[MK6] Bezpiecznik termiczny na rezystorze wentylatora |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz84
Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 01 Maj 2009 Posty: 9 Skąd: skoczów
|
Wysłany: 16 Lip 2010, 00:26 [MK6] Bezpiecznik termiczny na rezystorze wentylatora
|
|
|
Witam,
Zacznę z grubej rury:D
Mam problem;) i może ktoś z was się spotkał z czymś takim.
Mianowicie problem dotyczy klimatyzacji i 1 biegu wentylatora.
Gdy włączam klimatyzację - wszystko pięknie chłodzi itp ale nie działa wentylator - a powinien.
Wiem, że nie działa z powodu przepalania się bezpiecznika na rezystorze przy obudowie, ale nie mam pojęcia dlaczego tak się może dziać (tzn. dlaczego się przepala )
Działo się tak na starym wentylatorze w starej obudowie - wymieniałem sam bezpiecznik termiczny, wentylator pochodził z 15 km i przestawał działać. Myślałem że to wina samego wentylatora, więc go wymieniłem wraz z lśniącą obudową - dalej to samo. Pochodził kilka jazd i już się nie rusza :(
Ma ktoś jakiś pomysł? Sugestie?
Czym może skutkować jazda z włączoną klimatyzacją i nie działającym wentylatorem na 1 biegu? |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 16 Lip 2010, 00:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 16 Lip 2010, 11:05
|
|
|
Łukasz84 napisał/a: | Czym może skutkować jazda z włączoną klimatyzacją i nie działającym wentylatorem na 1 biegu? | Jak będzie działał na 2gim to niczym |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
rafantek
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 171 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Lip 2010, 11:51
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Jak będzie działał na 2gim to niczym | Bzdurka, skutkuje przegrzaniem układu, i wyłączaniem się klimatyzacji. W ekstremalnym przypadku rozszczelnieniem - uszkodzeniem klimatyzacji.
Łukasz84, moze spróbuj zastosowac inny rezystor, z innego auta ew innej wartości bezpiecznik termiczny.
Przepala sie bo albo ma za duże obciążenie albo za słabe chłodzenie, ew źle dobrana wartość. |
_________________ Mechanika - Elektryka!!! Warsztat - adres: Niezapominajki 1
Ford - porady, naprawy (mechanika - elektryka) WDS-programowanie, diagnostyka, czesci
Mail: serwis@fordscorpio.pl tel: 791 054 854 Gadu-Gadu: 765214 |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Lip 2010, 15:37
|
|
|
rafantek napisał/a: | Bzdurka, skutkuje przegrzaniem układu, i wyłączaniem się klimatyzacji. W ekstremalnym przypadku rozszczelnieniem - uszkodzeniem klimatyzacji. | Myślałem że chodzi o wiatrak w kabinie,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5650 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Lip 2010, 15:13
|
|
|
a wymieniłeś kiedyś filtr kabinowy (pyłkowy) ? |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.