Zamknięty przez: DziDzia 20 Kwi 2014, 09:46 |
[MK3] Ford Fiesta C 1.1i by BlackHat |
Autor |
Wiadomość |
Kudlaty

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Jacek
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 8 Skąd: z Poznania
|
Wysłany: 25 Sty 2009, 15:54 [MK3] Ford Fiesta C 1.1i by BlackHat
|
|
|
1. NICK: BlackHat
2. IMIĘ: Jacek
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: C 3d (GFJ)
5. ROCZNIK: MK3, 92r.
6. SILNIK: 1119,00 cm3 (na wtrysku centralnym)
7. OPIS AUTA: Auto trafiło do mnie przez przypadek, aczkolwiek od zawsze podobały mi się Fiesty właśnie tej generacji (MK III). Samochodzik został przeze mnie ściągnięty za stosunkowo śmieszne pieniążki jakieś 2 lata temu z kraju na Odrą (tego drugiego), a dokładniej z Bawarii od już sędziwszej Niemki. Auto służyło jej wyłącznie do przemieszczania się (praca <-> market <-> dom).
Z tytułu mojego pierwszego poważniejszego pojazd jeździ mi się bardzo dobrze. Co prawda borykam się z takimi i owymi usterkami ale to norma. Najważniejsze to, że tanio wiezie mi "du**" tam gdzie jest potrzeba i świetnie mi się prowadzi
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne:
* zmiana kierownicy ze standardowej na sportową Fordowską oczywiście
* zmiana felg ze stalowych na aluminiowe "pająki" od Forda Capri 13"x5.5 ET 32 (opony przód: 165x65x13, tył: 185x60x13)
b. mechaniczne:
* SWAP silnika z 1.1 na 1.3 z Forda Escort`a `96 (to już mój 2-gi SWAP na 1.3i)
* skrzynia zamiast 4-stopniowej jest 5-stopniowa manualna
c. audio:
* wszystko co w serii już nie ma, obecnie radio: JVC KD-G331, głośniki: JBL 2x13mm z serii: GTO527 (dają rade ), nowe okablowanie z miedzi beztlenowej oraz wygłuszenie całych drzwi matami bitumicznymi
d. inne:
* wysoko umieszczony tłumik końcowy (już 2 razy zdarzyło się mi go urywać podczas jazdy)
* dodatkowe zegary monitorujące prace silnika (prąd, olej, temperatura)
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne:
* zmiana licznika na model z obrotomierzem
* malowanie na czarny mat
* wessałem w posiadanie progów i nakładek RS więc może
* przyciemnienie tylnych szyb
* zmiana alu na 15"
* gleba -40mm (oczywista oczywistość )
b. mechaniczne:
* w głowie mi lata uturbienie ale czy jest tego sens, bardziej skłaniałbym się na większy piec, ehhh ... .życie pokaże
c. audio:
* JBL na tył, wzmacniacz i skrzynia basowa
d. inne
* zamontowanie stroboskopu w reflektorach (okrutnie mi się to podobało na zawodach ligi EDC w driftcie na torze Poznań )
10. FOTKI AUTA
komentarze mile widziane |
|
|
|
 |
szogoon

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 39 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 374 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Sty 2009, 16:12
|
|
|
fajnie wypucowana
a 1.3 nie turbij bez sensu...
lepiej kup większy motor |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 25 Sty 2009, 16:15
|
|
|
jestem pierwszy, więc... witaj na forum fajne autko. nie podejrzewałem że pająki tak ładnie podpasują do mk3
[ Dodano: Nie Sty 25, 2009 16:16 ]
ok, nie byłem pierwszy.
gadżety typu stroboskopy bym sobie jednak darował... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 25 Sty 2009, 16:18
|
|
|
ciekawy patent z wlewem, aż woła o glebę |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 25 Sty 2009, 16:34
|
|
|
to co on zrobił z wlewem że taki mały |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
 |
szogoon

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 39 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 374 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Sty 2009, 16:46
|
|
|
mamuten, zazdrościsz mu małego ? |
|
|
|
 |
krzys:)
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 160 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 25 Sty 2009, 16:50
|
|
|
jak to co...??? wyciągnął plastik wokół korka, a potem szpachla |
|
|
|
 |
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 25 Sty 2009, 16:51
|
|
|
szogoon napisał/a: | mamuten, zazdrościsz mu małego ? |
większe zawsze lepsze
bez skojarzeń :1xf: |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 25 Sty 2009, 17:24
|
|
|
Na moje dobry pomysl o ile nie bedzie szybko lapac rdzy itp...
Zazrdoscic nie ma czego raczej.
Przydal by sie tu zestaw Eibach RS -30mm pasuje super na seryjny amorek a za razem dosc sporo poprawia wlasnosci jezdne, a przy tym nie jest to uciazliwy zawias podczas codziennej eksploatacji.
J/w stroboskopy odpusc sobie.
Pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 25 Sty 2009, 17:40
|
|
|
a co z tymi małymi dekielkami na stalówki |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
 |
Kudlaty

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Jacek
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 8 Skąd: z Poznania
|
Wysłany: 25 Sty 2009, 17:50
|
|
|
krzys:) napisał/a: | jak to co...??? wyciągnął plastik wokół korka, a potem szpachla |
gratuluje oka Fordon napisał/a: | Na moje dobry pomysł o ile nie będzie szybko łapać rdzy itp... |
akcja była wykonana wraz z wymiana całej reperaturki wlewu paliwa, szpachla i malowanie
mamuten napisał/a: | a co z tymi małymi dekielkami na stalówki |
a co z nimi nie tak ? |
|
|
|
 |
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 26 Sty 2009, 15:46
|
|
|
Jak to powiedział mądry człowiek w Rejsie: "zgadzam się z moimi przedmówcami" - gleba, gleba i jeszcze raz gleba by się przydała no i lepiej wrzucić 1.6 niż turbić 1.3. Powodzenia w modach i nie zrażaj się drobnymi usterkami (grubszymi tez nie ) |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
 |
Tommy

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 38 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 26 Sty 2009, 19:21
|
|
|
Fajne autko, nie da się ukryć Wygląda bardzo schludnie, a to już w przypadku kilkunastoletniego kawałka próchna jakim jest fiesta to spory komplement
Połóż ją niżej na ziemi i polakieruj pas przedni na czarny połysk bo teraz trochę straszy.
Fajna stylowa felga, fajny kolor, fajne autko ogólnie
Marzenia o uturbieniu klekota odstaw do lamusa - niejeden już takie marzenia tu przedstawiał i jak narazie (dzięki bogu w zasadzie) nikt jeszcze takiego głupstwa nie popełnił
Pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
|