Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
22 Lut 2014, 18:57
[MK5] Ford Fiesta 1.6 sport 103KM od Raffaello
Autor Wiadomość
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 29 Maj 2010, 19:13   [MK5] Ford Fiesta 1.6 sport 103KM od Raffaello

1. NICK: Raffaello
2. IMIĘ: Rafał
3. MODEL: Fiesta MKV
4. WERSJA: Sport
5. ROCZNIK: 2000 r
6. SILNIK: 1.6 16V Zetec-S 103KM
7. OPIS AUTA:
Wyposażenie standardowe:
- bez ABSu, klimatyzacji i kontroli trakcji, bez uchylnych tylnych bocznych szyb
- szyberdach
- zagłówki na tylnej kanapie
- air bag kierowcy
Co prawda felgi wyglądają inaczej niż standardowe szprychowe ale takie były na aucie i też całkiem fajnie wyglądają.
Fiestę kupiłem w 2009 roku, od starszego Pana. Początkowo w ogóle nie byłem nastawiony na Fiestę - ogólnie nie podobała mi się sylwetka standardowej wersji - ale w wersji sport mi się spodobała. No i kolor - ciemny granatowy metalic - zrobiła na mnie wrażenie.
Auto z małym przebiegiem - tylko 64 tys kilometrów. Wrażenia z pierwszej jazdy - to przyspieszenie i osiągi. Wizualnie auto wyglądało dobrze poza kilkoma oznakami użytkowania przez mało wprawnego kierowcę - gdzie nie gdzie otarcie lakieru - lewy przedni błotnik, minimalnie prawy przedni błotnik i prawe drzwi. Widoczne były też ślady korozji na prawym tylnym nadkolu - ale zabezpieczone. W zawieszeniu raczej nic nie stukało.
Więc padła decyzja i kupiłem auto.

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: Wizualnie nie planuje wiele zmieniać - uważam że auto oryginalnie wygląda dobrze.
- Jesienią 2010 wykonane drobne poprawki lakiernicze związane z usunięciem niedużych ognisk korozji i zarysowania lakieru - przedni lewy błotnik, przedni zderzak, tylni prawy błotnik.
- zrobiona konserwacja podwozia - 2010 rok
- wyczyszczone i pomalowane na czarno tylne bębny i przednie zaciski
- usunięte żółte nakładki kierunkowskazów z przednich lamp i kierunkowskazy boczne zamienione na białe
- założone klubowe ramki pod tablice rejestracyjne oraz klubowe naklejki na tylnich bocznych szybach
b. mechaniczne:
- oczywiście bieżące naprawy i wymiana części związanych z normalną eksploatacją a poza tym:
- założona przepustnica powietrza od focusa 1.8
- z przodu tarcze wentylowane Brembo
- wymiana obu tylnich sztywnych przewodów hamulcowych ze stalowych na nowe miedziane
- nowy tłumik końcowy Walkera
- z tyłu nowe łożyska, tuleje belki i amortyzatory
- z przodu nowe gumy i łączniki stabilizatora
c. audio:
- z tyłu w tylnej półce głośniki Sony Xplod 6x9
- założone radio Alpine
- zainstalowane radio CB
d. inne:
- założone podgrzewanie lusterek bocznych
- usunięte zielone podświetlenie zegarów (usunięta zielona szybka przy żarówkach) - założone białe ledy
- założony czujnik niskiego poziomu płynu spryskiwacza
- zmontowane ledowe czteropunktowe podświetlenie wnętrza bagażnika
- zmieniona lampka podświetlania wnętrza kabiny przy lusterku na lampkę z wersji ghia z dodatkowymi bocznymi lampkami - oczywiście wszystko w ledach
- zainstalowane ledowe podświetlenie podłogi w kabinie z przodu i z tyłu
- zamontowana dodatkowa lampka podświetlania wnętrza w tylnej części auta - też w ledach
- zamontowane dodatkowe gniazdo zapalniczki na konsoli środkowej
- zamontowane elektryczne otwieranie zamka klapy bagażnika z przycisku
- zamontowany mikroprocesorowy układ ściemniania oświetlenia wnętrza auta z połączeniem do stacyjki i alarmu
- założony moduł domykania szyb po zamknięciu sporta z pilota
- zamontowany zegarek z termometrem z wersji ghia
- założone podświetlenie schowka w desce rozdzielczej

