Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś
5 Maj 2010, 23:06
[MK3] Skracanie amortyzatorów
Autor Wiadomość
bzyq90 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Zabrze
Wysłany: 3 Maj 2010, 22:36   [MK3] Skracanie amortyzatorów

Panowie mam pytanie, czy da radę jakoś skrócić nasze seryjne amortyzatory? Myślałem je dalej nagwintować tylko czy da się? Czy to nie jest czasem stal narzędziowa?

Proszę przyjąć że pytanie jest czysto teorytyczne bo zaraz kilka osób wyjedzie mi z bezpieczeństwem :)
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 3 Maj 2010, 22:43   

bzyq90 napisał/a:
zaraz kilka osób wyjedzie mi z bezpieczeństwem
Nie wiem jak z bezpieczeństwem, ale mogą dobijać, masakrując tym samym miejsca mocowania...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 3 Maj 2010, 22:44   

bzyq90, nie rob tego...poszukaj jakiego kitu
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
bzyq90 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Zabrze
Wysłany: 3 Maj 2010, 22:45   

Parzych napisałem to bo kilka osób kiedyś już mi pisało żeby nie zakładać sprężyn -60mm weitec do seryjnych amorów, jeżdżę już tak pół roku i nic się nie stało, jedyne co to denerwuje mnie trzepanie na dziurach i dobijanie.

Adamus drogo wszystko a z kasą słabo stoję, wiem że na bezpieczeństwie sie nie oszczędza. Przyjmijcie że to pytanie czysto teorytyczne.
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 4 Maj 2010, 21:21   

bzyq90 napisał/a:
Parzych napisałem to bo kilka osób kiedyś już mi pisało żeby nie zakładać sprężyn -60mm weitec do seryjnych amorów, jeżdżę już tak pół roku i nic się nie stało, jedyne co to denerwuje mnie trzepanie na dziurach i dobijanie.


hmm - może właśnie z tych powodów , które przytaczasz inni Ci to odradzali ? :fox:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
bzyq90 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Zabrze
Wysłany: 5 Maj 2010, 17:04   

Żółwik tylko że z tych sprężyn (7 zwojów) zostawiłem jakieś 4 zwoje. Jak gleba to gleba ;) Dobra jak nie potraficie mi pomóc to i tak dzięki za wypowiedzi ;]
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12085
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 5 Maj 2010, 18:59   

Tnij sprężyny, i tnij amory i nie chwal się tym na forum, nikt nie będzie miał wyrzutów jak się zabijesz,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 5 Maj 2010, 19:17   

Oczywiście nie gra dla ciebie roli, że przy maksymalnym podniesieniu auta sprężyna wysuwa się z mocowania amora i pewnie ręką mozna ją wyjąć. Jak ci kiedys wyskoczy na hopce to się zdziwisz. Ciekawe jakie tłumienie ma taka sprężyna.
Jak pisano powyżej, ne szukaj rad tutaj jak się zabic.
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
bzyq90 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Zabrze
Wysłany: 5 Maj 2010, 21:55   

Zrobiłem tak jakieś 6tys km i jest wszystko w porządku. Dźwigając auto na lewarku sprężyna jest luźna ale ciekawe jak ją wyciągniesz.

Wyraźnie w pierwszym poście napisałem żebyście przyjeli iż pytanie jest czysto teorytyczne. Wiedziałem że zacznie sie pisanie o bezpieczeństwie. Praktyka dość często wygrywa z teorią.

Można zamknąć.
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 5 Maj 2010, 23:06   

nie myl praktyki z głupotą .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.