Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Regulacja zaworów
Autor Wiadomość
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25 Maj 2010, 15:54   [MK3] Regulacja zaworów

Mam problem - silnik hcs 1.1, chciałem dzisiaj wyregulować zawory (które chyba nie były nigdy jeszcze regulowane w tym samochodzie), luzu to mam po 1mm więcej niż powinno być, włożyłem szczelinomierz, próbuje przekręcić a śruba ni chu chu nie chce iść ani w jedną, ani w drugą stronę. Mógłbym wziąźć skombinować dłuższy klucz i na max siłą spróbować no ale właśnie boje się troche grzebać w zaworach, można taj doje z całej siły? Boje się, że śrubę przegwintuję i wtedy to będzie kaszanka :( co sądzicie? Jakieś pomysły? Bo też nie wiem czy dźwigienka przy dokręcaniu może tak mocno dociskać
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 25 Maj 2010, 16:22   

bo kluczykiem o długości 10cm jest cholernie ciężko chociaż ruszyć te śruby. weź dobry klucz nasadowy i kręć, tylko z umiarem żeby jednak nic nie pourywać :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25 Maj 2010, 19:11   

no właśnie tego się boje, że nawet jak wezme większy klucz to ciężko będzie ruszyć. Jak bym urwał śrubę albo przekręcił gwint to chyba kaplica
_________________
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 25 Maj 2010, 20:11   

te śruby z natury chodzą ciężko, bo nie są w żaden sposób kontrowane - gdyby kręciły się "normalnie", to po paru minutach od regulacji luzów miałbyś z powrotem to samo
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25 Maj 2010, 20:16   

to mówisz bidżejasku, żeby długi klucz i dużo siły?
_________________
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 25 Maj 2010, 20:19   

jak będziesz miał porządny klucz, to bardzo dużo siły nie trzeba będzie używać. rób pomału i bez szarpania i będzie git :ok:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - regulacja instalacji gazowej
Lokmen LPG 0 15 Cze 2008, 22:32
Lokmen
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Pokrywa zaworów / Malowanie
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 5 26 Wrz 2010, 18:35
Tommur
Brak nowych postów Przyklejony: Gaźniki - dane techniczne i regulacja
Laskosz Mechanika silnika 2 13 Paź 2011, 18:50
diodalodz
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.