Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Swap z 1.4 na 2.0 - szukam wykonawcy
Autor Wiadomość
cylon
[Usunięty]

Wysłany: 4 Mar 2010, 22:32   [MK4] Swap z 1.4 na 2.0 - szukam wykonawcy

Witam serdecznie poszukuję osoby z poznania lub okolic która podejmie się swapa mojej fiesty .Obecnie jest silnik 1.4 16v a planuję zamontować silnik 2.0 z mondeo . :)
Ostatnio zmieniony przez trzeci 5 Mar 2010, 06:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 4 Mar 2010, 22:53   

Silver top czy black topa ?? albo z polskiego na nasze... z ktorego roku to mondeo... ?? i co masz w osprzecie swojego silnika oraz czy bedzie sam silnik czy tez caly dawca ??
_________________

 
 
 
cylon
[Usunięty]

Wysłany: 4 Mar 2010, 23:23   

Raczej sam silnik będzie,biorę jeszcze pod uwagę silnik fiesty st,jeżeli wejdzie pod maske .A co do modelu silnika mondeo to ten który łatwiej można zamontować.Nie będę się napinał o parę koni więcej .Nie jestem mechanikiem i dlatego potrzebuję fachowca który doradzi co lepsze będzie i mniej problematyczne.Samochód użytkuję codziennie i musi to być rozwiązanie w miarę bezawaryjne.A co do osprzętu silnika to co Cię interesuje konkretnie?
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Mar 2010, 08:09   

wsadz sobie 1,7 z Pumy, łatwo, szybko i bardzo przyjemnie po swapie. A jak już chcesz 2,0 to z Fiesty ST. w wypadku jedynie 1,7 osprzęt bedzie pasował do każdego innego osprzęt jest potrzeby inny

Fordon do dzieła :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 5 Mar 2010, 09:54   

W sumie naj prostrzym swapem jest 1.7 VCT 125KM, przy 2.0 jest troche rzezbienia ale tez nie jest to nie wykonalne... Glownie co mnie interesuje to: czy jest wspomaganie i klima w tej MK4 oraz ogolne foto spod maski... bo masz rocznik w ktorym pakowali i silvera i black topa. Przy 2.0 masz 2 opcje 136KM i 131KM... Jak co to PW.
_________________

 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Mar 2010, 10:37   

Fordon napisał/a:
... bo masz rocznik w ktorym pakowali i silvera i black topa.



nie ma to związku bo ta siedzi Zetec-s (se) który ma nic wspólnego z ST lub BT.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 6 Mar 2010, 14:10   

Ja mam jeszcze tylko teoretyczne pytanie związane z tematem:

Czy zrobienie swapa zetec'owskiego 1.6 100KM (73 kW) i 145 Nm z Focusa rocznik 03/04 do Fiesty mk4 1.3 stanowiłoby duży problem? Dużo byłoby przeróbek? Czy lepiej jednak znaleźć silnik z Pumy? Pytam się bo słyszałem że te 1.6 zetec zrobione pod Focusa dobrze się sprawują.
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 6 Mar 2010, 14:29   

Nikuś 1,6 z focusa to to samo co 1,6 z fiesty mk5 sport, jak byś miał goły silnik to nie ma różnicy z czego, bo resztę dookoła musiałbyś i tak kupić, gdy masz dawce w postaci całości z pumy to wszystko przekładasz p&p.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
chudy
[Usunięty]

Wysłany: 7 Mar 2010, 11:00   

jak masz u siebie 1.3 to przy kazdym swapie bedziesz mial troche wiecej roboty niz jakbys mial np 1.25 generalnie mysle ze 1.7 z pumy najlepsze wyjscie 2.0 tez fajnie tylko jest problem zeby skrzynie upchnac. ale jak cos to 1.6 pasuje bez problemu
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 7 Mar 2010, 15:31   

chudy napisał/a:
jak masz u siebie 1.3
chudy, nie zauważyłeś że
cylon napisał/a:
Obecnie jest silnik 1.4 16v
<???>
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
grzes87 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 609
Skąd: Lublin
Wysłany: 7 Mar 2010, 19:37   

Parzych, wg mnie odpowiedz chudy,ego byla do kolegi Nikuś,

czytajmy ze zrozumieniem :yes:
_________________
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 7 Mar 2010, 21:58   

grzes87, no chyba że tak...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
chudy
[Usunięty]

