
|
Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 23:28 |
[MK1] Maly alternator do duzego silnika |
Autor |
Wiadomość |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 16 Lut 2009, 17:00 [MK1] Maly alternator do duzego silnika
|
|
|
Hej. Szukam malego alternatora do silnika RS1800. Czy w alternatorach malych gabarytowo sa jakies roznice mocy? Jesli tak to jaki potrzebuje do silnika RS1800 zeby zastapil oryginalny duzy? Czy sa jakies problemy z osiowoscia kolka w stosunku do innych?
No i czy ma ktos taki altek jak potrzebuje na sprzedaz? |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 16 Lut 2009, 17:59
|
|
|
Qzyn, alternator naprawdę dowolny byle Ci się gabarytowo zmieścił, zarzeźbisz mocowania i napęd... 2 sprawy, każdy alternator ma maxymalne obroty na których się może kręcić (we Fieście jest to 15tyś), a przelicza się to przez przełożenie paska (wiadomo altek kręci się szybciej niż silnik), drugi problem to moc, standard we fieście to 50A, myślę że mniejszy 40A by wydolił, a 30A to absolutne minimum,,, a no i jeszcze strona w która się kręci alternator jest (chyba) ważna. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Rkalitka
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 38 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 16 Lut 2009, 20:00
|
|
|
ja miałem w fieście od mitsubishi i był git tylko dioda główna spalona i nie opłacało się naprawiać teraz założyłem od daihatsu charade - jest maluteńki zostawiłem oryginalne kółko na alternatorze a na silniku kółko od 1, 6 D i jest dobre ładowanie więc u ciebie też powinno być git
W każdym razie jak mały aternator to od japończyka jakiegoś - nawet od tico podjedź na szrot czy złom i coś dopasujesz podobnego na mocowania a jak nie to sobie dorobisz przy silniku ja np. mam przyspawany wspornik alternatora do miski olejowej |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 |
|
|
|
 |
|
Podobne Tematy |
Temat |
Autor |
Forum |
Odpowiedzi |
Ostatni post |
 |
Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
|
Freeman |
Nasze auta |
0 |
12 Lip 2011, 16:38  Freeman |
 |
Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
|
Laskosz |
Mechanika ogólna |
2 |
7 Kwi 2010, 20:54  markos2101 |
 |
Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
|
van |
Mechanika ogólna |
1 |
25 Cze 2013, 12:00  vegetagt |
 |
Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
|
Piesek |
Mechanika ogólna |
39 |
13 Sty 2014, 15:24  kostek88wjcz |
 |
Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
|
diodalodz |
Mechanika ogólna |
5 |
31 Sty 2006, 09:10  Gość |
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|