[MK4] Swap z 1.4 na 2.0 - szukam wykonawcy |
Autor |
Wiadomość |
cylon [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Mar 2010, 22:32 [MK4] Swap z 1.4 na 2.0 - szukam wykonawcy
|
|
|
Witam serdecznie poszukuję osoby z poznania lub okolic która podejmie się swapa mojej fiesty .Obecnie jest silnik 1.4 16v a planuję zamontować silnik 2.0 z mondeo . |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 5 Mar 2010, 06:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 4 Mar 2010, 22:53
|
|
|
Silver top czy black topa ?? albo z polskiego na nasze... z ktorego roku to mondeo... ?? i co masz w osprzecie swojego silnika oraz czy bedzie sam silnik czy tez caly dawca ?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
cylon [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Mar 2010, 23:23
|
|
|
Raczej sam silnik będzie,biorę jeszcze pod uwagę silnik fiesty st,jeżeli wejdzie pod maske .A co do modelu silnika mondeo to ten który łatwiej można zamontować.Nie będę się napinał o parę koni więcej .Nie jestem mechanikiem i dlatego potrzebuję fachowca który doradzi co lepsze będzie i mniej problematyczne.Samochód użytkuję codziennie i musi to być rozwiązanie w miarę bezawaryjne.A co do osprzętu silnika to co Cię interesuje konkretnie? |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 5 Mar 2010, 08:09
|
|
|
wsadz sobie 1,7 z Pumy, łatwo, szybko i bardzo przyjemnie po swapie. A jak już chcesz 2,0 to z Fiesty ST. w wypadku jedynie 1,7 osprzęt bedzie pasował do każdego innego osprzęt jest potrzeby inny
Fordon do dzieła |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 5 Mar 2010, 09:54
|
|
|
W sumie naj prostrzym swapem jest 1.7 VCT 125KM, przy 2.0 jest troche rzezbienia ale tez nie jest to nie wykonalne... Glownie co mnie interesuje to: czy jest wspomaganie i klima w tej MK4 oraz ogolne foto spod maski... bo masz rocznik w ktorym pakowali i silvera i black topa. Przy 2.0 masz 2 opcje 136KM i 131KM... Jak co to PW. |
_________________
 |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 5 Mar 2010, 10:37
|
|
|
Fordon napisał/a: | ... bo masz rocznik w ktorym pakowali i silvera i black topa. |
nie ma to związku bo ta siedzi Zetec-s (se) który ma nic wspólnego z ST lub BT. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Nikuś

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 6 Mar 2010, 14:10
|
|
|
Ja mam jeszcze tylko teoretyczne pytanie związane z tematem:
Czy zrobienie swapa zetec'owskiego 1.6 100KM (73 kW) i 145 Nm z Focusa rocznik 03/04 do Fiesty mk4 1.3 stanowiłoby duży problem? Dużo byłoby przeróbek? Czy lepiej jednak znaleźć silnik z Pumy? Pytam się bo słyszałem że te 1.6 zetec zrobione pod Focusa dobrze się sprawują. |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 6 Mar 2010, 14:29
|
|
|
Nikuś 1,6 z focusa to to samo co 1,6 z fiesty mk5 sport, jak byś miał goły silnik to nie ma różnicy z czego, bo resztę dookoła musiałbyś i tak kupić, gdy masz dawce w postaci całości z pumy to wszystko przekładasz p&p. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
chudy [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Mar 2010, 11:00
|
|
|
jak masz u siebie 1.3 to przy kazdym swapie bedziesz mial troche wiecej roboty niz jakbys mial np 1.25 generalnie mysle ze 1.7 z pumy najlepsze wyjscie 2.0 tez fajnie tylko jest problem zeby skrzynie upchnac. ale jak cos to 1.6 pasuje bez problemu |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 7 Mar 2010, 15:31
|
|
|
chudy napisał/a: | jak masz u siebie 1.3 | chudy, nie zauważyłeś że cylon napisał/a: | Obecnie jest silnik 1.4 16v | |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
grzes87
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 609 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 7 Mar 2010, 19:37
|
|
|
Parzych, wg mnie odpowiedz chudy,ego byla do kolegi Nikuś,
czytajmy ze zrozumieniem |
_________________
 |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 7 Mar 2010, 21:58
|
|
|
grzes87, no chyba że tak... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
chudy [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Mar 2010, 19:51
|
|
|
grzes87, dobrze gada, nalejcie mu ... |
|
|
|
 |
bosaq

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 26 Mar 2010 Posty: 16 Skąd: Wuwua
|
Wysłany: 26 Mar 2010, 17:30
|
|
|
zeby nie zasmiecac podepne się tu.
