Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK4] Courier - 1,8D ---->>> TD SZUKAM osprzetu TD
Autor Wiadomość
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 3 Sty 2012, 23:18   

Wreszcie założyłem fotele a jutro kanapa nie wiem skad ale nagle układ kierowniczy zrobił się gumowy tzn ma luzy , tak samo jak zmiana biegów zamiast 1 potrafi wejść 3 zamiast 2 wchodzi 4 i 5 jest "poszukiwana " Jutro walczę z tymi tematami jak ktoś ma propozycje gdzie szukać przyczyn to smiało piszcie

Pozdrawiam Mariusz
_________________
Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej.....
Profil Facebook
 
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 17 Paź 2012, 10:51   

Nadal żyje !!
Co poczyniłem z Fordem :

Belka
Zrobiona ale jeszcze nie tak jak bym chciał mianowicie stoi wyżej jakieś 12-14 cm lecz ugina się trochę za bardzo jak dla mnie brak jej tej odpowiedniej sztywności.

Amorki

Przód i tył nowe Monroe pół roku jazdy do wymiany jak dla mnie za miękkie choć dobrze wybierają . Będę chciał założyć kompletne gwintowane zawieszenie gdyż i tak amory są do wymiany dobiorę odpowiednią wysokość zawiasu przy okazji i zrobi się porządek

Może ktoś ma propozycje ?? Przypominam że mój Courier nie będzie taczką roboczą więc bliżej seryjnego przeznaczenia.

Hamulce

Zrobione wszystko co wydawało mi się być do wymiany czyli tarcze klocki zaciski przód
Bębny wymienione o zgrozo ile to trzeba się namęczyć żeby znaleźć prawidłowe z wersji bez piasty... szczęki podobna historia ... przewody tylne giętkie oraz sztywne dorobione oraz cylinderki

Wnętrze

Doczyszczone dopieszczone w miarę możliwości założenie głośników w boczki drzwi Radio Jakiś tam Pionier 4x45 oraz dokupiona maskownica pod radio żeby luki nie było pod nim i nad ... Szumi radio jakoś tam. Nie zależy mi na głośności nie będzie występów pod remizą ...

Wyjąłem półkę ta co jest nad głowami kierownika i pilota notorycznie waliłem w nią dynia więc...

Tylna kanapa wraz z wygłuszeniem komory załadunkowej waży 44kg wiec nie mało

Trafiły się okazyjnie koła od mondeo
takie właśnie za 150 zł komplet :D z tyłu musiałem dać dystans 10mm na stronę gdyż felga opierała się o nadkole opony to przód 155 60 15 tył 185 55 15 tylne będę wymieniał na 175 50 15 tak jak i przednie

Układ kierowniczy

Końcówki drążków wymienione . Będę chciał założyć wspomaganie choć już się przyzwyczaiłem do ciężkości i manewrowania na parkingach ( nienawidzę polerowanego betonu !!!!!!! )

Silnik . Dostał nowy olej 10w40 nowe filtry w styczniu jeszcze ale teraz zaczynam szukać nowej jednostki o oznaczeniu TD Aktualny silnik ma przejechane ponad 250 000 wiec .... Chcę przeszczepić jednostkę TD + podkręcić doładowanie na 1 bar i wychodzi 93KM i 210Nm wedle obliczeń Fordona :D . Co by to ładnie się napędzało i nie było utrudnieniem na drogach.

Rzdza wszędzie gdzie się pojawiła została zabezpieczona BRUNOXEM naprawdę jestem w szoku że taki środek działa .

