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
KUI3A

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 42 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 11 Mar 2005, 09:52
|
|
|
ta co ma 11 bolców to musi iść na ściankę
z kolektora... nie wiem, ale pamiętam, że ta rurka co do kolektra idzie jest wygięta w kształcie litery U, tu gwarancji 100% znowu nie dam ale ona chyba jest połączona z tym plastkiowym dolotem powietrza, co nad pokrywą zaworów idzie |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 11 Mar 2005, 09:58
|
|
|
O kurna ty moze faktycznie... Ja po prostu ciagnalem weze tak jak byly powyginane. I tak jakos mi ta gruszka spasowała hehehe. W niedziele sie bede dalej zatanaiwal. Najgorsze jest to ze pies mi kilka razy zrobil w garazu rewolucje bo sie chcial bawic i wynosil rozne rzeczy. Wiec moze tego jednego wezyka akurat mi brakowac :D:D
Dzieki za wszelaka pomoc. Jakby ktos umial zrobic fote cyfrowa tych okolic o ktrych pisalem to bylbym baaaardzo wdzieczny.
Jak co to slijcie na jakuzyn@interia.pl |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Rycho
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 50 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 11 Mar 2005, 19:55
|
|
|
Nie jestem pewien, czy czegoś nie chlapnę, ale to złącze gwintowane, na listwie wtryskowej, to jest do podlączeniia manometru do sprawdzania ciśnienia paliwa i u mnie jest zakończone nakręconym kaptórkiem. A odpowietrzenie z pokrywy zaworów, to zaiwania prosto do puszki filtra.
Rycho |
_________________ JetCar XR2
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 11 Mar 2005, 22:08
|
|
|
Rzcho dyieki za info. Ale wiesz co, wstepnie ustalilem ze to gwintowane zakonczenie to jest polaczenie doplywu paliwa. Tak na 90% Bo wtryskowe silniki maja tam duze cisnienie i dlatego gwint. Ale musze sie upewnoc jeszcze. Cholera, to bedzie dluuga niedziela |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
KUI3A

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 42 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 12 Mar 2005, 08:50
|
|
|
ooo dzisiaj się widzę z kumplem co będzie miał cyfrę, więc ofoce wszystkie te elementy i wszelkie wątpliwości zostaną (mam nadzieję) rozwiane, wieczorem podeśle foty albo linki do nich zapodam |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
 |
KUI3A

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 42 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 12 Mar 2005, 16:42
|
|
|
już porobiłem nie ma tego dużo, ale mam nadzieję, że się przyda
http://www.pictureposter....res/kui3a/zima/
w dość nietypowych okolicznościach zdjęcia były robione, za wcześnie złożyłem się w zakręt i wykonałem wjazd w niemałą zaspę jeee...
dobrze, że byliśmy na 2 auta... |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 12 Mar 2005, 22:08
|
|
|
Kurna wielkie wielkie dzieki Kui3a. Jutro probuje poskladac do konca i odpalic. Dam znac co i jak |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 14 Mar 2005, 14:16
|
|
|
No i odpalila hehehe. Do strzaluu. Nie pomylilem sie w zadnym kabelku ani wtyczce Co prawda jeszcze musze jakies masy poprzykrecac bo sie jakies kontrolki swieca i swiatla nie te co maja. No i dlatego gasnie co chwila i nie da sie utzrymac dluzej na chodzie. Ale wieeeeelkie dzieki kuI3a za pomoc. Fotki pomogly. Za niedlugo rzucę galerie nowej rallyfiesty |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
KUI3A

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 42 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 14 Mar 2005, 15:46
|
|
|
nie ma za co w słusznej sprawie zawsze chętnie pomogę powodzenia na oesach i mam nadzieję, że do zobaczenia na mazowieckim |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 14 Mar 2005, 16:09
|
|
|
Oj KuI3a nie ma szans :( Brakuje mi jeszcze płyt pod silnik i bak, jednego fotela i pasow i jeszcz ekilku pitol. No i sponsora hehe. Mowiac szczerze nastawiam sie dopiero na imielin.
Pozdrawiam |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
pablonas [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Mar 2005, 12:29
|
|
|
a system gaśniczy i homologowane otuliny już masz? |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 15 Mar 2005, 12:36
|
|
|
Fakju Ty to wiesz jak człowieka dobić hehehehe. Ale system chyba bede mial Otluin jeszcze nie :( |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
pablonas [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Mar 2005, 15:18
|
|
|
ciesz sie, ze w tym sezonie mogą być jeszcze stare kombinezony... ale od przyszlego roku, kiedy to najprawdopodobniej przyjdzie mi pojechać PPZM na prawym wchodzi w życie przepis wykluczający stosowanie kombinezonów z homologacją `86... taaaak wszyscy kochamy PZM a właściwie GKSS :evil:
P.S. a właściwie to do kiedy ford fiesta xr2i mk3 ma ważną homologację?? sprawdzałeś może? mój kierowca celowo czeka jeszcze rok na PPZM bo od przyszlego roku wygasa homo dla cinquecento sporting... i o ile zostaną przepisy takie jak są teraz to start autem z utraconą homo wyjdzie taniej niż z aktualną... pasy, fotele beda mogly mieć utraconą homologacje. nie wiem czy z kombinezonami nie bedzie tak samo. sprawdz do kiedy Twoje autko ma ważne papierki. może warto poczekać? |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 16 Mar 2005, 22:20
|
|
|
Oj pablonas to wyprowadz kolege szybko z bledu. Ja fieste skladalem wlasnie ze wzgeldu na to ze ma utracona homologacje - chcialem ciut zaoszczedzic. Niestety okazalo sie ze juz w 2004 pasy musialy byc obowiazkowo aktualne we wszystkich autach. W tym sezonie aktualne musi byc WSZYSTKO niezaleznie od homologacji auta hehehe. Wiec chyba mozemy tylko byc wdzieczni ze wogole dopuscili auta z utracona hom do startu hehehehe. Loknijcie sobie dobrze - teraz nie ma zadnego rozgraniczenia w wyposazeniu aut.
Pozdrawiam |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
|