Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:46 |
[MK5] Problem przy obrotach od 1100 do 2000 |
Autor |
Wiadomość |
aresza [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Mar 2010, 17:12 [MK5] Problem przy obrotach od 1100 do 2000
|
|
|
Cześć wszystkim szukam porady dlaczego może się tak dziać że na obrotach od 1100 do 2000 auto tak jakby skacze, przerywa?! Dzieje się tak na biegach od 2 do 5 na tych właśnie obrotach Nie mam pojęcia co to może być świece sprawdzane filtr paliwa wymieniony poradzcie coś :( |
|
|
|
 |
ramses123

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 334 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 17 Mar 2010, 18:17
|
|
|
myśle żę Kamil Wolski, lub Fordon będą mogli pomóc |
|
|
|
 |
aresza [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Mar 2010, 19:37
|
|
|
mam problem z wysłaniem pw do w/w panów daje wyslij a wiad i tak zostaje w folderze do wyslania :/ ocb? |
|
|
|
 |
kamil wolski

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17 Mar 2010, 19:46
|
|
|
Bo wysłana będzie dopiero jak wejdą na forum, wtedy przeleci do folderu "wysłane" .
Do sprawdzenia wtryskiwacze, bo prawdopodobnie będzie to zbyt duża dawka paliwa i się przytyka. Miałem tak gdy lały mi wtryski i gdy booster (silnik TD, nie masz tego) był wyregulowany na zbyt dużą dawkę. Stawiałbym więc na problemy z ilością paliwa, ale również może to być kłopot zalepionego filtra powietrza (za mało powietrza w stosunku do paliwa) albo słabej ropy która się nie chce spalać zbyt dobrze. Koszt sprawdzenia wtryskiwaczy to z tego co pamiętam 15zł od sztuki więc nie majątek. Regeneracja z wymianą końcówek od 60zł za sztukę. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
 |
aresza [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Mar 2010, 21:40
|
|
|
w stacji kontroli pojazdów to sprawdzają czy muszę szukać jakiegoś warsztatu co zajmują sie dieslem ? |
|
|
|
 |
shyfx
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: S
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Cze 2009 Posty: 29 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17 Mar 2010, 22:00
|
|
|
Kolego aresza, a w tym zakresie obrotów nie słyszysz czasem metalicznego stukania ? ja miałem to samo co ty i powodem był Katalizator po wybebeszeniu go wszystko ustało
Dodam że jeśli to KAt to ten objaw szarpania pojawia się dopiero po paru minutach jak się nagrzeje |
|
|
|
 |
kamil wolski

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17 Mar 2010, 23:20
|
|
|
Szukaj kogoś kto się zajmuje wtryskami profesjonalnie. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
 |
aresza [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Mar 2010, 16:22
|
|
|
shyfx, Nie ja począwszy od odpalenia i zrobienia 50 km to mam to samo od samego startu nie ważne czy zimny czy ciepły jadę w następnym tygodniu najprawdopodobniej do mechanika to napiszę co i jak ! Dzięki wielkie za pomoc jak to naprawie dam znać ocb Pzdr
Wyjąłem filtr powietrza i przejechałem sie jakies 200 m i nie odczułem tego szarpania tak więc musi to być filtr powietrza jutro wymienię i napiszę czy poskutkowało
[ Dodano: Pią Mar 19, 2010 19:05 ]
niestety to nie filtr powietrza :/ jurto sprawdze wtryski i ciśnienie w silniku nie mam pojęcia co to wkońcu :/
[ Dodano: Wto Mar 23, 2010 16:50 ]
sprawdziłem wtryski okazało sie że 3-ci lał wymieniłem końcówkę i problem znikł Nareszcie |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.