[MK4] RADIO - ODCIĘTE PRZEWODY |
Autor |
Wiadomość |
k1806
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 05 Kwi 2011 Posty: 2 Skąd: płock
|
Wysłany: 5 Kwi 2011, 14:50 [MK4] RADIO - ODCIĘTE PRZEWODY
|
|
|
Witam wszystkich użytkowników.
Kupiłem do swojej fiesty radio 4000 trafic, ale po wyjęciu starego moim oczom ukazały się kabelki bez oryginalnych kostek przyłączeniowych ( kostki odcięte ) I w chwili obecnej nie wiem jak prawidłowo podłączyć radio - moje dotychczasowe próby kończą sie na tym że radio gra , ale nie załącza/wyłącza sie po przekręceniu kluczyka no i rozładowywuje akumulator na postoju. Jest na pewno źle podłączone.
Czy mógłby ktoś podesłać mi opis kolejności przewodów z określeniem kolorów do podłączenia radia lub fotkę oryginalnej kostki z widocznymi przewodami tak abym mógł zidentyfikować kolory i ustawienie przewodów?
Szukałem na wielu forach ale na próżno. Sam nie mogę sobie z tym poradzić.
PROSZĘ O POMOC. |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 7 Kwi 2011, 07:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Nikuś

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 5 Kwi 2011, 15:02
|
|
|
W tej sytuacji zawsze polecam podjechać do Car-Audio i dać im 50zł za robotę. Jakby co to będziesz miał gdzie podjechać z reklamacją, a jak sam coś spierniczysz to będziesz sam sobie winien. |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 5 Kwi 2011, 17:18
|
|
|
Nikuś napisał/a: | W tej sytuacji zawsze polecam podjechać do Car-Audio i dać im 50zł za robotę. Jakby co to będziesz miał gdzie podjechać z reklamacją, a jak sam coś spierniczysz to będziesz sam sobie winien. |
po to ma forum aby zapytac.
poszukaj zółtego kabla na nim jest + dopiero jak przełączysz na zapłon.
Z koleji ten czerwony plus to jest do opcji pamieci aby Ci sie stacje nie kasowały |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 5 Kwi 2011, 19:33
|
|
|
drzeniow napisał/a: | poszukaj zółtego kabla na nim jest + dopiero jak przełączysz na zapłon. | Nie prawda. Na zółtym jest + już po przekręceniu kluczyka w poz 1, zapłon jest na 2 a rozrusznik na 3. Pozycja 1 to tzw zasilanie akcesoriów.
k1806 nie słuchaj ich. Masz tylko dwie kostki i podłącz je wg tego schematu i bedzie git. http://jackrzec.republika...o_do_2_2000.jpg |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Nikuś

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 5 Kwi 2011, 20:26
|
|
|
drzeniow napisał/a: | po to ma forum aby zapytac |
drzeniow, takie rzeczy najlepiej tłumaczyć na żywo, szczególnie że swój problem sformułował w ten sposób że zrozumiałem że nie miał żadnej styczności z CA, wtedy najlepszym rozwiązaniem jest podjechanie do kogoś kto się na tym zna. |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 6 Kwi 2011, 18:47
|
|
|
Nikuś napisał/a: | drzeniow, takie rzeczy najlepiej tłumaczyć na żywo, szczególnie że swój problem sformułował w ten sposób że zrozumiałem że nie miał żadnej styczności z CA, wtedy najlepszym rozwiązaniem jest podjechanie do kogoś kto się na tym zna. |
zawsze jest lepiej tlumaczyc coś prosto w oczy, ale na forum warto tez podpytać, jackrzec, dał odpowiedz po której sam sobie powinien poradzić. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 38 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
 |
k1806
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 05 Kwi 2011 Posty: 2 Skąd: płock
|
Wysłany: 17 Kwi 2011, 09:18
|
|
|
Mimo iż nie jestem szpecem od CA schemat jaki mi przesłał Jackrzec w zupełności wystarczył. Problem został rozwiązany - tereaz radyjko działa tak jak należy i puki co z akumulatorem nic się nie dzieje.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc. |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 17 Kwi 2011, 14:49
|
|
|
|
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
|