[MK3] Duzo problemow z Xr2i 90r 1,6 benzyna gasnie ma 1000ob |
Autor |
Wiadomość |
Mrx [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Wrz 2009, 21:42 [MK3] Duzo problemow z Xr2i 90r 1,6 benzyna gasnie ma 1000ob
|
|
|
Witam wszystkich
kupilem jakis czas temu fieste i mam z nia troche problemow (nie mam gazu) tzn.
1) Przy odpaleniu mam 1500 obrotow jak sie nagrzeje to ma 1000 a wydaje mi sie ze powinno byc 0 jak sie np stoi na luzie czy ktos mi moze wytlumaczyc jak mozna wyregulowac obroty mysle ze jakis mechanik poprzedniemu wlascicielowi chcial naprawic moj drugi problem i podwyzyszl obroty (chyba mu sie nie udali)
2) Nie zawsze ale czesto gdy silnik sie rozgrzewa i jest w normie czyli w polowie temperatura na wskazniku moze lekko poniezej (nawet jak juz jezdze z 1h czasu i schlodzi sie) dojezdzajac do swiatel wrzucam na luz i gasnie (nie zawsze) a jak nie zgasnie to slychac jak próbuje poderwac prace silnika do stabilnego dzialania czyli wachaja sie obroty od 500-1500 przez doslownie 5sek. jak juz zalapie niby jego norme 1000obr
Teraz napisze co wymienilem w ostatnim czasie czyli w przeciagu miesiaca i nic nie pomoglo
Pompa Paliwa NOwa
Filtr Paliwa Nowy
silnik krokowy uzywany ale na pewno sprawny w dodatku jeszcze go czyscilem
Kable do swiec Nowe 130zł dalem
oczywiscie jak kable to i swiece nowe
no i chyba wszystko jak ktos ma jakis pomysl Bardzo Dziekuje za odpowiedz bo jak nie to bede jezdzil po rondzie i szukał okazji zart |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 08:37
|
|
|
Mrx. Wpisz w szukajce , falowanie obrotów Xr2i. Wyskoczy mnóstwo tematów. I czytaj, czytaj. Zawór bocznikowy przeczyściłeś?.
P.S. Szczecin .
Skądeś te trupidełko wyszarpał.?
Może ma kolor srebrny ? |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 10:34
|
|
|
Mrx napisał/a: | 1) Przy odpaleniu mam 1500 obrotow jak sie nagrzeje to ma 1000 a wydaje mi sie ze powinno byc 0 | nie ma takiej opcji. obrotomierz pokazuje prędkość obrotową silnika, więc 0 oznacza że silnik nie pracuje :yyy: obroty biegu jałowego dla benzynówki wynoszą zazwyczaj 800-1000 obr/min, więc biorąc pod uwagę możliwość nieznacznego przekłamania na zegarze, wszystko jest ok. podwyższone obroty tuż po rozruchu to też normalka - tak ma być. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 11:02
|
|
|
bidżej, chciałem dokładnie to samo napisać,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 14:44
|
|
|
A ja nawet w to nie wnikałem. Nie wpadłbymna to, że słyszę obroty silnika a on ma wskazywać 0. No chyba że ktoś za dużo reklam w TV nowego Mercedesa sie naoglądał. Pani mówi "STOP" i łon stop |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
Mrx [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 15:08
|
|
|
Tommur napisał/a: | Mrx. Wpisz w szukajce , falowanie obrotów Xr2i. Wyskoczy mnóstwo tematów. I czytaj, czytaj. Zawór bocznikowy przeczyściłeś?.
P.S. Szczecin .
Skądeś te trupidełko wyszarpał.?
Może ma kolor srebrny ? |
Z Polic byl na sprzedaz nie wiem z 3 miesiace temu a ze trupidelko to wiem bo malo dalem ale wczesniej mialem audi 80 B4 z silnikiem 2,6 a ze PZu malo kasy dalo i pare problemow bylo po drodze to musialem cos tanszego kupic oczywiscie zeby zapier.....
Kolor niebieski taki jasny
a glupio mi teraz z tymi obrotami :/ a ktos ma pomysl na problem nr 2
PS: Ja w komputerach siedze ale lubie grzebac przy aucie |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 15:35
|
|
|
Problem 2 jest powiązany z problemem jeden,,, choć to że po odpaleniu obroty (na zimnym silniku) sa wyższe i po pewnym czasie schodzą do normalnych to norma, ale odpowiadają za to te same elementy. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 15:38
|
|
|
JoeMix, "problem nr2" to gaśnięcie na dojeździe do krzyżówki
Mrx, wszystko znajdziesz na forum... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 15:57
|
|
|
bidżej, czyli,,, najczęściej VSS, niech go odepnie i zobaczy co to da. (dla zainteresowanego: było nie raz, poszukaj na forum) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Mrx [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 21:20
|
|
|
JoeMix napisał/a: | bidżej, czyli,,, najczęściej VSS, niech go odepnie i zobaczy co to da. (dla zainteresowanego: było nie raz, poszukaj na forum) |
Dziekuje wszystkim za pomoc troche kijowe jest te forum bo za nim napisalem o swoich problemach to szukalem tego
Jutro jade po bryloczek pewnie klubowicz trzeci pomoze mi i pokaze gdzie to jest
przeczytalem na forum ze gdzies przy napędzie prędkościomierzaale nie mam pojecia gdzie to
Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za pomoc |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 21:47
|
|
|
VSS to czujnik prędkości. Jest przy skrzyni. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Wrz 2009, 08:48
|
|
|
Mrx napisał/a: | troche kijowe jest te forum bo za nim napisalem o swoich problemach to szukalem tego | Nie forum jest kijowe tylko pewnie kijowo szukałes, albo wcale,,, zapoznaj się moze z tym tematem, problem był podobny: http://www.fiestaklubpols...4&highlight=vss |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Wrz 2009, 09:01
|
|
|
Niestety Mrx ale falowanie i pdwyższone obroty w 1,6 to zagadka. Trzeba macać aż się znajdzie. Sie spotkamy to oblukamy i pogadamy. Czytać czytać i czytac. Duzo stąd sie dowiesz. A obrotek może ci także przekłamywać. Np u mnie na zimnym silniku obrotek pokazuje około 2200-2500, mimo że po głosie słyszę że jest koło 1500 (podobno to jakis tam padający rezystor w obrotku). |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
|