Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: mk3, rozporka, zawieszenie

Przesunięty przez: trzeci
1 Wrz 2010, 20:34
[MK3] Rozpórka wahaczy - montaż
Autor Wiadomość
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 1 Wrz 2010, 01:56   [MK3] Rozpórka wahaczy - montaż

panowie kto montowal rozporke wahaczy? Jak wpisze w szukajce to dwa posty wyskakuja ;-( Chwyta sie to 4ema srubami tymi co wachacze sa przymocowane czy inaczej? Sruby pozostaje te same czy trzeba kupic inne? Sa to jakies standardy czy wymysly forda? Ogolnie wszytko co i jak z czym to sie je :)
_________________
Cichociemna
Ostatnio zmieniony przez bidżej 1 Wrz 2010, 20:44, w całości zmieniany 2 razy  
Profil Facebook
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 1 Wrz 2010, 06:52   

nie wiem czy bidżej nie montował...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 1 Wrz 2010, 08:48   

ja montowałem , dwie śruby to są śruby mocowań wahaczy,
_________________
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 1 Wrz 2010, 09:05   

rozpórka jest na 4 śruby: 2 tylne to te od mocowania wahacza (a właściwie kołyski) do budy. 2 przednie potrzebujesz dodatkowo - najlepiej kupić je razem z rozpórką. do tego najprawdopodobniej będziesz musiał dorobić nakrętki, chyba że masz: zajrzyj pod maskę, po obu stronach w okolicach przed kołyskami są albo kwadratowe nakrętki, albo tylko otwory i blaszane prowadniczki. w tym pierwszym przypadku wsio jest p&p, w drugim lecisz do castoramy po 2 nakrętki (zabij mnie, ale nie pamiętam czy gwint M10 czy M12) i 2 podkładki poliamidowe. podkładki docinasz tak, żeby włożyć pod prowadniczki, na to nakrętka i tyle :) roboty jest na 20 minut na parkingu pod blokiem, przyda się winda do podparcia rozpórki przy przykręcaniu. różnica w prowadzeniu auta w zakrętach przerażająca :-P

_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 1 Wrz 2010, 09:10   

M12
_________________
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 1 Wrz 2010, 09:57   

a że tak się z ciekawości zapytam - nie ma różnicy PB czy ON?
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 1 Wrz 2010, 10:39   

ta rozpórka podchodzi do kosiarek i XR-ek, więc do ON tez powinna
_________________
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Wrz 2010, 11:44   

Jak ja montowałem, to rzeczywiście dwie śruby od wachaczy, dwie przednie to nakrętki miałem oryginalnie do wachaczy przytwierdzone takze musiałem tylko kupic śruby o odpowiednim gwincie w markecie budowlanym, roboty na 20 minut, a na prawdę zmienia sie sposób w jaki auto pokonuje zakręty. Bez rozpórki przód wyrzuca znacznie mocniej na ostrych zakrętach na zewnętrzną aniżeli z rozpierdką, takie są moje odczucia
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 1 Wrz 2010, 11:49   

muszę sobie sprawić...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 1 Wrz 2010, 11:55   

ja również odczułem nieco lepsze prowadzenie, autko nieco sztywniejsze w zakrętach, nie takie gumiaste :-)
_________________
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 1 Wrz 2010, 15:30   

dzieki panowie :)
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.