Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] regulator napiecia
Autor Wiadomość
stahoojedyn 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 41
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 314
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 25 Kwi 2010, 22:22   [MK3] regulator napiecia

ma ktos moze jakies dane/fotki na temat orginalnego regulatora napiecia do xr2i 1,6 CVH
bo nie wiem czy mam prawidlowy a nie wiem jaki jest normalnie
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Kwi 2010, 06:58   

Zależy od alternatora a nie od silnika,,, czyli powinno być od 14V do 14V4. w ostateczności 13,8V też jest akceptowalne po warunkiem że trzyma deklarowane napięcie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
stahoojedyn 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 41
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 314
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 26 Kwi 2010, 17:38   

a jest cos takiego np. ze diesel ma inny regulator ktory jest przystosowany do nizszych obrotow ?
_________________
siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD :!:
:D
http://inprl.pl/relikt/2986/
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Kwi 2010, 17:45   

Chyba nie, bo regulatory jak wspomniałem dobiera się do typu alternatora a nie silnika, w dodatku alternator obraca się dużo szybciej niż silnik,,,

[ Dodano: Pon Kwi 26, 2010 17:45 ]
i właśnie regulator ma trzymać stałe napięcie bez względu na obroty,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
stahoojedyn 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 41
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 314
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 26 Kwi 2010, 17:59   

no ok ale jak napisalem wyzej nie wiem czy mam wlasciwy alternator, bo jak wymienialem to chyba od 1,3-1,1 nie pasowal i gosciu dal mi chyba z dieselka bo mial takie mocowanie jak moj
wiec moze inaczej jak najlepiej sprawdzic czy mam dobry altek, regulator itd. ?
_________________
siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD :!:
:D
http://inprl.pl/relikt/2986/
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Kwi 2010, 19:23   

sprawdzić napięcie ładowania na obciążonym układzie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
stahoojedyn 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 41
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 314
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 26 Kwi 2010, 19:37   

ale po tym tescie wyjdzie mi czy altek dziala poprawnie, a wiem ze nie dziala za dobrze wiec jezdze bez wlaczonego radia, staram sie zebrac info jaki altek itd. powinny byc w fionie...
_________________
siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD :!:
:D
http://inprl.pl/relikt/2986/
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Kwi 2010, 19:52   

Tak, podłączasz miernik pod akumulator ma być nie mniej jak 12,4 bo niżej oznacza że akumulator rozładowany (naładowany ma 12,6), odpalasz silnik, powinno się zrobić w granicach 14, włączasz co się da w aucie (dmuchawa na 4 bieg,światłą drogowe, stop), nie powinno znacząco spaść,,, na chwilę dodajesz gazu na tyle co podczas normalne3j jazdy 2-3 tyś obrotów (w dieslu chyba będzie trochę mniej),,, i ez powinno być w granicach 14
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 1 Maj 2010, 11:41   

Cytat:
Tak, podłączasz miernik pod akumulator ma być nie mniej jak 12,4 bo niżej oznacza że akumulator rozładowany (naładowany ma 12,6), odpalasz silnik, powinno się zrobić w granicach 14, włączasz co się da w aucie (dmuchawa na 4 bieg,światłą drogowe, stop), nie powinno znacząco spaść,,, na chwilę dodajesz gazu na tyle co podczas normalne3j jazdy 2-3 tyś obrotów (w dieslu chyba będzie trochę mniej),,, i ez powinno być w granicach 14


U mnie na postoju jest 12.8. Po odpaleniu 14.1. Po zapaleniu świateł, radia, dmuchawy na maksa i wiatraka na chłodnicę, spada do 13.1. Zdaża się w czasie jazdy że radio przerywa szczególnie jak jest rozkręcone z głośnością na maksa i od zawsze "mruga" wraz z basem. Czy są tu znamiona usterki układu ładowania czy to po prostu problem z radiem a ładowanie jest ok?
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
GLT
[Usunięty]

Wysłany: 5 Maj 2010, 19:06   

Witam mam taki problem po wymianie alternatora (zerwany pasek i pęknieta obudowa) samochód kręci ale nie odpala wcześniej odpalal bez alternatora na samym akumulatorze?? Co moze być przyczyną. Model fiestki to xr2i
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 5 Maj 2010, 19:08   

Coś źle podłączone albo ujarany rozrusznik. Ale skoro po zerwaniu paska odpalał to to raczej odpada. Stan naładowania akumulatora rozumiem sprawdziłeś po tym odpalaniu bez alternatora?
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
GLT
[Usunięty]

Wysłany: 5 Maj 2010, 19:22   

podłączony był kablami do drugiego samochodu, pozniej ładował sie na prostowniku i nic dalej to samo... rozruszniik wporzadku bo odpala na dotyk silnik ma przejechane 100 tys. przed regeneracja w 2002 roku
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 5 Maj 2010, 19:34   

Nie mieszaliście nic z kablami? Sam wymieniałeś alternator czy elektryk? Sprawdziłeś bezpieczniki czy na pewno wszystkie przeżyły?
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
GLT
[Usunięty]

Wysłany: 5 Maj 2010, 20:10   

tak bezpieczniki ok. a zeby bylo smieszniej musze jeszcze cala blache od podstaw zrobic... samochod stal dwa lata i go ruda zjadła... tak konkretnie
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 5 Maj 2010, 20:13   

Alternator jest bez znaczenia na odpalanie auta, może go nie być, jak masz problem to zdejmij z niego wtyczkę (tylko co to da?)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.