[MK3] Wysokie obroty silnika po odpaleniu - 1.1 |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej4412 [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Cze 2010, 00:04 [MK3] Wysokie obroty silnika po odpaleniu - 1.1
|
|
|
WITAM MOBILE
mam pytanie
mam cos z wysokimi obrotami silnika przy odpaleniu auta wskakuje na 2000obrotów/m
i czasami spadnie do 1000 o/m
niewiem o co chodzi bo jak np. jade sobie wrzuce na <luz> to obroty dalej są wysokie lecz gdy zaczyma sie auto to obroty spadaja do 500 o/m
i o co tu chodzi prosze o odpowiedz
pozdrawiam Andrej:) |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 17 Cze 2010, 08:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Cze 2010, 00:07
|
|
|
Wszyscy żyją teraz zlotem i nikt Ci nie napisze nic konkretnego więc sobie poszukaj bo było setki razy. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 17 Cze 2010, 06:30
|
|
|
tu może chodzić o CPP, krokowy i/lub VSS - teraz wiesz, czego szukać |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
Andrzej4412 [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Cze 2010, 10:02
|
|
|
u może chodzić o CPP, krokowy i/lub VSS czyli ??? |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17 Cze 2010, 11:24
|
|
|
czyli jest szukajka i było to dużo razy już |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 17 Cze 2010, 13:15
|
|
|
Napisze to co już kilka razy powtarzałem w podobnych sytuacjach, miałem tak samo i okazało sie że problemem był niedokręcony filtr powietrza przez co dostawało sie lewe powietrze do przepustnicy, radze dokręcić te trzy śruby na filtrze może pomoże a zaszkodzić nie powinno (no chyba że przekręcisz gwint) |
|
|
|
 |
Dezerter [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Cze 2010, 23:13
|
|
|
Witam. Ja też mam w zasadzie taki sam problem jak kolega. Co do opcji z dokręceniem patelni (obudowa filtra powietrza) to u mnie nie wypaliło, nadal gwiżdże przy gazowaniu i ma wysokie obroty na luzie podczas jazdy. Zauważyłem zapocenie olejem na monowtrysku, więc sugeruję że to może ta uszczelka pod patelnią? Sprawdzę to jutro gdzie mi zasysa lewe powietrze. Wiem, wiem, może to jeszcze krokowiec albo linka gazu - sprawdzę. Ale niech kolega Andrzej spróbuje z dokręceniem, może pomoże . U mnie nie pomogło :/ |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 19 Cze 2010, 09:36
|
|
|
uszczelka pod patelnią nie ma nic do tego. prędzej przetarty/spadnięty któryś z wężyków podciśnienia |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
Dezerter [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Cze 2010, 01:45
|
|
|
Wszystkie wężyki są ok... |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.