[MK4] Zapalona kontrolka poduszek powietrznych |
Autor |
Wiadomość |
elfuego [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Mar 2010, 17:49 [MK4] Zapalona kontrolka poduszek powietrznych
|
|
|
Witam.Panowie mam pytanko odnosnie fiesty 1997.ogladajac samochod jakis koles na moich oczach wyciagnał kabel gdzies spod siedzeniem(przypadkiem) i zapaliła sie kontrolki od wystrzelonych poduszek.po wsadzeniu ich spowrotem dalej kontrolka sie świeci.czy da sie to jakos naprawic ,bo z tego co mi wiadomo te poduszki sa teraz nie aktywne.lub ile by to kosztowało-mechanik daleko wiec pytam by tam szoku nie doznac,ponoc jakis komputer jest potrzebny by to naprawić
Kod: | Proszę pamietać o tagowaniu tematów.
- trzeci |
|
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Mar 2010, 17:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 14 Mar 2010, 18:41
|
|
|
Po podłączeniu do kompa, skasują błąd poduszek... Myślę że w xxx nie powinni krzyknąć więcej niż 50zł... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 14 Mar 2010, 20:10
|
|
|
moim zdaniem sama kontrolka powinna zgasnąć jeśli wszystko jest w porządku, jak się dalej pali to coś jest nie tak, sprawdziłbym połączenie tego ruszonego przewodu, bo pewnie jest on od napinacza. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
mk4_driver

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 33 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 109 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 14 Mar 2010, 20:34
|
|
|
Jeśli do rozłączenia doszło na "przekręconym" zapłonie to kontrolka będzie świecić. Jeśli rozłączył sie kabelek bez kluczyka w stacyjce i podłączyłeś go w okresie kiedy nie przekręcałeś zapłonu i kontrolka dalej świeci to na wtyczce musi nie stykać. |
_________________ http://www.fiestaklubpols...ghlight=#513496
 |
|
|
|
 |
kaczoro
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Bartosz
Wiek: 40 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 391 Skąd: Jastrzębie/Krk
|
Wysłany: 14 Mar 2010, 21:48
|
|
|
Marcin napisał/a: | moim zdaniem sama kontrolka powinna zgasnąć jeśli wszystko jest w porządku, jak się dalej pali to coś jest nie tak, sprawdziłbym połączenie tego ruszonego przewodu, bo pewnie jest on od napinacza. |
Dokładnie! Kontrolka powinna zgasnąć, jest to wtyczka (żółta wtyczka i żółty przewód) od napinaczy pasów i jeśli jest podłączona to wszystko powinno być ok |
_________________
 |
|
|
|
 |
elfuego [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Mar 2010, 21:49
|
|
|
dzieki za odpowiedzi,do rozłaczenia doszło na przekreconym zapłonie. jest jakis garażowy sposób by to naprawic czy nalezy udac sie do machanika-elektryka |
|
|
|
 |
AeSeF

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Marcin
Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 342 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 14 Mar 2010, 22:04
|
|
|
elfuego napisał/a: | dzieki za odpowiedzi,do rozłaczenia doszło na przekreconym zapłonie. jest jakis garażowy sposób by to naprawic czy nalezy udac sie do machanika-elektryka |
Trzeba podjechać pod komputer, choć może odłączenie aku tu pomoże [choć nie chce mi się w to wierzyć] |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 14 Mar 2010, 22:15
|
|
|
A5F napisał/a: | choć może odłączenie aku tu pomoże [choć nie chce mi się w to wierzyć] |
przy każdym przekręceniu stacyjki sterownik ma odcinane/podawane napięcie.
po raz kolejny napisze, żeby sprawdzić połączenie przewodu z napinaczem, a dokładnie samej kostki połączeniowej, jak po jej odłączeniu się to stało to tutaj będzie leżała przyczyna tego, że się kontrolka cały czas pali. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
elfuego [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Mar 2010, 22:22
|
|
|
wielkie dzieki panowie ,sprawdze połaczenia |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.