Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK2] Cherry POWER
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 31 Maj 2009, 23:01   [MK2] Cherry POWER

Mk2 nigdy się szczególnie nie interesowałem, nawet przód mi się zbytnio nie podobał, a tu jednak,,,

1. NICK: JoeMix
2. IMIĘ: Kamil
3. MODEL: Fiesta 1,1
4. WERSJA: jeszcze nie ustalono
5. ROCZNIK: Mk2 - 11,1986
6. SILNIK: 0,9 z resztkami katalizatora
7. OPIS AUTA:

Mk2 w wiśniowym metalicu z 1986 roku, prawdopodobnie nabyty w naszym kraju, nie ściągany z zagranicy, ma porypany VIN i jeszcze go nie zdekodowałem do końca, do tego wszystkie szyby mają tę samą datę która nie pasuje mi do auta - ale rozgryzę to. Silnik według dokumentów 935ccm z katalizatorem, a raczej tym co po nim zostało. Pomimo gaźnika (wygląda na VV ale jakichś taki dziwny jest) katalizator był prawdopodobnie regulowany, w dwururkę za korektorem wspawana jest rurka kończąca się dziwnym czujnikiem, uwaga tuż przy gaźniku, jest to dziwna puszeczka sterująca kiedyś czymś (obecnie niepodłączone). Podczas jazdy wyskakuje mi którychś cylinder, ale złapię go i zmuszę do pracy, Skrzynia 5 biegowa, ale do wymiany w trybie natychmiastowym - jedynka i dwójka rzęzi niemiłosiernie. Z ciekawostek auto posiada nadkola plastikowe, a plastik cięgnie się daleko pod auto, co jednak nie uchroniło przed wejściem rudej na ranty. To samo się tyczy dolnych części drzwi - rdza. Wnętrze bardzo dobrze utrzymane, nie ma śladów po papierosach - nigdy nie palone, tapicerkę wypadało by przeprać, ale chyba sobie daruję bo i tak wylatuje z auta. Krótka deska, na liczniku 49021 co daje przebieg 150tyś jak zrobię ten brakujący tysiąc. Bajerek (chyba) - 3 biegowa dmuchawa na klawiszu takim jak w Mk1. Na kołach plastikowe dekle, gdyby nie przetłoczony znaczek forda wyleciały by z hukiem dawno. Zawieszenie, hamulce - bez najmniejszych uwag, silnik w miarę, poza tym wyskakującym cylindrem, ale pali od pierwszego kopa i na wolnych chodzi równo. Do naprawy rozrusznik (grzechocze) i alternator (napięcie ładowania to tylko 12,8V).

Autko posiadam od prawie pół roku, zakupione przez komis, koleś usłyszał o mojej słabości i zakupił auto i postawił na plac - byłem obejrzałem - 1500, wraz z kolejnymi miesiącami cena spadała, przy kolejnej wizycie po kilku telefonach że auto ciągle stoi do zapłaty było już tysiąc, stargowałem na 800 i odbiór za kilka tygodni, przy odbiorze zapłaciłem 600, ale efekt był taki że auto stało ponad pół roku w komisie i potem pól roku pod blikiem.

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: Nic (umycie auta)
b. mechaniczne: Nic (wymiana paska, filtrów, oleju w silniku)
c. audio: Brak
d. inne: Nic

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne:

Na auto zostanie zapodany komplet listew z wersji Ghia, myślałem o pakiecie poszerzeń z Xr2, ale trochę tego już jest, a takich listewek nie widziałem u nikogo jeszcze. Na karoserii wyklejone sa paski (pod linia szyb) oraz po rańcie idzie gumowa listwa - kombinuje jak to wkomponować w resztę co by nie usuwać bo nawet ładne, lub raczej jak resztę dopasować do tego. Wnętrze też w większości z Ghia, na pewno długa deska - patent z dmuchawą ląduje w Mk1 - auto ma fotele z plastikowymi zagłówkami, albo przełożę do nich poduszki z Mk1, albo wsadzę inne fotele z mk2 ( z Ghia zapewne). Myślę nad innymi lusterkami. Dekle z kół wraz z kołami out, na to miejsce zapakuję aluski RS'a. Jak całość będzie wyglądała w miarę - blacharz.

b. mechaniczne:

W odległym czasie 0,9 dostaje kapa pod maskę chcę wsadzić 1,6 CHV czyli takie jak kładli w Xr2. Zawieszenia ruszać nie planuję, nie jest miękkie ale bardzo sztywne też - w praniu wyjdzie czy będzie dobre. Heble: przód tarcze i zaciski z Xr2, tył tarcza i zacisk z 1,1, ręczny: zaciski z mk1.

c. audio:

Auto ma śmieszne obudowy głośników, wcześniej mi się nigdzie w oczy takie nie rzuciły, tapicerki z Ghia mają miejsca na głośnik w drzwiach, i z tyłu, oraz śmieszny dżojstik do regulacji głośności, więc jakieś radio i 4 głośniki wsadzę - obecnie słucham muzyki z navigacji i mi starcza, więc żadna rewelacja nie będzie - zwyczajne grajołko. Ktoś wyrwał oryginalną antenę więc planuje w to miejsce jakichś współczesny automacik.

d. inne

Jak tylko wykombinuję jak na reflektory zapodać siłowniki do regulacji położenia i jak to spiąć ze sterownikiem aby się nie przestawiało samo w kosmos to pakuję zestawy HID które swego czasu testowałem we fieście Finstera, teraz leżą i czkają na Mk2, na tył mam już przygotowane światła gdzie żarówki zostały zastąpione matrycami LED, planuję tez z tyłu pod zderzak doczepić przeciwmgłowe, a z przodu pakiet jaki maiłem w Missty,

Więcej planów i nadziei nie pamiętam - jak zwykle połowa odpadnie w przedbiegach a na to miejsce wejdzie 346 innych pomysłów, ale mam już swój kawał gleby gdzie teraz kolejno zbieram auta dotychczas porozrzucane po mieście, i mam nadzieję że 13 dla Cherry nie będzie pechowa.

