Przesunięty przez: trzeci 28 Lis 2009, 13:10 |
[MK4] Odpięcie zegarów |
Autor |
Wiadomość |
magik
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Courier
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 01 Maj 2009 Posty: 7 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 28 Lis 2009, 12:20 [MK4] Odpięcie zegarów
|
|
|
Mam pytanie jak odpiąć tego typu zapinkę od linki prędkościomierza w fieście mkIV? Z góry dzieki za odpowiedź.
http://img31.imageshack.u.../dsc00039dp.jpg
Kod: | Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci |
|
Ostatnio zmieniony przez trzeci 28 Lis 2009, 13:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
![](http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/images/RRTv3.gif)
![](http://img11.imageshack.us/img11/4575/avataruvb.jpg)
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Lis 2009, 12:40
|
|
|
jak spojrzysz na ten biały plastik z drugiej strony ( obróc o 180 stopni) to będzie taki podłużny platik, wciskasz go i wyciągasz linkę predkościomierza |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
magik
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Courier
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 01 Maj 2009 Posty: 7 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 28 Lis 2009, 12:49
|
|
|
To trzeba wcisnąć ręką? Bo ten plastik jest gruby i nie daje rady go wcisnąć |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
kamil wolski
![](http://www.trangtriblog.com/avatar/logos/Audi-Logo.gif)
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 28 Lis 2009, 12:56
|
|
|
Macaj, ściska, i ciągnij. U mnie też czasami wychodzi od razu, a czasami się męczę 10min. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
arecki
Człowiek Whisky
![](http://s24.postimg.org/fki52bvpt/timmy_time.jpg)
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
elmek13
![](http://img411.imageshack.us/img411/1051/panda.png)
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 28 Lis 2009, 17:31
|
|
|
Widzisz, że kolega się niedawno wpisał na listę... Czego wymagasz?
Daj się ludziom oswoić z forum. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
magik
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Courier
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 01 Maj 2009 Posty: 7 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 28 Lis 2009, 22:35
|
|
|
Dzięki wszystkim za odpowiedzi jakoś się udało odpiąć tę linkę.
Panie Arecki przed utworzeniem tematu oczywiście znalazłem tematy o demontażu licznika ale występował w nich inny typ zatrzasku niż u mnie, jak byś nie zauważył twój link dotyczy właśnie innego typu zatrzasku. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
arecki
Człowiek Whisky
![](http://s24.postimg.org/fki52bvpt/timmy_time.jpg)
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 28 Lis 2009, 23:02
|
|
|
elmek13 napisał/a: | Widzisz, że kolega się niedawno wpisał na listę... Czego wymagasz?
Daj się ludziom oswoić z forum. |
pół roku to za mało :yyy: ? |
_________________
Była Fiesta jest Focus ![](http://img33.imageshack.us/img33/5986/screwy.gif) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.