Przesunięty przez: trzeci 20 Lip 2010, 14:09 |
[MK3] Silnik dławi się, CPP sprawdzony |
Autor |
Wiadomość |
rene
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 6 Skąd: Internet
|
Wysłany: 20 Lip 2010, 13:46 [MK3] Silnik dławi się, CPP sprawdzony
|
|
|
Witam serdecznie, wydobylem cpp i zreanimowalem przewody, opor wlasciwy i plynnie idzie w gore, obroty idealne, nie gasnie i na luzie wchodzi na obroty normalnie, problem jednak pojawia sie przy obciazeniu silnika, gdy dodaje sie gazu i rusza silnik nagle sie przydusza i jedynie bardzo delikane operowanie gazem pozwala na jakakolwiek jazde, bardzo prosze o informacje czy to moze byc silnik krokowy? lub co jeszcze? |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 20 Lip 2010, 14:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Lip 2010, 14:07
|
|
|
rene napisał/a: | prosze o informacje czy to moze byc silnik krokowy? | Raczej nie, jedynie co to krańcówka która rozpoznaje czy pedłą gazu naciśnięty czy nie, która jest wbudowana w silniczek,,, jak tam podciśnienia w około dolotu i MAPa? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
rene
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 6 Skąd: Internet
|
Wysłany: 20 Lip 2010, 14:24
|
|
|
wszystkie weze od wtrysku podpiete i szczelne, ale jest jeszcze jeden ktory wychodzi jakby od korpusu wtrysku troche z tylu i tam mi spadla obejma, moze to bedzie to :):) a map sensor dziala jakby normalnie, odlaczalem go i podpinalem i wskazywalo na to, ze jest sprawny, skocze szybko po obejme i moze to juz bedzie szczesliwy koniec dziekuje slicznie za podpowiedz |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 21 Lip 2010, 09:10
|
|
|
jesli dobrze rozumie to masz to co ja. Wymienilem czyjnik temp cieczy, czujnik zasysanego powietrze, map sensor, swiece, filtry, cos tam jeszcze sprawdzalem i w koncu dalem dupie siana Zostala mi juz chyba tylko sonda bo mam wrazenie, ze to co sie dzieje to efekt przelewania beny. Wiec albo sonda, albo regulator cisnienia...ewentualnie pompka. Wtrysk tez wymienilem |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
kazio-n
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 38 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 170 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: 21 Lip 2010, 09:33
|
|
|
Kiedyś na forum ktoś pisał, że miał taki problem jak niesprawny był ten "dławik"; "zawór", który znajduje się na wężu do MAP Sensora... |
_________________
 |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 21 Lip 2010, 10:01
|
|
|
tylko jak on moze sie zepsuc? Jedyna opcja to zatkac wiec wystarczy przedmuchac. Juz nie pamietam jak to bylo....jak dmuchasz z jednej strony to idzie bez oporu a w druga nie mozna albo z duzo wiekszym oporem...moge sie mylic bo juz nie pamietam |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
kazio-n
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 38 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 170 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: 21 Lip 2010, 10:05
|
|
|
Tam jest membrana, gdzie ona reguluje siłę ciśnienia. Tak, maszkenczorf, rację, idzie tylko w jednym kierunku, do MAP Sensora. Tak, jak pisałem wcześniej... ktoś pisał, że bez tego silnik głupiał, znowuż ktoś twierdził, że bez tego sonda lambda pada, tzn. komputer wywala błąd.
Proszę, znalazłem http://www.fiestaklubpols...light=map+wezyk , http://www.fiestaklubpols...light=map+wezyk |
_________________
 |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 22 Lip 2010, 15:37
|
|
|
a inni mówią, że to nic innego jak filterek/odstojnik. w każdym razie w jednych autach to jest, w innych nie ma. u mnie brak a wszystko chodzi jak w zegarku i nie chce mi się wierzyć, żeby brak tego powodował świrowanie komputera, a szczególnie błędy sondy... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
kazio-n
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 38 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 170 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: 22 Lip 2010, 15:50
|
|
|
To trzeba rozebrać i sprawdzić czy to dławik czy filter. Ja u siebie tego nie mam więc nie poświęcę się |
_________________
 |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 22 Lip 2010, 15:54
|
|
|
a moze montowali to w autach na gazniku i na poczatku z wtryskiem...a gdy stwierdzili, ze na wtrysku ejs to zbedne to juz nie dawali
[ Dodano: Czw Lip 22, 2010 15:59 ]
ewentualnie moze byc tak, ze mk3.5 przeszla wieksze modyfikacje niz sie nam wydaje |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
JustMario

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Lip 2010, 18:32
|
|
|
A może spodziewasz się od auta więcej, niż 50 koni ? |
|
|
|
 |
|