  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
    
     
	
			| 
		[MK3] mikser lpg 1.1 gaznik | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Jack09 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Sie 2009,  19:18   [MK3] mikser lpg 1.1 gaznik
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam mam problem z dobraniem odpowiedniego miksera do fiesty czy ktoś kto ma taki silnik w gazie mógł by zrobić fotkę miksera i ew. wymiary ;d? jakie macie miksery palnikowe rurkowe? aktualnie mam rurkowy i nie jestem z niego zbytnio zadowolony średnica rurek w nim to 12 mm nie wiem czy nie za mało jak myślicie?    pzdr | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Sie 2009,  19:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Rurka to nie mixer,,, masz w profilu gaźnik, więc potrzebujesz 2 palnikowy mixer bo przepustnice nie otwierają się równocześnie,,, wypadało by też specjalny parownik obsługujący 2 przelotowy gaźnik,,, stąd Twoje problemy, jak jedziesz na jednej gardzieli gaźnika to ta 2ga jest zalewana gazem, jak już się otworzy to z kolei jest za mało gazu tam,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Jack09 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Sie 2009,  23:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               przecież jest mixer rurkowy np montowany w polonezie , u mnie rurki wpuszczone są w obie gardziele nic nie pisałem że w jedną   
 
 
mam podobny mieszalnik jak ten w screenie
 
 
 
 
zastanawiam się właśnie nad tym mixerem dwu palnikowym.. tylko ciekawy jestem jak to jest rozwiązane u innych...     i jakie są średnice otworów w palnikach
 
pzdr | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Sie 2009,  05:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Jack09 napisał/a: | 	 		  przecież jest mixer rurkowy np montowany w polonezie , u mnie rurki wpuszczone są w obie gardziele nic nie pisałem że w jedną    | 	  No własnie, i jedna gardziel poniżej 90km/h jest zupełnie nie używana bo przepustnica jest zamknięta... i co ten gaz sobie tal leci? i co się z nim dzieje? więc pewnie przelewał się do gardzieli obok więc został skręcony, Ty deptasz w podłogę przepustnica się uchyla, i z kolei jest za mało gazu, bo jak się już otworzy to silnik ciągnie tam więcej powietrza niż tą drugą... ztej racji gażnik w mk3 jest trudny do opanowania na gazie :(
 
 
Lepciejszy już będzie zwykły palnikowy, obejmujący cały wlot do gaźnika niż te rurki - nie zam nikogo kto był by z tego zadowolony. | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
 
    | Podobne Tematy | 
  
 
  | Temat | 
  Autor | 
  Forum | 
  Odpowiedzi | 
  Ostatni post | 
  
 
    | 
  Przyklejony:  Pomocne materiały z LPG
		 Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
		 | 
  Blackknight88 | 
  LPG | 
  7 | 
  4 Sty 2017,  23:32   cargo | 
  
  
    | 
  Przyklejony:  LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
		 Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
		 | 
  diodalodz | 
  Mechanika ogólna | 
  5 | 
  31 Sty 2006,  09:10   Gość  | 
  
  
    | 
  Przyklejony:  [MK3] Fiesta MK3
		 Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
		 | 
  Freeman | 
  Nasze auta | 
  0 | 
  12 Lip 2011,  15:36   Freeman | 
  
  
    | 
  Przyklejony:  [MK3] FAQ - Shortshifter
		 Szybsza zmiana biegów
		 | 
  TomeX500 | 
  Tuning mechaniczny | 
  39 | 
  25 Cze 2013,  21:37   rybek121 | 
  
  
    | 
  Przyklejony:  Fiesta MK3 - 3D Project
		 
		 | 
  Longer_007 | 
  Hyde-Park | 
  205 | 
  2 Wrz 2015,  13:13   szagrad | 
  
  
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |