[MK3] Po wymianie poduszek silnika, mocne drgania silnika |
Autor |
Wiadomość |
iurist
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 29 Skąd: Bulanda
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 18:18 [MK3] Po wymianie poduszek silnika, mocne drgania silnika
|
|
|
witam,
ostatnio zostały wymienione wszystkie poduszki silnika oraz skrzyni. Po tym zabiegu co nie jest powiedziane ze ma to ze sobą związek, wyczuwalne są mocniejsze drgania silnika podczas postoju ( mocno drga kierownica oraz klapa od silnika) a takze zwiększony jest hałas silnika No i nie mam pojęcia co to może być. przed kilkoma dniami została zgubiona zakrętka od pojemniczka od wspomagania...ale czy to może mieć przełożenie na zwiększone drgania i hałas silnkaa ??
help |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 11 Wrz 2010, 11:59, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 18:20
|
|
|
a obroty ma rowne?
Bo to moze być wina silnika krokowego, możesz mieć tez świece do wymiany albo kable WN.
Sprawdź czy siwece nie mają nagaru, jeśli to nie one to moze byc wina krokoca, on odpowiada za bieg jałowy. |
|
|
|
 |
iurist
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 29 Skąd: Bulanda
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 18:23
|
|
|
że tak Ci powiem falujące od 1000 do 2000...
[ Dodano: Pią Wrz 10, 2010 18:23 ]
a jak byś mógł rozwinąć nazwę tych kabli WN? |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 18:27
|
|
|
Kable NW to kable wysokiego napięcia ;]
Ale jezeli w jeżdzie nie przerywa to są wpozio.
powyżej 1000obr/in krokowy juz się nie załącza wiec ja bym sprawdził świece. |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 18:29
|
|
|
ogólnie to odłączaj po kolei kable WN (skoro wiesz już co to) przy włączonym silniku i jeśli na którymś cylindrze nie będzie różnicy to tam prawdopodobnie nie ma iskry |
_________________
 |
|
|
|
 |
iurist
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 29 Skąd: Bulanda
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 18:30
|
|
|
podczas jazdy wszystko jest wporządku tylko irytuje mnie to drganie kierownicy i wzmożony hałas zwłaszcza podczas postoju |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 18:32
|
|
|
Przedmówca dobrze mówi może nie miec iskry na wolnych obrotach lub jest ona za mała.
Sprawdz wyciagając kabel ze swiecy na odpalonym silniku. Po koleji i pojedynczo, yciagasz jeden, jest gorzej to sadzasz go spowrotem i tak dalej. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
iurist
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 29 Skąd: Bulanda
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 18:35
|
|
|
postaram sie to ogarnac a tak mniej wiecej co jaki czas nalezy wymieniac swiece....ostatnio wymieniane zeszly rok maj |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 18:35
|
|
|
średnio to 20tysięcy moze ze masz jakieś platynowe lub coś takiego.
Mas LPG? |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
iurist
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 29 Skąd: Bulanda
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 18:37
|
|
|
nie benzyniak, ale ponad 14 tys zrobione lekko |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 18:38
|
|
|
a bierze olej? I masz czym te świece sprawdzić?
Bo jesli nie bierze to świece powiny być dobre, sprawdz z tym ich odłączaniem tak jak wczesniej pisałem. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
iurist
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 29 Skąd: Bulanda
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 18:41
|
|
|
z olejem jest gitara wszystko ok, był problem tylko z poduchami silnika, nie mam czym sprawdzic nigdy nie sprawdzałem szczerze mówiąc jeżeli któryś z kabli wypne to bez problemu wepnie sie je z powrotem ? i na co mam zwrocic uwagę przy wypinaniu tych kabli.. |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 18:48
|
|
|
kable wypinasz ze świec z wpięciem problemu nie ma. Zwróć uwagę czy slinik zaczyna inaczej pracować, czy bedzie jakaś rożnica. Pamietaj ze w jednym czasie wypiety moze być jeden kabel aby doświadczenie się udało. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 18:50
|
|
|
iurist napisał/a: | i na co mam zwrocic uwagę przy wypinaniu tych kabli.. |
na to żebyś nie ciągnął za kabel tylko za końcówkę. Po prostu sprawdź czy masz iskre na wszystkich cylindrach a jak jest to wtedy będzie się kombinowało co dalej, wszystko już opisane jest na forum, nie ma sensu pisać tego samego 100x |
_________________
 |
|
|
|
 |
rs_mlody

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 55 Skąd: Z Brzydgoszczy
|
Wysłany: 11 Wrz 2010, 16:06
|
|
|
Masz nowe poduszki ? Czy jakieś używki ze szrotu ?
Jeżeli masz nówki to sprawdź czy napewno kupiłeś identyczną jak stara (chodzi o poduszkę silnika, nie od skrzyni biegów), bo w 94 roku była zmiana poduszek i ta po 94 jest troche inna. Jeżeli masz używki to jest duże prawdopodobieństwo, że guma troche stwardniała i dlatego trzęsie. Pojeździj troche dłużej samochodem to może odrobinę zmiękną. A jak nie to szukaj innych. |
_________________ Dobrze Pan jeździ ?
Nie, ale szybko ! |
|
|
|
 |
wader87 [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Paź 2010, 20:10
|
|
|
U Mnie takze po wymianie poduszki pod silnikiem nastapila taka sytuacjia - ruszam na 1 dam raptownie gazu to az trzesie calym samochodem, wrzuce 2 gaz i jest to samo,.
Przestaje rzucac jak odpuszcze gazu, albo jade spokojnie do 2-2,2 obrotow. Na wyzszych biegach od 3- 4 w gore jest wszystko w porzadku, Moge jechac 120-130 i jest spokoj jak nie daje raptownie duzo gazu.
Jezeli chodzi o zawieszenie to bylem na szarpakach i jest wszystko sprawne w 100%
Jezeli chodzi o model auta to jest to mk3 1.6 xr2i
Wie ktos jaka to moze byc przyczyna? |
|
|
|
 |
|