POZDRAWIAM !!
Profil Facebook
 
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 17 Paź 2012, 20:09   

Dodam małą galerię :





I teraz to co chce zrobić jeśli nie uda mi się wykombinować w miarę pasujących amorków gwintowanych czyli długość amorka przy max rozciągnięciu średnica sprężyn oraz masa jaka jest przypisana na jeden amortyzator

Mała ingęręcja w budę i belkę ma się dłuższą żywotność belki :)



Jeszcze dodałem oświetlenie kabiny :



Radio j/w wspomniałem :



Pozdrawiam
Profil Facebook
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 17 Paź 2012, 21:01   

Ciekawe co na przeglądzie powiedzą na te dodatkowe spręzyny :hahaha:
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
profi 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 391
Skąd: Opole/ Gliwice
Wysłany: 17 Paź 2012, 21:42   

trochę jej rudo od dołu...
_________________
1. Ford Fiesta Mk1 różowa strzała
2. Ford Fiesta Mk3 1.8D biała=> sprzedana =>rozbita
3. Daewoo Lanos 1.5 => sprzedany
4. Ford Orion 1.8D => golimy się nim
5. Ford Fiesta Mk1 czerwona =>dawca
6. Opel Vectra 2.0 + LPG => urwany tłok
7. Ford Focus 1.6 16v => dupowóz
 
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 17 Paź 2012, 22:00   

Profi Tak się składa że to zdjęcie dołu spotkanego Couriera nie mój :rotfl: :rotfl:

Marcinowaty A niby pod jakim kątem miałby nie przejść badania techniczne wytłumacz bardzo proszę a to to jest seryjnie wypuszczone ....Jak się dowiedziałem to MKV Courier ma w ostatnich miesiącach produkcji takie właśnie sprężyny :yes: :yes:
_________________
Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej.....
Profil Facebook
 
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1120
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 18 Paź 2012, 13:39   

Grax napisał/a:
Silnik . Dostał nowy olej 10w40 nowe filtry w styczniu jeszcze ale teraz zaczynam szukać nowej jednostki o oznaczeniu TD Aktualny silnik ma przejechane ponad 250 000 wiec .... Chcę przeszczepić jednostkę TD + podkręcić doładowanie na 1 bar i wychodzi 93KM i 210Nm wedle obliczeń Fordona :D . Co by to ładnie się napędzało i nie było utrudnieniem na drogach.


Mój silnik po turbieniu dał takie parametry - dokładnie 94KM i 215Nm.
To że Twój ma przejechane 250 000 nic nie znaczy. Jak dół ma zdrowy, to turbienie zniesie. Swój silnik znasz, wiesz jak odpala, jak działa. Z cudzym może być różnie.

Jakby co, to ja mam parę gratów do TD ;)
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 18 Paź 2012, 16:34   

A mierzyłeś jego czas 0-100? :devil:
_________________
Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej.....
Profil Facebook
 
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1120
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 18 Paź 2012, 18:00   

0-100
http://www.youtube.com/wa...wg&feature=plcp

Co do 0-100 - będzie lepsze, ale nie spodziewaj się cudów - pamiętać trzeba że skrzynie fiest z 1.8D/escortów są krótkie.

diesel z turbo pokazuje dopiero fajne rzeczy na wyższych biegach:
http://www.youtube.com/wa...jc&feature=plcp
http://www.youtube.com/wa...ms&feature=plcp
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 18 Paź 2012, 21:48   

Kto Ciebie uczył zmieniać biegi :P ??
_________________
Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej.....
Profil Facebook
 
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1120
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 18 Paź 2012, 21:53   

Józef Stalin :P
Nie chodzi o zmianę biegów, ale o pokazanie elastyczności silnika. ;)
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 18 Paź 2012, 22:53   

Elastyczny to jest :D a mi chodziło od 0 do 100 :V:
Profil Facebook
 
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 19 Lis 2012, 23:38   

Pojechałem dzisiaj na moich zimowkach 140km/h i to do przodu :hahaha: :hahaha: ale niestety nie mogę polecić wulkanizatora w piasecznie raz że spiepszył mi oponę a dwa kijowo wyważył :/ heh piszcza te zimówki troche :D
_________________
Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej.....
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] courier - dziwne? oO
DiabloHR Elektryka 6 12 Gru 2008, 17:21
DiabloHR
Brak nowych postów [MK4] Courier - pytanie o hak
chianti_girl Mechanika 4 20 Maj 2010, 20:50
chianti_girl


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.