[Mk3] Odciecie paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Rosja
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Sty 2009, 14:43 [Mk3] Odciecie paliwa
|
|
|
Mam dziwny problem z moja fiesta mk3 93r. 1.3i .Wydaje mi sie ze zbyt szybko odcina mi doplyw paliwa lub zbyt szybko wchodzi na wysokie obroty i przez to odcina tak szybko doplyw paliwa (niemam obrotomierza i nie mam jak zabardzo to sprawdzic)
miejwiecej na jedynce moge pojechac max 19km/h pozniej odcina paliwo
na dwojce 30km/h
trojce 58km/h
czworce 90
a piatce 110
moze ktos mi powiedziec czym to jest spowodowane ? |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 25 Sty 2009, 15:11
|
|
|
a co to znaczy że "odcina dopływ paliwa"? po czym tak wnioskujesz? |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
Rosja
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Sty 2009, 15:19
|
|
|
miejwiecej przy tych predkosciach jak tylko je przekrocze silnik przestaje reagowac na gaz i zaczyna zwalniac dopiero po kilkunastu sekundach gaz zaczyna lapac spowrotem. w przypadku jedynki po przekroczeniu miejwiecej 19km/h zaczyna sie dusic. Nie jestem pewien czy rzeczywiscie odcina on paliwo ale wydaje mi sie ze wlasnie o to chodzi, z wlasnego doswiedczenia wiem jak jest w dislach ze przy bardzo wysokich obrotach odcinaja one doplyw paliwa i jest miejwiecej taka sama sytuacja jak tutaj. |
|
|
|
 |
Tomto
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 34 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25 Sty 2009, 15:30
|
|
|
Jeżeli faktycznie zbyt szybko silnik wchodzi na bardzo wysokie obroty to możesz mieć problem ze sprzęgłem, np. docisk nie działa prawidłowo lub tarcza jest mocno zjechana. Spróbuj zrobić taką próbę - wbij 4 bieg i powoli puszczaj sprzęgło, silnik powinien zgasnąc, jeżeli mimo całkowitego puszczenia sprzęgła będzie pracował to sprzęgło jest do remontu, lub coś nie tak z regulatorem przy pedale lub z linką. Jeżeli ze sprzęgłem wszystko będzie OK to problem prawdopodobnie leży w elektryce (czujniki lub moduł). |
|
|
|
 |
Rosja
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26 Sty 2009, 18:17
|
|
|
Jednak nie bylo to sprzeglo, dzisiaj wymienialem filtr powietrza i zauwazylem ze pod obudowa odlaczyla sie jakas wtyczka, po podlaczeniu jej wszystko wrucilo do normy. |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26 Sty 2009, 19:50
|
|
|
No i prosze nie zawsze trza wydawać kasiore Troche wnikliwych obserwacji,intensywnego myślenia i problem rozwiązany |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.