Diwne zasysanie powietrza przy dodawaniu gazu |
Autor |
Wiadomość |
Marcin2105
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Lut 2007 Posty: 14 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 12 Lip 2009, 22:24 Diwne zasysanie powietrza przy dodawaniu gazu
|
|
|
Witam mam forda KA 1,3 na wtrysku i od jakiegoś czasu przy dodawaniu gazu , przy gaszeniu auta z pod maski dochodzi dziwny dzwięk jakby zasysanego powietrza. Co to moze być?? Auto tez nie ma wolnuch obrotów tylko strasznie faluja (silniczek krokowy wymieniony i obroty dalej faluja) czy te dwa objawy mogą mieć coś wspulnego ze soba?? Prosze o pomoc |
Ostatnio zmieniony przez Marcin2105 12 Lip 2009, 22:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Pele

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 757 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12 Lip 2009, 22:25
|
|
|
Na obroty przeczyść przepływomierz. |
|
|
|
 |
Marcin2105
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Lut 2007 Posty: 14 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 12 Lip 2009, 22:29
|
|
|
Pele napisał/a: | Na obroty przeczyść przepływomierz. |
Mozna go wypłukać w bęzynie ekstrakcyjnej??
Zastanawiam sie czy to syczenie to moze byc spowodowane np pękniętym kolektorem ssącym?? bo jest plastikowy |
|
|
|
 |
Pele

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 757 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 12 Lip 2009, 23:35
|
|
|
przy gwałtownym dodawaniu gazu normalne jest syknięcie w dolocie. jeśli syczy cały czas, to prawdopodobnie dolot jest gdzieś nieszczelny. i jeśli nieszczelność znajdzie się za CPP/przepływomierzem (nie wiem już co tam w tych endurach siedzi) to można sobie wymieniać czujniki do woli, a komputer i tak będzie głupiał i wyprawiał cyrki z obrotami. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 13 Lip 2009, 12:15
|
|
|
Radkalkin, racja. U mnie taki efekt powodowała nieszczelność wydechu na jednym ze spawów. jeśli dziura jest przed sondą lambda, to może być przyczyną falowania obrotów |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
zebros
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 14 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 15 Lip 2009, 00:19
|
|
|
u mnie był ten sam problem sprawdź wężyk SERWO>GAŹNIK/WTRYSK 80% to to:) |
|
|
|
 |
Marcin2105
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Lut 2007 Posty: 14 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 15 Lip 2009, 15:40
|
|
|
zebros napisał/a: | u mnie był ten sam problem sprawdź wężyk SERWO>GAŹNIK/WTRYSK 80% to to:) |
Ja mam forda ka 1,3 97 rok na wielopunktowym wtrysku paliwa
Ma ktoś książkę do tego modelu |
_________________ Fiesta zamieniona na VW Golf 3 1,9 TDI |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.