[Mk4] Dziwne dzwieki z koła |
Autor |
Wiadomość |
GRZESIEK877
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Flash
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Gru 2009 Posty: 61 Skąd: Iława
|
Wysłany: 1 Sty 2010, 19:51 [Mk4] Dziwne dzwieki z koła
|
|
|
witam mam taki problemi zauwazylem ze mam porysowane tarcze z przodu nie wiem czy ktoras z nich jest zgieta ale jak samochod jest w ruchu wydobywa sie taki dzwięk trudno go okreslic czy przyczyna moze bys zgieta tarcza ?? i czy trzeba to zrobic jak najszybciej czy moge sie z tym wstrzymac do wiosny ? |
|
|
|
 |
krzysieks_mc

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 135 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 1 Sty 2010, 20:00
|
|
|
Jak tarcza jest zwichrowana to czuć bicie w kierownicy przy wiekszej prędkości. A rysy na tarczy są spowodowane tym że, np wpada kamyk miedzy kolcek a tarcze i rysuje ją |
|
|
|
 |
GRZESIEK877
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Flash
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Gru 2009 Posty: 61 Skąd: Iława
|
Wysłany: 1 Sty 2010, 20:34
|
|
|
no wlasnie tak jest czuc wibracje ale to jest pilna sprawa czy moge sie z tym wstrzymac ?? chcialem to zobic razem z wymiana opon na wiosne? |
|
|
|
 |
krzysieks_mc

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 135 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 1 Sty 2010, 20:43
|
|
|
Powiem tak. Własnie od zwichrowanych tarcz szybciej rozbija się maglownica, drązki kierownicze, końcówki drążków i krzyżaki od kolumny kierowniczej. Więc lepiej to zrobić jak najszybciej.
Chyba żeby jezdzić z taką prędkością, przy której drgania nie są odczuwalne w kierownicy. To wtedy można z tym do wiosny zaczekać |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Sty 2010, 23:33
|
|
|
krzysieks_mc napisał/a: | Powiem tak. Własnie od zwichrowanych tarcz szybciej rozbija się maglownica, drązki kierownicze, końcówki drążków i krzyżaki od kolumny kierowniczej. Więc lepiej to zrobić jak najszybciej.
Chyba żeby jezdzić z taką prędkością, przy której drgania nie są odczuwalne w kierownicy. To wtedy można z tym do wiosny zaczekać |
to jest pikuś po 2-3 tyś km po mieście rozwalisz sobie łożyska w kołach . |
|
|
|
 |
GRZESIEK877
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Flash
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Gru 2009 Posty: 61 Skąd: Iława
|
Wysłany: 2 Sty 2010, 07:32
|
|
|
ok teraz inne pytanie jakie powinno byc cisnienie w kolach ?? w tej chwili mam 2,0 bara |
|
|
|
 |
Kadzax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 35 Dołączył: 01 Gru 2008 Posty: 224 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 2 Sty 2010, 10:00
|
|
|
Cytat: | to jest pikuś po 2-3 tyś km po mieście rozwalisz sobie łożyska w kołach . |
W 100% potwierdzam.
Tabele ciśnienia w oponach masz w FAQ. |
|
|
|
 |
GRZESIEK877
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Flash
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Gru 2009 Posty: 61 Skąd: Iława
|
Wysłany: 2 Sty 2010, 11:48
|
|
|
spoko ale ja mam mk4 czy jakas roznica w cisnieniu ?? na zime czy na lato ? powinno byc 2.0 czy wiecej? roznice miedzy osiami ?? |
|
|
|
 |
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2 Sty 2010, 12:18
|
|
|
diodalodz napisał/a: | krzysieks_mc napisał/a: | Powiem tak. Własnie od zwichrowanych tarcz szybciej rozbija się maglownica, drązki kierownicze, końcówki drążków i krzyżaki od kolumny kierowniczej. Więc lepiej to zrobić jak najszybciej.
Chyba żeby jezdzić z taką prędkością, przy której drgania nie są odczuwalne w kierownicy. To wtedy można z tym do wiosny zaczekać |
to jest pikuś po 2-3 tyś km po mieście rozwalisz sobie łożyska w kołach . |
Zaczynam sie bać. Jakie sa obiawy padnietych łożyszk w kole, ile kosztuje przetoczenie?. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12087 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Sty 2010, 12:29
|
|
|
Robi się luz na piaście, łożysk się nie toczy się wymienia komplet na nowe,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Kadzax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 35 Dołączył: 01 Gru 2008 Posty: 224 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 2 Sty 2010, 14:20
|
|
|
Najcharakterystyczniejszy objaw to buczenie.
Ja w swojej mk4 mam z przodu 2.2, a z tyłu 2.1 i tak mi najlepiej pasuje. |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2 Sty 2010, 22:36
|
|
|
Jak pada łożysko to w końcowym stadium masz dźwięk słyszany w Jelczu autobusie jak siedziałeś na kole . Szum i w końcowej fazie pomiałkiwanie . Nie tocz tarcz tylko wymień . |
|
|
|
 |
GRZESIEK877
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Flash
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Gru 2009 Posty: 61 Skąd: Iława
|
Wysłany: 3 Sty 2010, 22:11
|
|
|
problemem bylo lozysko w lewym przednim kole koszty i wymiana lacznie 60 zl co to jest smieszna kasa poza tym tarcze byly porysowane bo poprzedni wlasciciel przegrzal klocki i ich nie wymienil dlatego porysowana tarcza teraz lalka poza tym jaka powinna byc temperatura na trasie okolo 11 km ?? mi dochodzi do n to normalne?? |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12087 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 4 Sty 2010, 21:49
|
|
|
Temperatura powinna być 80-90 stopni,,, n ze wskaźnika można sobie w d wsadzić,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
 |
|