Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Opornica dmuchawy
Autor Wiadomość
kwinto29
[Usunięty]

Wysłany: 19 Kwi 2009, 15:17   [MK3] Opornica dmuchawy

Wiem że gdzieś to już było nie bijcie:) Ale nie mogę znaleźć.
Nie działa na pierwszym biegu, gdzie jest ta opornica w samochodzie?
Da się to naprawić czy trzeba szukać na szrocie?
Pozdrawiam i dziękuje za wyrozumiałość:))
 
 
Seb0l 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Sebastian
Wiek: 38
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: SMY ....
Wysłany: 20 Kwi 2009, 09:28   Re: Opornica dmuchawy

kwinto29 napisał/a:
gdzie jest ta opornica w samochodzie?

przy wentylatorze, na podszybiu pod mechanizmem wycieraczek

naprawić możesz próbować, bo odlutował się jeden drucik z opornicy.
 
 
 
kwinto29
[Usunięty]

Wysłany: 20 Kwi 2009, 21:12   

dzięki serdeczne za pomoc, powiedz mi tylko kolego czy trzeba wyciągać mechanizm wycieraczek czy da się to wybudować bez zbędnych kombinacji?
 
 
Seb0l 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Sebastian
Wiek: 38
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: SMY ....
Wysłany: 20 Kwi 2009, 22:29   

Jest trochę odkręcania, m.in. blachę na której jest mocowana wiązka instalacji elektrycznej. Mechanizmu wycieraczek ruszać nie trzeba. Spokojnie dasz radę podstawowymi narzędziami.
 
 
 
doman911
[Usunięty]

Wysłany: 1 Gru 2009, 10:43   

Nie działa I bieg dmuchawy. Tez mam problem z tymi śrubami, zapiekły się na amen ;-(
Grzebanie w bezpiecznikach raczej nie ma sensu.
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 1 Gru 2009, 13:09   

Jesli nie działa tylko 1 lub 2 biegi to najczęściej w MK3 lut odpada przy nagrzewnicy od naszych dziurek na drogach.
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
doman911
[Usunięty]

Wysłany: 1 Gru 2009, 14:20   

Gdzie moge zlokalizowac ten lut? Gdzies w desce rozdzielczej czy na podszybiu? :hihihi:
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 1 Gru 2009, 16:45   

Seb0l napisał/a:
Jest trochę odkręcania, m.in. blachę na której jest mocowana wiązka instalacji elektrycznej. Mechanizmu wycieraczek ruszać nie trzeba. Spokojnie dasz radę podstawowymi narzędziami.

to wszystko od strony silnika
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
doman911
[Usunięty]

Wysłany: 1 Gru 2009, 17:17   

Probowalem dzisiaj odkrecic te dwie sruby ktore trzymaja ta metalowa blache ale nie dalem rady. Czym potraktowac te sruby zeby je odkrecic? :-P
 
 
kazio-n 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 37
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 170
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 1 Gru 2009, 17:22   

doman911 napisał/a:
Probowalem dzisiaj odkrecic te dwie sruby ktore trzymaja ta metalowa blache ale nie dalem rady. Czym potraktowac te sruby zeby je odkrecic? :-P

Odrdzewiaczem. Osobiście polecam Wurth Off Ice - mam z nim same dobre doświadczenia.
_________________
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 1 Gru 2009, 18:20   

doman911 napisał/a:
Probowalem dzisiaj odkrecic te dwie sruby ktore trzymaja ta metalowa blache ale nie dalem rady. Czym potraktowac te sruby zeby je odkrecic? :-P

siłą?
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
doman911
[Usunięty]

Wysłany: 1 Gru 2009, 19:48   

kazio-n napisał/a:

Odrdzewiaczem. Osobiście polecam Wurth Off Ice - mam z nim same dobre doświadczenia.

Sprobuje, bo siłą "zapieczonych" śrub nie odkręcę :|
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Gru 2009, 10:31   

U mnie i tak 2 z 6 sie ukręciły. Oczywiście te po lewej i prawej stronie przy błotniku.
A słyszałeś o odrdzewiaczu coca-cola?? Polecam
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.