Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] auto rano szarpie
Autor Wiadomość
Roni71 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 53
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 142
Skąd: Warszafka
Wysłany: 29 Wrz 2009, 19:43   [MK4] auto rano szarpie

Witajcie mam Czarną Perłę MK4 z silnikiem 1.25 i mam z nią mały problem , rano po nocy jak ją odpalę i ruszę to może nie tyle szarpie co dusi się i dławi . Jak się trochę po jeździ i silnik na grzeje jest ok i śmiga aż miło ..... możecie mi pomóc w czym jest problem .



Korzystając z okazji zauważyłem że lekko falują mi obroty jak stoję na skrzyżowaniu .... ? o co chodzi ? :sad:
_________________
Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert
 
 
Przemas107 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 34
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Wrz 2009, 21:32   

Ja też tak miałem. Czyszczenie przepływomierza pomogło :)
_________________
PILNIE SZUKAM PRACY!! POZNAŃ!! WEEKENDY!!
 
 
 
Roni71 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 53
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 142
Skąd: Warszafka
Wysłany: 29 Wrz 2009, 21:35   

jak i czym go wyczyścić ?
_________________
Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 29 Wrz 2009, 21:39   

sprawdz silnik krokowy wytrzyśc itd itp jak Ci faluje na wlnych obr
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
dday 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 29 Gru 2004
Posty: 390
Skąd: wawa-anin
Wysłany: 29 Wrz 2009, 21:51   

nie wiem jak pływanie obrotów ale szarpanie może być spowodowanie świecami i przewodami :fox:
_________________
 
 
 
Roni71 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 53
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 142
Skąd: Warszafka
Wysłany: 29 Wrz 2009, 22:16   

jak wyczyścić krokowy i przepływomierz :V:
_________________
Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert
 
 
scowl 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: R
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 29
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 29 Wrz 2009, 22:51   

ja bym też polecił odnośnie szarpania sprawdzić w pierwszej kolejności czy nie ma przebicia na przewodach WN no i oczywiście stan świec, odnośnie falowanie krokowiec i cpp ;)
_________________
6k01rs
 
 
 
essien
[Usunięty]

Wysłany: 29 Wrz 2009, 23:26   

Roni71 napisał/a:
auto rano szarpie


może się nie wysypia?
 
 
Kadzax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 35
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 224
Skąd: Żnin
Wysłany: 30 Wrz 2009, 07:34   

Mi się tak dusiło (tylko rano na zimnym) przez pierwsze 300metrów.
Też sie głowiłem co to może być.
Wymieniłem filtr paliwa itd ale na nic.
Teraz niedawno okazało sie, że ma pęknięty wężyk od podciśnienia i po jego wymianie dolegliwość ustała.
 
 
Roni71 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 53
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 142
Skąd: Warszafka
Wysłany: 30 Wrz 2009, 08:27   

Z tym wysypianiem to pewnie masz racje , kto by chciał z rana tak wziąć i jeździć...ha ha ha.... wracając do tematu jak wygląda ten wężyk i gdzie się znajduje ? może jakieś foto ....


Nie jestem mechanikiem jak widać , ale jest to dziwna przypadłość skoro po minucie od odpalenia mija ..... :sad:
_________________
Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 30 Wrz 2009, 10:18   

Roni71 napisał/a:
Nie jestem mechanikiem jak widać

co nie zwalnia Ciebie z użycia szukajki i uważnego przeczytania tego co znajdziesz, bo w większości przypadków wszystko jest wytłumaczone tak, żeby laik mógł sam to sprawdzić/naprawić.

Wężyki są przynajmniej 4 i każdy trzeba sprawdzić, bo nikt w ciemno Ci nie powie i nie pokaże że to akurat ten... wszystkie dochodzą do kolektora dolotowego (takie duże czarne wyglądające jak rogi barana)

pozdro!
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Roni71 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 53
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 142
Skąd: Warszafka
Wysłany: 30 Wrz 2009, 10:39   

Rozumiem że chodzi o ta grube rurki do dolotu .... a jakie są najczęstsze z nimi problemy ?
Tak sobie myślę że jak auto się rozgrzeje jest ok , to jak któraś rurka jest nie teges to po rozgrzaniu się naprawia ?
_________________
Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert
 
 
scowl 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: R
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 29
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 30 Wrz 2009, 10:52   

najczęstsze problemy to gry jedna z nich jest pęknięta lub zagięta i "przepływ podciśnienia" jest zaburzony, ale raczej gdyby były uszkodzone problem występowałby nie tylko po rozruchu.
_________________
6k01rs
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 30 Wrz 2009, 10:52   

wątpię żeby to była wina wężyków, ale nie zaszkodzi sprawdzić, zajmij się przepływomierzem jak na początku zostało napisane (jak, to ostatnio był o tym temat ze zdjęciami co i jak)
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Roni71 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 53
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 142
Skąd: Warszafka
Wysłany: 30 Wrz 2009, 11:21   

Dzięki panowie , właśnie trochę poczytałem lektury forum i czytałem jak czyścić przepławkę ....jutro tym się zajmę i dam znać jak poszło....pozdro
_________________
Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert
 
 
Kadzax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 35
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 224
Skąd: Żnin
Wysłany: 30 Wrz 2009, 14:42   

Te wężyki maja ok centymetr średnicy i są za tymi grubymi od kol. ssącego.
Tu masz ten temat o tych wezykach.
 
 
Roni71 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 53
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 142
Skąd: Warszafka
Wysłany: 5 Paź 2009, 18:41   

Witajcie , rozebrałem dziś przepływomierz i .... stety nie stety przepływomierz / druciki czyste jak z fabryki całość czysta wzorowo :| i co teraz ? przypominam że szarpanie / duszenie jest tylko na początku jak auto jest zimne potem jedzie wzorowo ....
_________________
Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 5 Paź 2009, 18:59   

sprawdz kable WN czy nie ma dyskoteki, możesz jeszcze sprawdzić kompresje na cylindrach, może na zimnym gdzieś jest kicha
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Roni71 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 53
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 142
Skąd: Warszafka
Wysłany: 5 Paź 2009, 19:11   

kompresja ? myślałem że jak jest zła to zawsze na zimno i gorąco a ogólnie auto śmiga aż miło :)
_________________
Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert
 
 
daro 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 43
Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 76
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 6 Paź 2009, 22:12   

proponuje wymienić świece zapłonowe
_________________
daro
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK3] [mk3] Auto rano ruszylo. Zatrzymalo sie i juz nie rusz
chwilowe dzialanie mrozu -20'?
manfrett Mechanika 4 9 Sty 2009, 08:27
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.