Fiesta Klub Polska

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Kilka usterek min Uklad kierowniczy, swiatla, zawieszenie?
Autor Wiadomość
shreeek19
[Usunięty]

Wysłany: 11 Lut 2009, 22:29   Kilka usterek min Uklad kierowniczy, swiatla, zawieszenie?

Witam, jestem nowy, tak samo jak fiesta jest pierwszym moim samochodem wiec nie smiac sie ! Z zawodu nie jestem mechanikiem takze wybaczcie pytania. Mam problem z fiesta 1.6 skladak :)
1 co to za nadwozie?
2 Mam problem z ukladem kierowniczym, mianowicie na zgaszonym silniku gdy krece kierownica slysze takie trzaski, tak jakby zabkowala trzesie nia, na zalaczonym jest ok, tylko ze kierownica ciezko chodzi, nie powraca na swoje miejsce. w sumie ma troche luzow dziwnie sie kreci, czytalem ze krzyzak, jutro poszukam go na miescie zobacze czy pomoze ;)
3 Podswietlanie tablicy rejestracynej? Co to za zarowka? Przepalila mi sie, a zeby bagaznik zamknac potrzebuje dwoch osob dlatego nie mam jak sie do niej dostac :) A w dzien nie mam czasu na to :)
4 Przy mocniejszym wcisnieciu gazu czuje jakby auto plywalo po drodze takie dziwne uczucie w prowadzeniu zawieszenie tak?
5 Gdzie mozna dostac zamek do bagaznika tanio :) Ktos ze slaska?
6 Ile orientacyjnie u mechanika wyniesie wymiana, zawieszenia, ukladu kierowniczego.

Autko kupione za niecaly tysiac zloty takze nie majatek a szkoda by na zlom trafilo chce je doprowadzic do idealu:)

stafcio 

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wysłany: 11 Lut 2009, 22:41   Re: Kilka usterek min Uklad kierowniczy, swiatla, zawieszeni

shreeek19 napisał/a:

1 co to za nadwozie?

co do kładnie chcesz wiedzieć? podaj nr vin w dziale hyde park, to powiedzą co i jak.

shreeek19 napisał/a: