[MK3] Głowica 1.1 a 1.3 |
Autor |
Wiadomość |
Mara

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/88KM
Imię: Marek
Wiek: 35 Dołączył: 16 Paź 2009 Posty: 90 Skąd: Ocypel(woj.Pom)
|
Wysłany: 24 Cze 2010, 21:19 [MK3] Głowica 1.1 a 1.3
|
|
|
Jakie roznice sa pomiedzy głowicami 1.1 a 1.3 .... czy mozna załozyc głowice z 1.1 do 1.3 |
Ostatnio zmieniony przez diodalodz 25 Cze 2010, 22:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 24 Cze 2010, 21:39
|
|
|
Głowica z 1,3 ma (z racji tłoków o większej średnicy) wieksze te zagłębienia pod tłoki. Średnica w 1,1 to niecałe 69 mm, a w 1,3 niecałe 74. Tak że głowica z 1,1 w 1,3 jak będzie leżąła, to na około cylindra będzie taka krawędż na 2,5 mm. Ale silnik działac będzie. Na odwrót też czyli z 1,3 do 1,1 |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Mara

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/88KM
Imię: Marek
Wiek: 35 Dołączył: 16 Paź 2009 Posty: 90 Skąd: Ocypel(woj.Pom)
|
Wysłany: 24 Cze 2010, 21:40
|
|
|
Czyli większa kompresja jesli dam głowice z 1.1 do 1.3?? |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 24 Cze 2010, 21:42
|
|
|
Mara napisał/a: | Czyli większa kompresja jesli dam głowice z 1.1 do 1.3?? | Różnica pomijalna i nie do zmierzenia w warsztatowych warunkach. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
adamoq21
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 16 Skąd: lublin
|
Wysłany: 13 Gru 2011, 14:09
|
|
|
nie zgodzę się.
wystarczy policzyć pojemność komór spalania dla tych dwóch silników.
skoro i 1.3 i 1.1 miały stopień spręzania 8.8:1 znakiem tego komory spalania będą o innej pojemności
mi wysło że zakładając głowicę z 1.1 do silnika 1.3 zwiększymy stopień spręzania z 8.8 na 10:1 pozdrawiam |
_________________ adamo |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.