10. FOTKI AUTA





_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 21 Gru 2009, 10:57   

Joe - nie pochwalisz się co tam masz jeszcze na podwórku?? :V:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 21 Gru 2009, 11:46   

Wiedziałem, że w końcu napiszesz tego posta. :V:
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Gru 2009, 20:30   

Rkalitka napisał/a:
Joe - nie pochwalisz się co tam masz jeszcze na podwórku?? :V:
Może kiedyś,,, jak będzie się czym pochwalić,,, :)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 21 Gru 2009, 22:14   

JoeMix napisał/a:
się czym pochwalić


A ja wiem... ale nie mogę powiedzieć. Prawda Joe... :fox: :V:
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 21 Gru 2009, 22:23   

elmek13 napisał/a:
A ja wiem... ale nie mogę powiedzieć. Prawda Joe...

ja też :-P
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 23 Gru 2009, 15:44   

Miałem kiedyś okazje przejechać się srebrną fiestą mk2 która miała ekonomizer na wyposażeniu <8>
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 23 Gru 2009, 17:23   

Marcinowaty napisał/a:
fiestą mk2 która miała ekonomizer na wyposażeniu <8>

Łał ale szał.. Chcesz kupić ekonomizer :?: Mam od mk1 :D
Nawet coś tam pokazywał :D



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 23 Gru 2009, 20:32   

Ciekawe czemu do mk3 nie montowali..
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Gru 2009, 21:32   

DziDzia napisał/a:
Łał ale szał.. Chcesz kupić ekonomizer :?: Mam od mk1 :D
Tak? po świętach, znaczy po nowym roku,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Gru 2010, 23:26   

DemptD napisał/a:
bo ją kupił
Dokładnie, naprawa mojego 1,4 trochę potrwa, a szlag mnie trafia od komunikacji miejskiej,,,
DziDzia napisał/a:
Joe kupił mk3 :?: Nie wierzę...
W dodatku Futurę :P
CzaRmaX napisał/a:
Joe - rasuj potwora :)
Powiedzmy szczerze: to pół trup, bo jeszcze jakoś jeździ,,, jak odbijają kierunki to na chwile gasną światła, jak włączę tylną wycieraczkę to gaśnie wszystko, światła, dmuchawa, włącza się wszystko ponowie jak tylna wycieraczka zaparkuje, przednie halogeny nie świeca (i nie znalazłem pstryczka od nich), prawdopodobnie zez na przednich kołach i to cholernie rozbieżny,,, temp silnika martwa, a paliwo oszukuje, do tego obrotek w porywach pokazuje 2tyś obrotów,,, i jak nie patrzyć 250km zrobione bezproblemowo :P

Szczerze mówiąc auto kupione na zimę, ma obowiązek być sprawne do końca marca, kiedy kończy się aktualne OC, co dalej się okaże, jak będzie większy trup jak wygląda do kilka itemów zdemontuje a resztę bez żadnych skrupułów na szrot, jak się okaże że w duszy coś mu gra,,, :twisted:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 11 Gru 2010, 23:44   

I tak nie wierzę :2xf: .



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 12 Gru 2010, 00:02   

A więc racje miałem :-P , to bedzie chyba wiosną swap z 1.1 na odremontowane 1.4 i będzie trochu słabszy futur z 1.4?? czyż nie?, ale to sie okaże wiosną :twisted:
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Gru 2010, 01:08   

Prędzej w Mk2 coś mocniejszego wrzucę (1,6 zamiast 1,4 to chyba taki sam przeszczep jak z 1.1 na 1.3, powinno być p'n'p),,, Mk3 będzie raczej jako typowy dupowóz do pracy
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 12 Gru 2010, 01:38   

JoeMix, a nie to co ode mnie złupiłeś? :V:
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Gru 2010, 10:49   

Milcz niewierny! :twisted:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 12 Gru 2010, 11:54   

JoeMix, :ups: :sad: :ups: :V:
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13 Gru 2010, 23:14   

JoeMix napisał/a:
DemptD napisał/a:
bo ją kupił
Dokładnie, naprawa mojego 1,4 trochę potrwa, a szlag mnie trafia od komunikacji miejskiej,,,
DziDzia napisał/a:
Joe kupił mk3 :?: Nie wierzę...
W dodatku Futurę :P
CzaRmaX napisał/a:
Joe - rasuj potwora :)


Nie ogarniam ... skąd wziąłeś te cytaty bo chyba nie z tego tematu ?? :-P Coś mnie ominęło ??
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Gru 2010, 23:25   

Pele, trochę wcięło,,, może w wyniku wczorajszej awarii?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13 Gru 2010, 23:31   

Możliwe :| Jak to czytałem to nie mogłem ogarnąć o co chodzi, cytaty nie wiadomo skąd, do tego post niemalże rok od ostatniego ... zakręciłem się :rotfl:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.