Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Interpretacja testu diagnostycznego - 1.1i
Autor Wiadomość
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 18 Lut 2010, 18:06   [MK3] Interpretacja testu diagnostycznego - 1.1i

Wykonałem test diagnostyczny na pracującym silniku .
Przeczytałem odpowiednia lekturę , ale niestety w początkowej fazie testu przerwy pomiędzy dzwiękami mocno odbiegały od tego co wyczytałem i dlatego nie mogę odpowiednio zinterpretować tego testu .
Może ktoś bardziej obeznany się wypowie ?
Obok liczb oznaczających ilość dzwięków następujących jeden po drugim i pojedyncze też umieszczam w nawiasach ile przerwy było pomiędzy dzwiękami .
5( 60s) ,1 (25s),1 (3s),4 (3s) ,4 (3s) , 4 (5s) ,6 i nic więcej .

Pozdrawiam.

Kod:
Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 18 Lut 2010, 23:04   

Zrób jeszcze raz ten test , ale tym razem go nagraj. Takie wyniki są nie bardzo
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 18 Lut 2010, 23:10   

Nagrałem na dyktafon i potem kilka razy odsłuchałem.
Mój jedyny pomysł, to błąd przy robieniu testu ; jak wyskoczyła 10- tka , to nie wcisnąłem pedału gazu .
Może to miało jakiś wpływ .

Pozdrawiam.
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 18 Lut 2010, 23:17   

Miało na pewno. Jeśli robiłęś na pracującym silniku.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 19 Lut 2010, 09:14   

Czy po komendzie 10 pedał gazu wcisnąć do podłogi i od razu puścić , czy tez silnik ma przez moment być na wysokich obrotach ?

Pozdrawiam.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 19 Lut 2010, 09:22   

Cytat:
Wygenerowanie kodu 10 (sprowadza się to do jednego piknięcia) - gwałtownie nacisnąć pedał gazu na 2-3 sekundy (aż obroty wzrosną do bardzo wysokich).
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 19 Lut 2010, 09:39   

Czyli nie należy się sztywno trzymać tej czasowej ramówki jeżeli silnik nie będzie chciał się od razu wkręcać ?
Generalnie ma się wkręcić i wtedy koniec gazowania ?

Pozdrawiam.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 19 Lut 2010, 09:45   

Jeśli się będzie wkręcał 10 sekund to też dupa blada z testu wyjdzie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 19 Lut 2010, 10:39   

wtedy powinien wyjść błąd np CPP. BTW, skoro tak słabo się wkręca, to podejrzewałbym właśnie CPP. moja po kopnięciu w gaz kręci się od razu...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 19 Lut 2010, 21:48   

Powtórzyłem test.
Na wyłączonym pokazało 20 czyli kod separacji (nie wiem czy to ważne )i dwa razy 38 czyli sonda lambda .
Na włączonym dwa razy 11 , czyli brak błędu .
Teraz nie wiem czy ta sonda jest padnięta czy tez nie .

Pozdrawiam.
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 19 Lut 2010, 22:00   

Sonde możesz też sprawdzić mierząc zmiany jej napięcia?
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.