Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: trzeci
20 Lip 2010, 14:09
[MK3] Silnik dławi się, CPP sprawdzony
Autor Wiadomość
rene 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: Internet
Wysłany: 20 Lip 2010, 13:46   [MK3] Silnik dławi się, CPP sprawdzony

Witam serdecznie, wydobylem cpp i zreanimowalem przewody, opor wlasciwy i plynnie idzie w gore, obroty idealne, nie gasnie i na luzie wchodzi na obroty normalnie, problem jednak pojawia sie przy obciazeniu silnika, gdy dodaje sie gazu i rusza silnik nagle sie przydusza i jedynie bardzo delikane operowanie gazem pozwala na jakakolwiek jazde, bardzo prosze o informacje czy to moze byc silnik krokowy? lub co jeszcze?
Ostatnio zmieniony przez trzeci 20 Lip 2010, 14:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12076
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Lip 2010, 14:07   

rene napisał/a:
prosze o informacje czy to moze byc silnik krokowy?
Raczej nie, jedynie co to krańcówka która rozpoznaje czy pedłą gazu naciśnięty czy nie, która jest wbudowana w silniczek,,, jak tam podciśnienia w około dolotu i MAPa?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
rene 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: Internet
Wysłany: 20 Lip 2010, 14:24   

wszystkie weze od wtrysku podpiete i szczelne, ale jest jeszcze jeden ktory wychodzi jakby od korpusu wtrysku troche z tylu i tam mi spadla obejma, moze to bedzie to :) :):) a map sensor dziala jakby normalnie, odlaczalem go i podpinalem i wskazywalo na to, ze jest sprawny, skocze szybko po obejme i moze to juz bedzie szczesliwy koniec :) dziekuje slicznie za podpowiedz
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 21 Lip 2010, 09:10   

jesli dobrze rozumie to masz to co ja. Wymienilem czyjnik temp cieczy, czujnik zasysanego powietrze, map sensor, swiece, filtry, cos tam jeszcze sprawdzalem i w koncu dalem dupie siana :) Zostala mi juz chyba tylko sonda bo mam wrazenie, ze to co sie dzieje to efekt przelewania beny. Wiec albo sonda, albo regulator cisnienia...ewentualnie pompka. Wtrysk tez wymienilem
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
kazio-n 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 38
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 170
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 21 Lip 2010, 09:33   

Kiedyś na forum ktoś pisał, że miał taki problem jak niesprawny był ten "dławik"; "zawór", który znajduje się na wężu do MAP Sensora...
_________________
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 21 Lip 2010, 10:01   

tylko jak on moze sie zepsuc? Jedyna opcja to zatkac wiec wystarczy przedmuchac. Juz nie pamietam jak to bylo....jak dmuchasz z jednej strony to idzie bez oporu a w druga nie mozna albo z duzo wiekszym oporem...moge sie mylic bo juz nie pamietam
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
kazio-n 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 38
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 170
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 21 Lip 2010, 10:05   

Tam jest membrana, gdzie ona reguluje siłę ciśnienia. Tak, maszkenczorf, rację, idzie tylko w jednym kierunku, do MAP Sensora. Tak, jak pisałem wcześniej... ktoś pisał, że bez tego silnik głupiał, znowuż ktoś twierdził, że bez tego sonda lambda pada, tzn. komputer wywala błąd.

Proszę, znalazłem http://www.fiestaklubpols...light=map+wezyk , http://www.fiestaklubpols...light=map+wezyk
_________________
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 22 Lip 2010, 15:37   

a inni mówią, że to nic innego jak filterek/odstojnik. w każdym razie w jednych autach to jest, w innych nie ma. u mnie brak a wszystko chodzi jak w zegarku :fox: i nie chce mi się wierzyć, żeby brak tego powodował świrowanie komputera, a szczególnie błędy sondy...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
kazio-n 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 38
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 170
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 22 Lip 2010, 15:50   

To trzeba rozebrać i sprawdzić czy to dławik czy filter. Ja u siebie tego nie mam więc nie poświęcę się ;/
_________________
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 22 Lip 2010, 15:54   

a moze montowali to w autach na gazniku i na poczatku z wtryskiem...a gdy stwierdzili, ze na wtrysku ejs to zbedne to juz nie dawali :)

[ Dodano: Czw Lip 22, 2010 15:59 ]
ewentualnie moze byc tak, ze mk3.5 przeszla wieksze modyfikacje niz sie nam wydaje
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
JustMario 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Lip 2010, 18:32   

A może spodziewasz się od auta więcej, niż 50 koni ? :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Chciałem/chciałam się przywitać....
Gość Hyde-Park 2071 17 Gru 2024, 10:00
SCHWARZ 1.4S
Brak nowych postów Przyklejony: CZYM SIĘ WOZI TEAM ZACHÓD
:) czyli nasza galeria i przywitalnia ;)
sowa Team Zachód 38 1 Maj 2013, 18:37
Howser
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.