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne:
- całkowita eliminacja drobnych ognisk korozji oraz zrobienie porządnej konserwacji
- przyciemnienie tylnich szyb bocznych i tylniej
b. mechaniczne:
- wymiana sprężyn i obniżenie zawieszenia tzw. gleba
- regeneracja skrzyni biegów - głośno pracuje
c. audio:
d. inne
- jeśli się uda - elektrycznie sterowane lusterka
- jeśli się uda - podgrzewana przednia szyba
- jeśli się uda - klimatyzacja

10. FOTKI AUTA



_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
Ostatnio zmieniony przez Raffaello 4 Sty 2013, 10:12, w całości zmieniany 43 razy  
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 32
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 29 Maj 2010, 20:30   

szkoda ze alu nie ma od sporta ;/
ale ogolem dobry wóz :ok:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
grzes87 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 32
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 609
Skąd: Lublin
Wysłany: 29 Maj 2010, 21:18   

calkiem fajnie :yes: ja wstawil bym oryginalne felgi forda od sporta, kolega huper sprzedaje wiec mozesz kupic i targowac sie z NIm, ale o niebio lepiej bedize samochod wygladac :)

superb obok tez fajny :)
_________________
 
 
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 30 Maj 2010, 11:19   

Pierwszym właścicielem tego auta była kobieta - nie wiem w jakim wieku - i nie wiem dlaczego to auto jest bez oryginalnych felg, może wybrała inne albo po 'drodze' coś się z nimi stało. Obecnie zastanawiam się nad zmianą auta na większe więc nie wiem czy bede zmieniał felgi. Szkoda bedzie sie rozstać z autem bo w swojej karierze kierowcy żadne auto nie dawało mi tyle frajdy z jazdy co właśnie ta fiesta. A porównując inne auta większe o podobnym charakterze - większe auto to i większy silnik - to fiesta w spalaniu wychodzi bardzo korzystnie. U mnie spalanie mieści się na poziomie 7.3l / 100km. Czasem schodzi poniżej 7l na długiej trasie.
Grześ - podasz mi namiar na te felgi? Chętnie je zobacze - może się zdecyduje...
_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
 
 
grzes87 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 32
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 609
Skąd: Lublin
Wysłany: 30 Maj 2010, 11:48   

Raffaello, http://allegro.pl/item105...rytas_5szt.html oto link z forum kolega hyper sprzedaje wiec mozesz sie doagadc pewnie jakos.
_________________
 
 
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 30 Maj 2010, 12:54   

dzięki za info
_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1958
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Maj 2010, 20:23   

O kurcze nie wytarta kierownica :yyy:
Raffaello napisał/a:
U mnie spalanie mieści się na poziomie 7.3l / 100km. Czasem schodzi poniżej 7l na długiej trasie.

Jak to możliwe, chyba nie tak coś z tym miastem albo z kierowcą :hihihi:
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2 Cze 2010, 08:31   

Kierownica nie jest wytarta w porównaniu z innymi autami które widziałem u klubowiczów. Moje auto ma tylko 70 tys przebiegu wiec nie zdążyła się wytrzeć tak jak w autach z przebiegiem np. 160 tys.
A ze spalaniem nie żartuje. Nie cisne go mocno wiec i dużo nie pali, ale jak czasem mnie poniesie to spalanie wyjdzie powyżej 8l / 100km.
NA długiej trasie miałem wynik 6,7l / 100 km. Chciałoby się mniej ale to już sie chyba nie da. :|
_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
Ostatnio zmieniony przez Raffaello 2 Cze 2010, 19:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grzes87 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 32
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 609
Skąd: Lublin
Wysłany: 2 Cze 2010, 08:42   

Raffaello napisał/a:
NA długiej trasie miałem wynik 6,7l / 100 km. Chciałoby się mniej ale to już sie chyba nie da. :|

masz zdecydowanie lekka noge bo ja tyle moim 1.3 60KM osiagam a tez jezdze spokojnie gy

ale to dobrze bo samocohd nie bedize zakatowany i zajezdzony jak to czasem bywa w mocniejszych samochodach
_________________
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1958
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Cze 2010, 15:11   

Raffaello napisał/a:
A ze spalaniem nie żartuje. Nie cisne go mocno wiec i dużo nie pali, ale jak czasem mnie poniesie to spalanie wyjdzie powyżej 8l / 100km.
NA długiej trasie miałem wynik 6,7l / 100 km. Chciałoby się mniej ale to już sie chyba nie da.

