Fajna opcja na ZETEC`a |
Autor |
Wiadomość |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 11 Mar 2011, 11:18 Fajna opcja na ZETEC`a
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=Ghjc_I1wQ-g
co o tym sadzicie??, jestem zaskoczony ile kosztuja gotowe zestawy, swietna alternatywa wg mnie
i ile korzysci wzgledem turbiny |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 12 Mar 2011, 09:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 11 Mar 2011, 19:05
|
|
|
bardzo ładnie też chciałem mieć takie coś bo bardzo lubie ten dźwięk... ale w fieście trudno ulokować sprężarke dwuśrubową |
|
|
|
 |
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
|
|
|
 |
MARCINEK__0
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 170 Skąd: Piastów
|
Wysłany: 11 Mar 2011, 22:45
|
|
|
Ta opcja jest nie tylko pod zetec'a chyba. Pod CVH pewnie tez by podeszla |
|
|
|
 |
dark86ford

Model: Inne auto
Wersja: X100
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Darek
Wiek: 38 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 760 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 11 Mar 2011, 22:55
|
|
|
Najpierw wsadz to w fieste a nie w caterana, i pozniej osadz tak zeby nie grzal sie przez kolektor wydechowy. Bo sama konstrukcja kolektora ssacego w mk3 nie ulatwia tego.
|
_________________ 2009-2013-mk5 1,25
2013 - mk3... ale niestety nie fiesta...
www.bkib.pl
www.audytbezpieczenstwa.com.pl
 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 11 Mar 2011, 22:58
|
|
|
Oooo.... i widze dobra gadke juz o ile sam kompresor w mk3 byl bym w miare ok to racja ze seryjny kolektor bedzie utrudnial zadanie co za tym idzie bedzie trzeba to bardziewie przeabiac na skrzynke.... bo montaz tego od frontu w fiescie byl by dosc problematyczny.... kolektor wydechowy bedzie podstawowa przeszkoda, a dalej monraz samego kompresora bo do czego to tam montowac zeby bylo to polaczenie stabilne pamietajac o napedzie przez pasek klinowy... |
_________________
 |
|
|
|
 |
TomeX500

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 12 Mar 2011, 08:29
|
|
|
już łatwiej by było G60 zamontować |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 12 Mar 2011, 14:50
|
|
|
a nie lepiej T3?? widziałem na żywo mk3 zetec z etonem na KOE 2007. da się to poskładac. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
MARCINEK__0
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 170 Skąd: Piastów
|
Wysłany: 12 Mar 2011, 15:29
|
|
|
A jak ma sie sprawa z zamontowaniem etona do cvh??? |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 12 Mar 2011, 21:47
|
|
|
tylko po co?? skoro jest ten sam problem co w wypadku Turbo. strojenie, o ile masz elektronike od RST to jesz cze do 0,7 bara da rade to przy n/a jest problem |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 13 Mar 2011, 09:19
|
|
|
Hmm o ile w tym lotusie to pieknie brzamilo to dzwiek tego kompresora z fiesty z linka jest dla mnei nie do przejscia. Jezu jakie to paskudne. Wolalbym chyba juz jezdzic 50 koni slabszym N/A niz tego sluchac |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
TomeX500

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 13 Mar 2011, 11:05
|
|
|
PumaRST napisał/a: | a nie lepiej T3?? widziałem na żywo mk3 zetec z etonem na KOE 2007. da się to poskładac. |
ta fiesta miała chyba jeszcze NO2?? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
|