[MK3] Korek wlewu paliwa - nie można otworzyć |
Autor |
Wiadomość |
kllimek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 20 Cze 2008 Posty: 64 Skąd: LB
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 07:54 [MK3] Korek wlewu paliwa - nie można otworzyć
|
|
|
Witam!
mam problem z otwarciem korka paliwa MK3 zamykany na kluczyk kilka razy udało mi sie go otworzyci teraz juz nie ma takiej opcji kluczyk wchodzi normalnie tylko tyle ze nie moge go przekręcic. |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 15 Sty 2010, 20:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
tarantino
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 47 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 08:18
|
|
|
Prosta sprawa ;-) zaaplikuj w dziurkę od klucza troszkę WD40 i po problemie. Kluczyk będzie się przekręcał jak w masełku. Pzdr |
_________________ Chodziłeś po "Tatrach" ??
- zależy po ilu |
|
|
|
|
kllimek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 20 Cze 2008 Posty: 64 Skąd: LB
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 08:31
|
|
|
W tym sęk ze juz to probowałem i nic |
_________________ |
|
|
|
|
Parch
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 234 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 10:25
|
|
|
Myślę, że czeka Cię rozwiercanie zamka. |
|
|
|
|
szogoon
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 38 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 374 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 13:40
|
|
|
płytki do wymiany były, więc teraz to tylko czeka Cie rozwiercenie |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 13:55
|
|
|
Żadne rozwiercanie. Jak mi się korek zaciął to w 5 minut na stacji go rozdemontowałem. Tą okrągłą metalową osłonkę do której wkładasz kluczyk wyrywasz śrubokrętem. Potem już wszystko samo wypada. Ale otwieranie lub zamykanie niestety śrubokręt . No chyba, że nową klapkę kupisz. |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
szogoon
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 38 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 374 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 14:49
|
|
|
czyli tak czy siak zniszczy zamek |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 20:17
|
|
|
Problem też może tkwić nie w zamku a w wyrobionym kluczyku. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 20:25
|
|
|
Też prawda. Ja starym kluczykiem wlewu już nie otwierałem, a dorobionym było ok |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
kllimek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 20 Cze 2008 Posty: 64 Skąd: LB
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 23:56
|
|
|
Dzieki za pomoc jednak bedzie wyrobiony kluczyk |
_________________ |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 27 Paź 2008, 08:43
|
|
|
Skoro klimek zaczął ci się już zacinać to lepiej rozbierz go i przepłucz w benzynce |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
kllimek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 20 Cze 2008 Posty: 64 Skąd: LB
|
Wysłany: 27 Paź 2008, 10:48
|
|
|
A czy jest możliwośc że jeśli rozbiore to nie bede mogl go spowrotem zlożyc ?? |
_________________ |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 Paź 2008, 11:13
|
|
|
Skoro to wina kluczyka to nie ma potrzeby rozbierania zamków. Dorób drugi kluczyk a zamki przesmaruj i będziesz miał spokój na dłuższy czas. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
kllimek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 20 Cze 2008 Posty: 64 Skąd: LB
|
Wysłany: 27 Paź 2008, 17:51
|
|
|
A słyszałem opinie że przez smarowanie WD-40 zepsuje zamek muwiono mi że lepiej smarowac naftą? Ale nie bardzo w to wierze? Co o tym sądzicie?? |
_________________ |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 27 Paź 2008, 18:14
|
|
|
Najlepiej wyjmij korek jak się uda i umyj go całego w benzynce lakowej lub nafcie. Tylko przepłucz. Jak wpsikasz smaru, a będzie tam brud to zrobisz sobie kuku jak ja w moim. Po rozebraniu już wiedziałem co było przyczyną. . Po wyjęciu korka z tyłu masz zawleczkę. Jak ją zdejmiesz to cały mechanizm zamka powinien wyjść i wtedy obaczysz w jakim jest stanie. |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
Vinci
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 23 Wrz 2008 Posty: 53 Skąd: DąbrowaGórnicza
|
Wysłany: 27 Paź 2008, 23:21
|
|
|
sprubój przesmarować zamki smarem miedziowym czy jakoś tak to sie nazywa. Ja miałem to samo co Ty, psiknołem pare razy do zamka i śmiga jak nówka |
|
|
|
|
kllimek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 20 Cze 2008 Posty: 64 Skąd: LB
|
Wysłany: 27 Paź 2008, 23:55
|
|
|
Dzieki za cenne porady |
_________________ |
|
|
|
|
k_myk
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 34 Dołączył: 13 Maj 2008 Posty: 95 Skąd: Warszafka
|
Wysłany: 28 Paź 2008, 21:04
|
|
|
Miałem podobną przygodę, tylko, że zamek powiedział, że pierd%%% i dalej nie jedzie w pozycji otwartej:P Przez jakiś czas otwierałem korek wlewu śróbokretem, a zamek bez tej zapinki siedział dla niepoznaki przyklejony tasmą
Pozdrawiam,
k_myk |
_________________ Chory na Fiestę... |
|
|
|
|
amon31 [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Sty 2010, 20:04
|
|
|
Tommur napisał/a: | Żadne rozwiercanie. Jak mi się korek zaciął to w 5 minut na stacji go rozdemontowałem. Tą okrągłą metalową osłonkę do której wkładasz kluczyk wyrywasz śrubokrętem. Potem już wszystko samo wypada. Ale otwieranie lub zamykanie niestety śrubokręt . No chyba, że nową klapkę kupisz. |
a ja dziś pojechałem na tankschtelle i ZONK!!! Urwał mi się w zamku kluczyk, widziałem że się kręci i nagle poszłoooo... a wcale mocno nie pchałem, kruchy jakiś. Dodam iż niedawno dorabiany.
Problem rozwiązany, małymi kombinerkami (ze 2,5 mm szerokości) wyjąłem resztę kluczyka i sprawiłem sobie nowy, solidny model - prosty śrubokręt.
Btw, oryginalny kluczyk mi się nie złamał nigdy w zamku, niebezpiecznie się wygiął, przeszło 45 stopni, natomiast ten dorabiany to jakiś szajs, złamał się po przekręceniu około 15 stopni. Lepiej już używać śrubokręta |
|
|
|
|
|