[MK3] zalała się w trupa i do tego kopci:):) |
Autor |
Wiadomość |
agentos82 [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Sty 2009, 20:59 [MK3] zalała się w trupa i do tego kopci:):)
|
|
|
a wiec tak moja staruszka fiescina miała ostatnio wymienianą głowice,uszczelke i uszczelniacze:)cieszyłem sie jak dziecko gdy oddzyskała swoja dawną moc ale niestety nie za długo to trwało,okazało się ze zalało mi 2 swiece i znowu muliła sie strasznie,a dotego kopci jak bym na opale jezdził:).kupiłem nowe swiece ppomogło na chwile i znowu je i mnie zalało:(.dodam ze nie bierze mi oleju ani płynu z chłodnicy a mimo to dymu robi tyle co nie miara.co ja moze bolec?dlaczego ja zalewa i tak kopci?help me:):) |
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 5 Sty 2009, 22:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 5 Sty 2009, 21:26
|
|
|
Które świece?
[ Dodano: Pon Sty 05, 2009 21:27 ]
aha, patrząc z przodu liczymy od lewej do prawej czyli ta przy pasku alternatora to 1, a ta od strony skrzyni to 4. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
agentos82 [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Sty 2009, 22:30
|
|
|
dwie skrajne swiece mi zalewa 1 i 4 nie wazne jak sie przy aucie stoi:)
[ Dodano: Pon Sty 05, 2009 22:31 ]
i z kąd ten biały dym? |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 5 Sty 2009, 23:18
|
|
|
czyżby zdechła jedna połówka cewki?
a to białe to dym czy para? |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 06:29
|
|
|
A czy zamula na zimnym czy ciepym silniku?. |
|
|
|
 |
agentos82 [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 08:11
|
|
|
dym jest biały i wogole na wyzsze obtoty nie chce wejsc tylko ja muli i gasnie:( |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 10:44
|
|
|
bidżej86 napisał/a: | czyżby zdechła jedna połówka cewki? | Bardzo możliwe, używaną cewkę można nabyć za 20-40 złotych choćby tu na forum w giełdzie, zacząłbym od podmiany, bo równie dobrze mógł paść sterownik, ale cewka bardziej prawdopodobna - dym to raczej para, bo jest zimno strasznie teraz. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
agentos82 [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 10:58
|
|
|
cewke wymieniałem stosunkowo nie dawno,a dym to dym a nie para,kopci jak stara lokomotywa |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 12:33
|
|
|
Moja teraz też kopci tak że rano nie mogę cofać bo nic nie widać - norma, a cewkę, dlaczego wymieniałeś, stara padłą, nową kładłeś czy używkę? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 13:08
|
|
|
przewody sa w miare nowe czy juz stare?
z opisu widze ze masz gaznik, moze cos tam regulowali tez i teraz sie rozregulowalo.
ja bym sprawdzil jeszcze kompresje tak zapobiegawczo. w moim zetec tez kopcil i zalewal, okazalo sie ze na 1,4 byly kawalki odkreconej sruby |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
 |
Kondziu

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 43 Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 206 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 13:57
|
|
|
Koledzy jeżeli padła cewka...to bardzo prosty sposób..wyciągnij kable z 1 i 4 gara i zobacz czy jest w nich iskra. Jeśli nie ma to cewka lub kable a jak nie to bedziemy dalej kombinować.
ps.moze żle załozona uszczelka pod głowice? |
_________________
 |
|
|
|
 |
agentos82 [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 14:12
|
|
|
kable mam ok z gaznikiemnic nie było robione,czy jest to mozliwe ze dostaje za duzo paliwa i ją zalewa i dusi?
[ Dodano: Wto Sty 06, 2009 15:34 ]
kable są wszystkie ok sam sprawdzałem boli jak cholera jak prąd kopie hehe,uszczelka na 100%jest dobrze załozona.juz nie wiem za co sie wziąć zeby było dobrze. |
|
|
|
 |
agryd [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 18:20
|
|
|
agentos82 napisał/a: |
kable są wszystkie ok sam sprawdzałem boli jak cholera jak prąd kopie |
O a to ciekawe! Dlaczego Cię "kopło"? Tzn. jak sprawdzałeś kable? |
|
|
|
 |
Tommur


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 18:58
|
|
|
Jeśli łapiesz za kabel w trakcie pracy, a on cię wali po rączkach, to raczej coś z nim nie ten teges. |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
 |
albert1991 [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 19:00
|
|
|
agentos82, wymien przewody bo maja przebicie zeczywiscie sa sprawne hehe |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 19:14
|
|
|
agentos82, jeżdżąc z takimi kablami katujesz i świece, i cewkę. Będziesz miał szczęście jak skończy się na wymianie kabli |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 23:01
|
|
|
tez miałem tak samo 1 i 4 zalany pomogło:
- wymiana rocznych przewodów na stare ale oryginalne fordowskie ( bo wymienilem zapobiegawczo ale sa one jednak dobre bo nie mają przebicia oraz mają dobrą rezystancje)
- wymiana świec na nowe
Efekt auto chodzi normalnie nie kaszle nie gaśnie i nie zalewa swiec, odpala na dotyk. |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
agryd [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 23:18
|
|
|
kazi to miałeś więcej szczęścia niż ja. U mnie pęknięta obudowa cewki doprowadziła do korozji rdzenia. Nieopatrznie złapałem za kabel (chcąc sprawdzić gdzie nie ma iskry) z drugą rączką na nadkolu .
Skurcz w prawej ręce - 15 min, nowe doświadczenie - bezcenne
A potem: nowa cewka i przy okazji nowe kable i świece. I po problemie. |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 6 Sty 2009, 23:40
|
|
|
agryd napisał/a: | kazi ... Nieopatrznie złapałem za kabel (chcąc sprawdzić gdzie nie ma iskry) z drugą rączką na nadkolu .
Skurcz w prawej ręce - 15 min, nowe doświadczenie - bezcenne
A potem: nowa cewka i przy okazji nowe kable i świece. I po problemie. |
Rada elektronika: dotykaj do kabli pod napięciem ostrożnie i tylko jedną ręką, drugą miej z tyłu za plecami, gdybyś takie cos zrobił z gniazdkiem elektrycznym to mogło by się skończyć tragicznie - w cewce płynie prąd o wysokim napięciu lecz bardzo małym natężeniu więc zdrowego człowieka nie zabije ale po co się pieścić prądem? |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
agentos82 [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Sty 2009, 20:08
|
|
|
ok dzieki za pomoc choc powiedziałem juz sobie ze do niej nie doloże ani 1zł.bedą cześci chłopaki i dziewczyny:) piszcie co potrzeba:)KUPUJE NOWĄ FURE |
|
|
|
 |
|