Wysłany: 8 Mar 2010, 19:51   

grzes87, dobrze gada, nalejcie mu ... :-)
 
 
bosaq 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: Wuwua
Wysłany: 26 Mar 2010, 17:30   

zeby nie zasmiecac podepne się tu.
obecnie mam fiestę MK 4 z silnikiem 1.25 16V. ostatnio znalazłem na allegro taki oto komplet:
http://moto.allegro.pl/item955929083_swap_ford_fiesta_st_150ps_08r_czesci_europa.html i zaczałem sie zastanawiac na ile wykonalne/ kłoptliwe byłoby wetknięcie tego do mojego dyliżansu?
Popularne są też ekrany LCD LED, które różnią się od zwykłych LCD rodzajem podświetlenia - wykorzystuje się diody LED. W mniejszych odbiornikach LED stosuje się podświetlenie ramowe, czyli diody umieszcza się tylko na brzegach matrycy. W dużych ekranach podświetla się całą matrycę i używa technologię LDT, która steruje jasnością diod. Dzięki temu można uzyskać idealną czerń i przy okazji zaoszczędzić na energii. Ekrany LED dają lepszy jakościowo obraz, są jednak znacznie droższe od zwykłych LCD.
Kolejnym rodzajem telewizorów jest OLED, w których wykorzystuje się diody organiczne. Można w nich uzyskać niewiarygodnie naturalne kolory. Dzięki brakowi filtrów ograniczających świecenie, obraz zyskuje znacznie lepszą jakość w porównaniu do innych odbiorników. Nie ma też problemów z czernią, gdyż przy ciemnym ekranie diody po prostu nie świecą i w przeciwieństwie do kryształów wykorzystywanych w ekranach LCD, nie przepuszczają światła. Ekrany oferują też szeroki kąt widzenia oraz krótki czas reakcji matrycy - jedynie 10 ms, bez rozmycia i efektu smug. Wyświetlacze OLED pobierają najmniej energii z obecnych ekranów. Niestety, ekrany tego typu mają istotną wadę - są podatne na wilgoć. Żeby nie uległy zniszczeniu muszą być hermetycznie zamknięte w obudowie, co znacznie zwiększa koszty produkcji.
Najnowszą technologią stosowaną w telewizorach jest użycie laserów do wyświetlania obrazu. Stosuje się lasery trójkolorowe (czerwone, niebieskie i zielone), dzięki czemu telewizor jest w stanie odzwierciedlić znacznie więcej kolorów niż inne ekrany. Dla porównania monitory LCD są w stanie wyświetlić około połowy palety kolorów, które człowiek może zobaczyć. Telewizory laserowe oferują aż 90% kolorów, które widzimy. Dodatkowo używają tylko 25% energii potrzebnej do wyświetlenia obrazu w panelach plazmowych. Są także znacznie lżejsze i trochę węższe od płaskich telewizorów. Intensywność kolorów jest taka sama przez cały okres żywotności telewizora. Niestety, obecnie jest to mało popularny typ ekranów i są bardzo kosztowne.

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez bosaq 30 Sty 2013, 12:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
chudy
[Usunięty]

Wysłany: 26 Mar 2010, 17:34   

na pewno mniej klopotliwe bedzie wlozenie 1.7 z pumy a koszta podobne jak nie mniejsze i na pewno mniej kombinowane niz z MK VI ST, chociaz ST 150 chyba bardziej rozwojowy mnie sie wydaje niz 1.7, na pewno wiecej gratow do niego jest niz do 1.7
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 26 Mar 2010, 18:43   

w UK jest to dość częsty swap do mk4/5 wiec sądze ze problemwo wielkich nie bedzie. tak na prawde silnik nawet jest zawieszony w podobny sposób a skrzynia to ten sam typ więc mechanicznie wielkiej rzeźby nie powinno być. natomiast moze być problem z elektroniką, w najlepszym wydaniu wystarczy zdjąć imobilajzer i pójdzie dalej.

W każdym razie ktoś kto juz udane swapy w życiu robił poradzi sobie z tym.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] Courier - 1,8D ---->>> TD SZUKAM osprzetu TD
Jak z niewolnika zrobić fajny samochód rodzinny :D
Grax Nasze auta 32 19 Lis 2012, 23:38
Grax


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.