Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Gaśnie po resecie komputera
Autor Wiadomość
lukryb33 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 41
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 14
Skąd: Bieżuń
Wysłany: 28 Lut 2010, 13:09   [MK3] Gaśnie po resecie komputera

Witam !Tak jak w temacie fiestka (mk3) gaśnie mi po resecie komputera. Reset robiłem gdyż miała zbyt duże obroty około 1300-1400 na biegu jałowym. Teraz ma około 900-1000 i wszystko byłoby ok tylko po włączeniu obciążenia np. świateł obroty spadają do 500 i autko mi gaśnie no czasami znowu wejdzie na obroty ale z reguły gaśnie, szczególnie gdy wybrałem się na przejażdżkę przy zmianie biegów gasła mi za każdym razem gdy schodziła do biegu jałowego. Zauważyłem, że po wyjęciu małego wężyka od filtra powietrza autko wchodzi na wysokie obroty, natomiast gdy założę prawie się zadusi. Reset robiłem "domowymi" sposobami tj. zdjęcie klem z akumulatora, dodam jeszcze, że mam silnik 1.4 cat. Proszę o pomoc we wtorek mam pilny wyjazd i muszę coś wymyślić.

Kod:
Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci
Ostatnio zmieniony przez trzeci 28 Lut 2010, 13:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kamil8787 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 37
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 75
Skąd: Pińczów
Wysłany: 28 Lut 2010, 13:21   

Podjedź do elektryka niech ci sprawdzi skrzynki bezpieczników. U mnie jak włączyłem światła to zdychał mi tak samo jak tobie winą było zwarcie.
_________________
Jest:
Fiesta Mk3 1.1i
Clio 1 1.1 pb+LPG
Fiesta mk 3.5 1.6 16 v 88km + lpg futra
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Lut 2010, 13:22   

lukryb33 napisał/a:
Teraz ma około 900-1000 i wszystko byłoby ok tylko po włączeniu obciążenia np. świateł obroty spadają do 500 i autko mi gaśnie no czasami znowu wejdzie na obroty ale z reguły gaśnie
Czyli alternator działa :-P ale po takim zachowaniu widać że elektronika nie reaguje na obciążenie silnika więc do kontroli wszystko z z tym związane CPP, silniczek krokowy i co tam jeszcze za to odpowiada,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
lukryb33 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 41
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 14
Skąd: Bieżuń
Wysłany: 28 Lut 2010, 14:59   

JoeMix krokowiec jest na 100% dobry gdyż działa ok wysuwa się po odpaleniu autka i po chwili chowa się, jeszcze muszę sprawdzić CPP jutro będę miał dopiero miernik więc sprawdzę CPP. Teraz sobie myślę czy to nie jest przypadkiem VSS.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 28 Lut 2010, 15:39   

podejrzewam że taki kwiatek raz-dwa by wyszedł na autodiagnozie...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 28 Lut 2010, 16:01   

sprawdz ladowanie, klemy, mase
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 28 Lut 2010, 16:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukryb33 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 41
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 14
Skąd: Bieżuń
Wysłany: 28 Lut 2010, 16:09   

Podejrzewam że raczej akumulator nic do tego nie ma a ładowanie jest ok. Może jakiś inny pomysł?
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 28 Lut 2010, 16:11   

po zapaleniu swiatel na odpalonym silniku napiecie wynosi wiec ile?
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Lut 2010, 16:48   

lukryb33 napisał/a:
Teraz sobie myślę czy to nie jest przypadkiem VSS
VSS jest od prędkości jazdy, na postoju raczej bez znaczenia powinien być,,, odepnij to sie przekonamy,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 28 Lut 2010, 16:51   

lukryb33'owi chodzilo prawdopodobnie o czujnik na wale CPS, a nie o czujnik predkosci liniowej VSS
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 28 Lut 2010, 17:43   

nie ma takiego czegoś jak CPS, jest CPP/TPS :-P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 28 Lut 2010, 17:51   

CPS Crankshaft Position Sensor
Crankshaft Position zwany CKP'em
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Lut 2010, 18:17   

Czy 1.4 nie wychodziły albo z klasycznym aparatem albo z DISem? Tak coś mnie się widzi,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 28 Lut 2010, 18:20   

ok, my bad. CPS to czujnik położenia wału...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 28 Lut 2010, 19:02   

jesli to F4A to tam sa dwa czujniki temp. chlodziwa i powietrza i na wale magnetyczny polaczony z modulem zaplonu, bez swiatel wszystko dziala OK? silnik wchodzi w obroty? tylko że ma je zaniżone na jalowym?
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 28 Lut 2010, 19:08, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
lukryb33 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 41
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 14
Skąd: Bieżuń
Wysłany: 28 Lut 2010, 19:02   

Jutro sprawdzę CPP i krokowca może coś pomoże. Tak nawet na postoju jest ok jak nic nie mam włączone, problem się robi gdy przy włączonym jakimś odbiorniku prądu np światła dodam gazu i puszczę go na jałowy bieg obroty spadają do 500 tak ze samochód ledwie pyrkocze i czasami zgaśnie a czasami wejdzie z powrotem na 1000. Może ktoś mi napisze jak dokładnie zrobić reset?
Ostatnio zmieniony przez lukryb33 28 Lut 2010, 19:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 28 Lut 2010, 19:03   

to tez oczywiscie, sprawdz iskre na kazdej, swiece kiedy wymieniane?
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
lukryb33 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 41
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 14
Skąd: Bieżuń
Wysłany: 28 Lut 2010, 19:11   

Świec nie wymieniałem ze trzy lata, ale dziwne jest to że przed resetem były zbyt wysokie obroty(1300-1500) a teraz są za niskie. Auto normalnie wchodzi na obroty problem jest gdy puszczę gaz i obroty spadają do 1000.
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 28 Lut 2010, 19:22   

nie sprawdzaj zadnego czujnika na wale w takim razie, napisz ile obrotow łapie, wchodzi na max? podaj dokladnie, jak wchodzi na max obroty to jest zdrowe, kwestia ustawien jalowych, czyli czujniki temp raczej malo prawdopodobnie bo by mial nieodpowiedni sklad mieszanki po wcisnieciu gazu dla wyzszych obr. (trzeba by pomierzyc opornosci dla roznych temp), krokowiec obstawiam lub potencjometr
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 28 Lut 2010, 19:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukryb33 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 41
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 14
Skąd: Bieżuń
Wysłany: 28 Lut 2010, 19:27   

Sprawdzałem już wcześniej na max wchodzi bez problemu moc też jest ok rwie asfalt za sobą problem jest ciągle z tymi niskimi obrotami. Gdzie jest ten czujnik temperatury? Jutro pomierzę CPP
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.