[MK3] Interpretacja testu diagnostycznego - 1.1i |
Autor |
Wiadomość |
limus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 18 Lut 2010, 18:06 [MK3] Interpretacja testu diagnostycznego - 1.1i
|
|
|
Wykonałem test diagnostyczny na pracującym silniku .
Przeczytałem odpowiednia lekturę , ale niestety w początkowej fazie testu przerwy pomiędzy dzwiękami mocno odbiegały od tego co wyczytałem i dlatego nie mogę odpowiednio zinterpretować tego testu .
Może ktoś bardziej obeznany się wypowie ?
Obok liczb oznaczających ilość dzwięków następujących jeden po drugim i pojedyncze też umieszczam w nawiasach ile przerwy było pomiędzy dzwiękami .
5( 60s) ,1 (25s),1 (3s),4 (3s) ,4 (3s) , 4 (5s) ,6 i nic więcej .
Pozdrawiam.
Kod: | Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci |
|
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 18 Lut 2010, 23:04
|
|
|
Zrób jeszcze raz ten test , ale tym razem go nagraj. Takie wyniki są nie bardzo |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
 |
limus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 18 Lut 2010, 23:10
|
|
|
Nagrałem na dyktafon i potem kilka razy odsłuchałem.
Mój jedyny pomysł, to błąd przy robieniu testu ; jak wyskoczyła 10- tka , to nie wcisnąłem pedału gazu .
Może to miało jakiś wpływ .
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
|
|
|
 |
limus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 19 Lut 2010, 09:14
|
|
|
Czy po komendzie 10 pedał gazu wcisnąć do podłogi i od razu puścić , czy tez silnik ma przez moment być na wysokich obrotach ?
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 19 Lut 2010, 09:22
|
|
|
Cytat: | Wygenerowanie kodu 10 (sprowadza się to do jednego piknięcia) - gwałtownie nacisnąć pedał gazu na 2-3 sekundy (aż obroty wzrosną do bardzo wysokich). |
|
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
limus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 19 Lut 2010, 09:39
|
|
|
Czyli nie należy się sztywno trzymać tej czasowej ramówki jeżeli silnik nie będzie chciał się od razu wkręcać ?
Generalnie ma się wkręcić i wtedy koniec gazowania ?
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 19 Lut 2010, 09:45
|
|
|
Jeśli się będzie wkręcał 10 sekund to też dupa blada z testu wyjdzie,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 19 Lut 2010, 10:39
|
|
|
wtedy powinien wyjść błąd np CPP. BTW, skoro tak słabo się wkręca, to podejrzewałbym właśnie CPP. moja po kopnięciu w gaz kręci się od razu... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
limus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 19 Lut 2010, 21:48
|
|
|
Powtórzyłem test.
Na wyłączonym pokazało 20 czyli kod separacji (nie wiem czy to ważne )i dwa razy 38 czyli sonda lambda .
Na włączonym dwa razy 11 , czyli brak błędu .
Teraz nie wiem czy ta sonda jest padnięta czy tez nie .
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
|
|
|
 |
|