Aż się nie chce wierzyć jak to czytam (choć faktycznie może tak jest, nie neguję). Moja w mieście pali 9 jak zejdzie na 8 z kawałkiem to się cieszę w trasie 7,5 ale jak pojadę trasę z pedałem w podłodze to wyjdzie 9:D Ale wtedy jazda jest już hardcore :V:

[ Dodano: Sro Cze 02, 2010 15:12 ]
Ile robisz na pełnym zbiorniku ?
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2 Cze 2010, 19:20   

Zazwyczaj nie wypalam paliwa do końca żeby mieć pusty zbiornik, dolewam wcześniej przed rezerwą do pełna więc nie wiem dokładnie ile zrobie na pełnym zbiorniku. Ale moge to wyliczyć ze statystyk które sobie robie po tankowaniu. Srednia spalania w cyklu mieszanym z 5 miesięcy wyszła mi 7,6l/100km. Zazwyczaj jeżdzę po mieście i troche w trasie i w większości jeżdże spokojnie, czasem szybciej. Więc z obliczeń wynika że na pełnym baku robie około 520 km. To chyba dobry wynik jak na auto z 40 litrowym zbiornikiem paliwa :)

Mariusz - mam takie pytanie. Nigdzie niee znalzłem informacji na jakiej zasadzie zapala się światełko w bagażniku. Zauważyłem tylko że gdy klapa mija poziome położenie to światło gasnie. Nigdzie nie mogłem namierzyć włącznika. Może ty wiesz na jakiej zasadzie to działa.
_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1958
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Cze 2010, 20:33   

Raffaello napisał/a:
Mariusz - mam takie pytanie. Nigdzie niee znalzłem informacji na jakiej zasadzie zapala się światełko w bagażniku. Zauważyłem tylko że gdy klapa mija poziome położenie to światło gasnie. Nigdzie nie mogłem namierzyć włącznika. Może ty wiesz na jakiej zasadzie to działa.

U mnie włącznik lampki bagażnika jest na progu kufra lekko z prawej strony ale wiem, że niektóre fiesty miały to zmienione (kumpel ma taką) jak się dowiem to Ci napiszę.
Nic tylko pogratulować spalania, żebym ja na pełnym baku zrobił 500km muszę jechać dość spokojnie w trasie w mieście nie ma szans.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 31
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 2 Cze 2010, 22:09   

Ej... no nie świrujcie że w mk5 zmienili włącznik lampki bagażnika :fox: Normalnie na progu bagażnika są 3-4 blaszki w plastikowej obudowie po prawej stronie.
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1958
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Cze 2010, 22:24   

hubi_2006 napisał/a:
Normalnie na progu bagażnika są 3-4 blaszki w plastikowej obudowie po prawej stronie.

Kumpel ma fiestę z roku 2001 i u niego nie ma tych blaszek. Będę się z nim widział to oblukam co i jak dokładnie.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 3 Cze 2010, 14:44   

U mnie też nie ma tych blaszek - jest tylko plastikowa zaślepka - dlatego pytam jak to działa, bo nieraz zapala się z opóźnieniem.
_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 33
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Augsburg (DE)
Wysłany: 3 Cze 2010, 16:13   

u mnie w MK5 z 2000r w klapie bagażnika jest prosty styk z kulką - otwarcie klapy powoduje przesunięcie kulki, zwarcie styku (jak pamiętam po prostu do masy) i zapalenie lampki... na opóźnienie włączenia lampki pomoże przeczyszczenie tego duperelka. jest pod plastikową maskownicą klapy, lekko po lewo.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 4 Cze 2010, 11:28   

dzięki Bidżej - styk z kulką namierzony i przeczyszczony :) teraz światełko zapala idealnie :)



MARIUSZ.B napisał/a:
Nic tylko pogratulować spalania, żebym ja na pełnym baku zrobił 500km muszę jechać dość spokojnie w trasie w mieście nie ma szans.


