[MK3] Martwy obrotomierz :( |
Autor |
Wiadomość |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 25 Wrz 2009, 19:06 [MK3] Martwy obrotomierz :(
|
|
|
jak w temacie - nie żyje mi obrotomierz w nowonabytych zegarach. wiązka jest, napięcie zasilające do obrotka dochodzi, sygnał też (na biegu jałowym 0.3V, rośnie wraz z obrotami). Przy włączeniu zapłonu wskazówka dryga w górę, ale po odpaleniu jest martwa.
obrotek ma oznaczenie S (ale podobno pasi do HCSa) - a nawet jeśli nie, to COŚ powinien pokazywać
chętnie go poratuję, bo to nie są byle jakie zegary |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
essien [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Wrz 2009, 19:13
|
|
|
wlaczajac zapłon wskazówka drga? |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 25 Wrz 2009, 19:15
|
|
|
w chwili włączenia zapłonu robi podskok na jakiś 1mm i opada - wszystko w ułamku sekundy |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
essien [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Wrz 2009, 19:17
|
|
|
czyli ok, wnioskuje bo u mnie gdy walczyłem z wpieciem sie w edisa i ze zmienianiem tych elektrycznych śmiesznych rzeczy to byl pierwszy objaw tego ze obrotek dziala a jak się wpiełeś w eidsa? czy liczysz na to ze masz instalacje? |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 25 Wrz 2009, 19:19
|
|
|
instalacja jest fabryczna, tak jak napisałem napięcia do obrotka dochodzą |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 26 Wrz 2009, 21:37
|
|
|
bidżej, obrotek dead,,, [*] |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 26 Wrz 2009, 21:40
|
|
|
JoeMix, niekoniecznie ja raz wsadziłem do siebie z fiesty 1,1 na gaźniku tam działały u mnie nie. Wiec myślałem ze nie mam kabla, ale sie okazało ze jak nabyłem inne zegary to normalnie działał i bądź tu mądry... |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
KAMIL82
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 42 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 31 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17 Lis 2009, 16:57
|
|
|
witam.u mnie było tak.miałem instalacje pod obrotomierz fabryczna.ale rzadne zegary nie chciały wogole działac.EFI,C,V.wyczytałem ze trzeba zmostkowac wtyczke pod maska tam gdzie lewarek i obrotomierz działa w miare.troszke zaniza ale jest ok.wluwałem rezystor R7 274 omy tylko zle bo w efi miał 147omy I REGULACJE TYLKO DO 0-30OMÓW a nie do 100 WIEC ZABRAKŁO MI TROSZKE DO 324 OMÓW TYLE ILE MA BYC W 1.1 MONO.mysle ze jak dam 310 omów to bedzie chodził jak nalezy...pozdr |
_________________ Fiesta 1.1i 89r.Wnetrze MK3,5 (2xAir-bag,elektryczne szyby,welur,centalny zamek) |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 17 Lis 2009, 17:20
|
|
|
w Edis sie wepnij w trzeci kabelek po lewej po winno działac
no chyba ze trzeba pokombinowac z oporniczkami |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.