
|
Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 13:42 |
Jaki gaźnik do 1.1? |
Autor |
Wiadomość |
Flonder
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2010 Posty: 24 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 10 Sie 2010, 15:45 Jaki gaźnik do 1.1?
|
|
|
Powoli zabieram się za remont mojego 1100, chcę przy okazji delikatnie poprawić fabrykę.
Jaki gaźnik najlepiej zastosować przy prawie seryjnym silniku (mam zamiar obrobić kanały w głowicy, doprężyć, wstawić delikatnie więsze zawory, ostrzejszy wałek, lżejsze koło) ?
Myślę nad dwugardzielowym, dwustopniowym Weberem DGAV, ale może lepiej wstawić coś a`la 32 ICH ?
Nie liczę na przyrosty mocy, byle katalogową trzymał dobrze się wkręcał na obroty i nie palił więcej od 1.6 |
_________________ Fiesta Mk1 1.1S - TaśTaś
Capri MkIII 2.0 ( T - in progress)
Granada 2.3 (będzie COŚ) - Lodówka
Sierra Mk1 `83 2.0T
Anglia 101e Deluxe 1172 - Smerfetka
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 10 Sie 2010, 15:51
|
|
|
I zapewne na myśleniu się skończy,,, Kto ci ten gaźnik ustawi i skąd go wytrzaśniesz? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 10 Sie 2010, 17:46
|
|
|
W stolicy jest bardzo dobry gaźnikowiec na Omulewskiej jakbyś potrzebował:)
Możesz też odezwać się do Loy'a, bo miał jakiś czas temu nigdy nieużywany, dwugardzielowy gaźnik webera. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 10 Sie 2010, 18:56
|
|
|
Ale i tak w 1,1 jest to przerost formy nad treścią,,, mam w 1,1 dwuprzelotowy i kiedyś z musu zajrzałem w trasie takiej 200km w dolot to druga gardziel sucha jak pieprz i się okazało że jadąc 90km/h w ogóle się nie otwierała,,, a w zwykłym 1V się przynajmniej nie ma co popsuć,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Rkalitka
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 38 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 10 Sie 2010, 19:55
|
|
|
Gdy ja miałem jeszcze 1.1 w swojej - a w sumie brat miał jeszcze ją wtedy - to gdy umarł gaźnik(potrzebna była regeneracja) założyliśmy gaźnik z dużego fiata dwugardzielowy.
Bez żadnej regulacji, specjalnego podłączania itd.
Jedyna rzecz to trzeba było dorobić kruciec do przejścia gaźnika z kolektorem dolotowym.
Druga gardziel się otwierała przy maksymalnym depnięciu w gaz i było czuć dużą różnicę w mocy |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 |
|
|
|
 |
Flonder
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2010 Posty: 24 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 10 Sie 2010, 21:49
|
|
|
Spoko, spoko...
JoeMix - DGAV`ów mam kilka, ICH dostępne są na zawołanie.. ustawienie to nie kosmos, ot zwyczajne seryjne gaźniki
w DGAV druga przepustnica otwierana jest mechanicznie, więc czemu ma być sucha???
ICH siada bez filozofii p&p, był to zamiennik 1V,
przejściówka na dgav, to żaden problem, kolektorów do pinto mam trochę
Rkalitka - no i super, 2v dużego fiaciora i poldka, to bliźniaki dgav, więc chyba będzie dobrze.
gdybanie-gdybaniem, a jak widać w praktyce może druga gardziel pomóc,
miał ktoś w ogóle u nas 32 ICH w Fieścinie? |
_________________ Fiesta Mk1 1.1S - TaśTaś
Capri MkIII 2.0 ( T - in progress)
Granada 2.3 (będzie COŚ) - Lodówka
Sierra Mk1 `83 2.0T
Anglia 101e Deluxe 1172 - Smerfetka
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 10 Sie 2010, 22:30
|
|
|
Flonder napisał/a: | w DGAV druga przepustnica otwierana jest mechanicznie, więc czemu ma być sucha??? | U mnie się otwiera nie mechanicznie i efekt jest taki ze praktycznie nie jest używana,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Sie 2010, 01:35
|
|
|
to już lepiej wstawić mono wtrysk niż lepić przelotki z gaźnika 1 gardzielowego na dwu . Ani to chodzić nie będzie ani mało palić . |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Sie 2010, 07:54
|
|
|
A tam mono to zło bo zbyteczna elektronika, nie ma to jak 1V do 1,1 najlepciejszy gaźnik,,, no ewentualnie VV ale z nimi sa problemy,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Flonder
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2010 Posty: 24 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 11 Sie 2010, 11:40
|
|
|
Nie chcę tu wchodzić w zbyteczne dywagacje, ale monowtrysk jest beeee (dla mnie przynajmniej),
32/36 dgav były stosowane np w 1300 fordowskich, czemu w 1100 ma nie być ok?
zresztą jak znajdę chwilę, to spróbuję dysze dobrać i coś przyrzeźbić, wtedy zobaczymy czy jest jakiś sens,
myślałem, że ktoś już tu temat badał i nie chcę wyważać otwartych drzwi |
_________________ Fiesta Mk1 1.1S - TaśTaś
Capri MkIII 2.0 ( T - in progress)
Granada 2.3 (będzie COŚ) - Lodówka
Sierra Mk1 `83 2.0T
Anglia 101e Deluxe 1172 - Smerfetka
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Sie 2010, 11:54
|
|
|
Flonder napisał/a: | myślałem, że ktoś już tu temat badał i nie chcę wyważać otwartych drzwi | Ci pisałem ze to przerost formy nad treścią,,, ktoś wspominał że na 2 gardzielowym czuć było różnicę w mocy, ale to pewnie dlatego że wcześniej nie było jak trzeba,,, albo doputy się druga przepustnica nie uchyli to silnik jest przyduszony,,, jak czuć moc w 1,1, to i czuć spalanie :(
[ Dodano: Sro Sie 11, 2010 11:59 ]
Flonder napisał/a: | 32/36 dgav były stosowane np w 1300 fordowskich, czemu w 1100 ma nie być ok? | HCSy na gaźniku maiły wieloprzelotowe,,, efekt jest taki ze jak się jeździ spokojnie to sa oszczędne i to bardzo, ale w drugą stronę, jak się jeździ szybko to palą jak smok,,, problem że granica przebiega w okolicach 90km/h,,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Pustek13

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Piotrek
Wiek: 37 Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 30 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: 15 Wrz 2010, 12:46
|
|
|
witam tak czytam i czytam a mam pytanko a ma ktos moze gaznik do 1.1 bo moj poszedl i chetnie bym cos nabył:) jak by sie cos znalazlo w dobrym stanie to prosze o kontakt pozdrawiam:) |
_________________ Pustek |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|