Co do spalania mojego auta to na dowód moge pokazać fotkę zegarów którą robiłem niedawno po zatankowaniu do pełna i przejechaniu trochę w mieście i w trasie i na połowie zbiornika miałem zrobione 288 km. Wiadomo że w mieście nie ma szans na przejechanie 500km na jednym baku - czasem wyjdzie nawet 100km mniej - ale u mnie na trasie jest to możliwe :)

_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
Ostatnio zmieniony przez Raffaello 4 Sty 2013, 10:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1958
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Cze 2010, 21:52   

Raffaello, zrób fotkę ze stanem licznika jak zapali się rezerwa. U mnie rezerwa przy jeździe miejskiej zapala się w okolicach 380-400km i na rezerwie robię jeszcze 50.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 5 Cze 2010, 20:09   

ok - jak mi sie uda w najbliższym czasie to strzele fotke zaraz po zapalonej rezerwie. Teraz jeżdże troche w trasie a zazwyczaj po mieście wiec sam jestem ciekaw ile wyjdzie.

[ Dodano: Nie Cze 13, 2010 13:46 ]
MARIUSZ.B napisał/a:
Raffaello, zrób fotkę ze stanem licznika jak zapali się rezerwa. U mnie rezerwa przy jeździe miejskiej zapala się w okolicach 380-400km i na rezerwie robię jeszcze 50.


właśnie dziś srobiłem fotkę jak zapaliła się rezerwa i oto wynik - 451 km od pełnego baku do rezerwy w cyklu mieszanym - troche na trasie reszta w mieście.
Nie jest to jeszcze najlepszy wynik bo dużo jeździłem krótkich odcinków ale i tak wynik niezły.



[ Dodano: Pon Cze 14, 2010 17:27 ]
Zatankowałem dziś na full i fieścinka wyszła w spalaniu 7,9l/100km. Bywało lepiej ale i tak nieźle. Prawie cały czas jazda po mieście oprócz niedługiej trasy.
Tak się tylko chwale :-P

[ Dodano: Wto Lip 06, 2010 17:07 ]
Raffaello napisał/a:
WYKONANE PRACE

Wczoraj dokonałem w swoim aucie naprawy - czyszczenie nagrzewnicy.
Wsparłem się na dokumentacji zdjęciowej kolegi forumowicza - Mariusza.B - http://www.fiestaklubpols...b8207dab#498493
Dzięki koledze Mariuszowi.B za fachowe opisanie tematu.
Powód czyszczenia nagrzewnicy - otóż przy włączonym ogrzewaniu do kabiny napływało powietrze o lekko duszącym zapachu. Na zimnym wszystko było ok.
Więc padło podejrzenia o zabrudzeniu nagrzewnicy.
Nagrzewnica została wymontowana, przedmuchana ze śmieci, komora nagrzewnicy i wentylatora oczyszczona z zanieczyszczeń i zabrudzeń - znalazło sie tam trochę liści i innego syfu.
Sama nagrzewnice wyczyściłem środkiem do czyszczenia i odkażania parowników klimatyzacji samochodowej. Oczywiście instrukcja użycia preparatu opisywała inną metodę czyszczenia - ja postanowiłem ją wyjąć i wyczyścić. Metoda z opisu preparatu nie zadziałała lub wręcz pogorszyła efekt brzydkiego zapachu nawet na zimnym powietrzu.
Preparat kosztował zaledwie 18 złotych. Sama naprawa trwała około 3 godzin.
Niestety nie mam dokumentacji zdjęciowej ze wzgledu na fakt iż robiłem to na wolnym powietrzu a dośc było pochmurno i czasem pokropiło deszczem więc musiałem się uwijać z naprawą. Następną postaram się opisać zdjęciami.
Teraz cieszę się ze świeżego i pachnącego powietrza w kabinie.
Koledze forumowiczowi Mariuszowi.B dzięki za wsparcie fotkami identycznej naprawy w jego aucie.

[ Dodano: Sob Paź 09, 2010 15:25 ]
WYKONANE PRACE

Ostatnio zostały wykonane w moim aucie drobne prace lakiernicze, usunięcie korozji i zarysowań.
Oto fotki z przeprowadzonych prac przed i po naprawie.

Tylny prawy błotnik przed:


i po naprawie:


Przedni lewy błotnik i zderzak przed:


i po naprawie:


oraz szyberdach po usunięciu śladów korozji po ponownym zamontowaniu



Autko jak widać dostało tez lekką polerkę lakieru:)

Takim autkiem można pokazać się na zlocie jesiennym 2010 w Brennej - jeśli nic nie popsuje planów.
_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1958
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Paź 2010, 09:24   

Malowałeś całe elementy czy tylko fragmenty, wygląda bardzo dobrze. Ten szyber to oryginalny ?
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
Ostatnio zmieniony przez MARIUSZ.B 14 Paź 2010, 09:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.