obecnie mam fiestę MK 4 z silnikiem 1.25 16V. ostatnio znalazłem na allegro taki oto komplet:
http://moto.allegro.pl/item955929083_swap_ford_fiesta_st_150ps_08r_czesci_europa.html i zaczałem sie zastanawiac na ile wykonalne/ kłoptliwe byłoby wetknięcie tego do mojego dyliżansu?
Popularne są też ekrany LCD LED, które różnią się od zwykłych LCD rodzajem podświetlenia - wykorzystuje się diody LED. W mniejszych odbiornikach LED stosuje się podświetlenie ramowe, czyli diody umieszcza się tylko na brzegach matrycy. W dużych ekranach podświetla się całą matrycę i używa technologię LDT, która steruje jasnością diod. Dzięki temu można uzyskać idealną czerń i przy okazji zaoszczędzić na energii. Ekrany LED dają lepszy jakościowo obraz, są jednak znacznie droższe od zwykłych LCD.
Kolejnym rodzajem telewizorów jest OLED, w których wykorzystuje się diody organiczne. Można w nich uzyskać niewiarygodnie naturalne kolory. Dzięki brakowi filtrów ograniczających świecenie, obraz zyskuje znacznie lepszą jakość w porównaniu do innych odbiorników. Nie ma też problemów z czernią, gdyż przy ciemnym ekranie diody po prostu nie świecą i w przeciwieństwie do kryształów wykorzystywanych w ekranach LCD, nie przepuszczają światła. Ekrany oferują też szeroki kąt widzenia oraz krótki czas reakcji matrycy - jedynie 10 ms, bez rozmycia i efektu smug. Wyświetlacze OLED pobierają najmniej energii z obecnych ekranów. Niestety, ekrany tego typu mają istotną wadę - są podatne na wilgoć. Żeby nie uległy zniszczeniu muszą być hermetycznie zamknięte w obudowie, co znacznie zwiększa koszty produkcji.
Najnowszą technologią stosowaną w telewizorach jest użycie laserów do wyświetlania obrazu. Stosuje się lasery trójkolorowe (czerwone, niebieskie i zielone), dzięki czemu telewizor jest w stanie odzwierciedlić znacznie więcej kolorów niż inne ekrany. Dla porównania monitory LCD są w stanie wyświetlić około połowy palety kolorów, które człowiek może zobaczyć. Telewizory laserowe oferują aż 90% kolorów, które widzimy. Dodatkowo używają tylko 25% energii potrzebnej do wyświetlenia obrazu w panelach plazmowych. Są także znacznie lżejsze i trochę węższe od płaskich telewizorów. Intensywność kolorów jest taka sama przez cały okres żywotności telewizora. Niestety, obecnie jest to mało popularny typ ekranów i są bardzo kosztowne.
pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez bosaq 30 Sty 2013, 12:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
chudy [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Mar 2010, 17:34
|
|
|
na pewno mniej klopotliwe bedzie wlozenie 1.7 z pumy a koszta podobne jak nie mniejsze i na pewno mniej kombinowane niz z MK VI ST, chociaz ST 150 chyba bardziej rozwojowy mnie sie wydaje niz 1.7, na pewno wiecej gratow do niego jest niz do 1.7 |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 26 Mar 2010, 18:43
|
|
|
w UK jest to dość częsty swap do mk4/5 wiec sądze ze problemwo wielkich nie bedzie. tak na prawde silnik nawet jest zawieszony w podobny sposób a skrzynia to ten sam typ więc mechanicznie wielkiej rzeźby nie powinno być. natomiast moze być problem z elektroniką, w najlepszym wydaniu wystarczy zdjąć imobilajzer i pójdzie dalej.
W każdym razie ktoś kto juz udane swapy w życiu robił poradzi sobie z tym. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
|