[MK4] Courier - 1,8D ---->>> TD SZUKAM osprzetu TD |
Autor |
Wiadomość |
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
Wysłany: 3 Sty 2012, 23:18
|
|
|
Wreszcie założyłem fotele a jutro kanapa nie wiem skad ale nagle układ kierowniczy zrobił się gumowy tzn ma luzy , tak samo jak zmiana biegów zamiast 1 potrafi wejść 3 zamiast 2 wchodzi 4 i 5 jest "poszukiwana " Jutro walczę z tymi tematami jak ktoś ma propozycje gdzie szukać przyczyn to smiało piszcie
Pozdrawiam Mariusz |
_________________ Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej..... |
|
|
|
 |
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
Wysłany: 17 Paź 2012, 10:51
|
|
|
Nadal żyje !!
Co poczyniłem z Fordem :
Belka
Zrobiona ale jeszcze nie tak jak bym chciał mianowicie stoi wyżej jakieś 12-14 cm lecz ugina się trochę za bardzo jak dla mnie brak jej tej odpowiedniej sztywności.
Amorki
Przód i tył nowe Monroe pół roku jazdy do wymiany jak dla mnie za miękkie choć dobrze wybierają . Będę chciał założyć kompletne gwintowane zawieszenie gdyż i tak amory są do wymiany dobiorę odpowiednią wysokość zawiasu przy okazji i zrobi się porządek
Może ktoś ma propozycje ?? Przypominam że mój Courier nie będzie taczką roboczą więc bliżej seryjnego przeznaczenia.
Hamulce
Zrobione wszystko co wydawało mi się być do wymiany czyli tarcze klocki zaciski przód
Bębny wymienione o zgrozo ile to trzeba się namęczyć żeby znaleźć prawidłowe z wersji bez piasty... szczęki podobna historia ... przewody tylne giętkie oraz sztywne dorobione oraz cylinderki
Wnętrze
Doczyszczone dopieszczone w miarę możliwości założenie głośników w boczki drzwi Radio Jakiś tam Pionier 4x45 oraz dokupiona maskownica pod radio żeby luki nie było pod nim i nad ... Szumi radio jakoś tam. Nie zależy mi na głośności nie będzie występów pod remizą ...
Wyjąłem półkę ta co jest nad głowami kierownika i pilota notorycznie waliłem w nią dynia więc...
Tylna kanapa wraz z wygłuszeniem komory załadunkowej waży 44kg wiec nie mało
Trafiły się okazyjnie koła od mondeo
takie właśnie za 150 zł komplet z tyłu musiałem dać dystans 10mm na stronę gdyż felga opierała się o nadkole opony to przód 155 60 15 tył 185 55 15 tylne będę wymieniał na 175 50 15 tak jak i przednie
Układ kierowniczy
Końcówki drążków wymienione . Będę chciał założyć wspomaganie choć już się przyzwyczaiłem do ciężkości i manewrowania na parkingach ( nienawidzę polerowanego betonu !!!!!!! )
Silnik . Dostał nowy olej 10w40 nowe filtry w styczniu jeszcze ale teraz zaczynam szukać nowej jednostki o oznaczeniu TD Aktualny silnik ma przejechane ponad 250 000 wiec .... Chcę przeszczepić jednostkę TD + podkręcić doładowanie na 1 bar i wychodzi 93KM i 210Nm wedle obliczeń Fordona . Co by to ładnie się napędzało i nie było utrudnieniem na drogach.
Rzdza wszędzie gdzie się pojawiła została zabezpieczona BRUNOXEM naprawdę jestem w szoku że taki środek działa .
POZDRAWIAM !! |
|
|
|
 |
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
Wysłany: 17 Paź 2012, 20:09
|
|
|
Dodam małą galerię :
I teraz to co chce zrobić jeśli nie uda mi się wykombinować w miarę pasujących amorków gwintowanych czyli długość amorka przy max rozciągnięciu średnica sprężyn oraz masa jaka jest przypisana na jeden amortyzator
Mała ingęręcja w budę i belkę ma się dłuższą żywotność belki
Jeszcze dodałem oświetlenie kabiny :
Radio j/w wspomniałem :
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
 |
profi

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 33 Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 391 Skąd: Opole/ Gliwice
|
Wysłany: 17 Paź 2012, 21:42
|
|
|
trochę jej rudo od dołu... |
_________________ 1. Ford Fiesta Mk1 różowa strzała
2. Ford Fiesta Mk3 1.8D biała=> sprzedana =>rozbita
3. Daewoo Lanos 1.5 => sprzedany
4. Ford Orion 1.8D => golimy się nim
5. Ford Fiesta Mk1 czerwona =>dawca
6. Opel Vectra 2.0 + LPG => urwany tłok
7. Ford Focus 1.6 16v => dupowóz |
|
|
|
 |
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
Wysłany: 17 Paź 2012, 22:00
|
|
|
Profi Tak się składa że to zdjęcie dołu spotkanego Couriera nie mój
Marcinowaty A niby pod jakim kątem miałby nie przejść badania techniczne wytłumacz bardzo proszę a to to jest seryjnie wypuszczone ....Jak się dowiedziałem to MKV Courier ma w ostatnich miesiącach produkcji takie właśnie sprężyny |
_________________ Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej..... |
|
|
|
 |
Jaszczur

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1120 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 18 Paź 2012, 13:39
|
|
|
Grax napisał/a: | Silnik . Dostał nowy olej 10w40 nowe filtry w styczniu jeszcze ale teraz zaczynam szukać nowej jednostki o oznaczeniu TD Aktualny silnik ma przejechane ponad 250 000 wiec .... Chcę przeszczepić jednostkę TD + podkręcić doładowanie na 1 bar i wychodzi 93KM i 210Nm wedle obliczeń Fordona . Co by to ładnie się napędzało i nie było utrudnieniem na drogach. |
Mój silnik po turbieniu dał takie parametry - dokładnie 94KM i 215Nm.
To że Twój ma przejechane 250 000 nic nie znaczy. Jak dół ma zdrowy, to turbienie zniesie. Swój silnik znasz, wiesz jak odpala, jak działa. Z cudzym może być różnie.
Jakby co, to ja mam parę gratów do TD |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
 |
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
|
|
|
 |
Jaszczur

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1120 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
|
|
|
 |
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
|
|
|
 |
Jaszczur

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1120 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 18 Paź 2012, 21:53
|
|
|
Józef Stalin
Nie chodzi o zmianę biegów, ale o pokazanie elastyczności silnika. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
 |
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
Wysłany: 18 Paź 2012, 22:53
|
|
|
Elastyczny to jest a mi chodziło od 0 do 100 |
|
|
|
 |
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
Wysłany: 19 Lis 2012, 23:38
|
|
|
Pojechałem dzisiaj na moich zimowkach 140km/h i to do przodu ale niestety nie mogę polecić wulkanizatora w piasecznie raz że spiepszył mi oponę a dwa kijowo wyważył :/ heh piszcza te zimówki troche |
_________________ Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej..... |
|
|
|
 |
|